sinds ik geen medicatie meer gebruik heb ik er steeds minder last vanquote:Op maandag 26 april 2004 09:48 schreef Masegate het volgende:
Ok ik heb er ook nogal veel last van. Misschien is het handig als iedereen ff laat weten met welke medicatie hij/zij de beste ervaringen heeft. Ik gebruik namelijk nog nix ervoor...
Niks ?... OMG hoe doe je het.quote:Op maandag 26 april 2004 09:48 schreef Masegate het volgende:
Ok ik heb er ook nogal veel last van. Misschien is het handig als iedereen ff laat weten met welke medicatie hij/zij de beste ervaringen heeft. Ik gebruik namelijk nog nix ervoor...
*slap* - Damn youquote:Op maandag 26 april 2004 17:19 schreef Henno het volgende:
Nooit last van gehad
Dat mag je zeker zijn!quote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef aatje88 het volgende:
Ik heb er ook nog nooit last van gehad, ben er wel blij om als ik dit zo hoor...
tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis aaaaaaaaaaaaaaaaltiiiiiiiiiijjjjjjjjjd leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 april 2004 11:39 schreef jpzegthallo het volgende:
in de ogen van de tandartsassisente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |