http://www.photobucket.com/quote:Op zondag 25 april 2004 22:56 schreef mcintosh het volgende:
Oke shit, picserver ligt eruit.. weet iemand waar ik ff een plaatje kan hosten?? Het is in ieder geval een ijzeren veer van ongeveer 10 cm. lang, met aan beide kanten een soort van haak..
Ik zie alleen maar 1 veer zitten in de wasmachine, kan dat kloppenquote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef Captain_Chaos het volgende:
Die veer hoort de trommel in te zijn opgehangen. Op de machine die in de witte doos zit zit een betonblok om de boel stabiel te maken. Het geheel is 'trillingsvrij' opgehangen in veren. Als er daarvan ééntje AWOL is dan bonkt het ding als een gek.
Niet weggooien. Veertje terug doen en hij is weer nieuw
hehe, nee, er lag wel een quter punder met bacon achter de wasmachine , 2 euro dusquote:Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef Silven het volgende:
Zit er geen McFlurry oid in vast? (McDonalds reclame)
't Is net als bij een auto. Veren in combinatie met schokbrekers.quote:Op zondag 25 april 2004 23:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 1 veer zitten in de wasmachine, kan dat kloppen
Er zitten aan elke kant van de trommel wel twee, ehm... stangen die ook mee lijken te veren... dus een veer en 2 stangen... nog een keer goed kijken...
Pas je wel op voor je rug ?quote:Op zondag 25 april 2004 23:07 schreef mcintosh het volgende:
Ho! Gevonden, er zit inderdaad nog 1 veer in, die wel goed zit, die andere die los lag moet ik nu dus even goed hangenKijken of dat lukt...
ben ik nu mee bezig ja, maar ben ff alleen, dus moet dat ding met allemaal materiaal stutten... we're getting there...quote:Op zondag 25 april 2004 23:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
En de trommel naar de veer bewegen ?
Dat ding is er tenslotte ook een keer op gegaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |