RIP. Mooie leeftijd, though.quote:De Amerikaanse cosmeticakoningin Estée Lauder is op 97-jarige leeftijd in haar woonplaats New York overleden.
Volgens haar familie is ze overleden aan een hartstilstand.
Volgens mij maakte ze de creme's zelf...ook in dat schuurtje....quote:Op maandag 26 april 2004 00:25 schreef schatje het volgende:
Nog niet zo lang geleden oude beelden bij Oprah Winfrey, hoe zij in jaren twintig crèmes verkocht in haar schuurtje.
Klopt ja.quote:Op maandag 26 april 2004 10:50 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Volgens mij maakte ze de creme's zelf...ook in dat schuurtje....![]()
Doe ff normaal zeg.quote:Op maandag 26 april 2004 18:07 schreef JaWi het volgende:
Welk jong ondankbaar kreng erft de miljarden ?
Nou sorry, zo komt het misschien verkeerd over.. maar zo gaat het wel.quote:Op maandag 26 april 2004 18:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg.
Mja... de hele familie werkt al in het concern. Al vanaf jongs af aan. Dus feitelijk hebben ze het mee helpen bouwen. Zo zijn verschillende merken (Clinique bijvoorbeel) door de kinderen bedacht en in de markt gezet.quote:Op maandag 26 april 2004 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou sorry, zo komt het misschien verkeerd over.. maar zo gaat het wel.
Estée heeft dit imperium in tientallen jaren opgebouwd, ze heeft heel haar leven er aan gewerkt.
En dan is het vaak zo dat de voltallige erfenis naar een familielid gaat, of kleinkinderen ofzo die het verbrassen
Zoals ik al zei, haar kleindochter heeft de fakkel overgenomen.quote:Op maandag 26 april 2004 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Estée heeft dit imperium in tientallen jaren opgebouwd, ze heeft heel haar leven er aan gewerkt.
En dan is het vaak zo dat de voltallige erfenis naar een familielid gaat, of kleinkinderen ofzo die het verbrassen
a la de zussen Hilton.....quote:Op maandag 26 april 2004 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus mede opquote:Op maandag 26 april 2004 20:26 schreef JePevePe het volgende:
[..]
a la de zussen Hilton.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |