Ik word alleen wel een beetje angstig om die geruchten van Johan ik-weet-eigenlijk-niets-van-transfers-maar-ik-roep-toch-elke-week-weer-wat Derksen serieus te nemen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Dus Arsenal moet eerst uigefeest zijn en dan word het bekent.
quote:Feyenoord eist excuses van Kesler
[ Telegraaf ]
Feyenoord zal bij de openbare aanklager betaald voetbal een officiële klacht tegen KNVB-directeur Henk Kesler indienen. De Rotterdamse club is verbolgen over uitlatingen van Kesler na de supportersrellen bij Jong Ajax-Jong Feyenoord. Feyenoord eist excuses van de KNVB-directeur, zo bevestigde technisch manager Mark Wotte maandag in het tv-programma Voetbal Insite.
Kesler zei onder meer dat zo'n incident net zo goed op Varkenoord (Rotterdam) kon gebeuren. "Ten eerste is dat een niet relevante opmerking en ten tweede zou hij moeten weten dat wij de klassiekers voor de Beloften al een paar jaar safe op Woudestein spelen", zei Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik twee weken geleden. "De kennis van zaken is kennelijk niet erg hoog."
Johan begrijpt dat je voor goed voetval niet bij Feyenoord moet zijn, mensen met een voetbal hart zijn voor PSV en niet voor feyenooit of ajakkes.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik begin die Johan- ik heb nergens verstand van maar wel overal een mening over- Derksen een beetje irritant te vinden. Wat heeft hij tegen Feijenoord?
Duw die Furby eens in een plek waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:30 schreef Anti-kloon het volgende:
[..]
Johan begrijpt dat je voor goed voetval niet bij Feyenoord moet zijn, mensen met een voetbal hart zijn voor PSV en niet voor feyenooit of ajakkes.
[afbeelding]
Hij is anders ook niet zo positief over PSV de laatste tijd!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:30 schreef Anti-kloon het volgende:
[..]
Johan begrijpt dat je voor goed voetval niet bij Feyenoord moet zijn, mensen met een voetbal hart zijn voor PSV en niet voor feyenooit of ajakkes.
[afbeelding]
EN TERECHT! de prestaties zijn ook niet goed en dat is zijn goed recht om dan niet positief te zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is anders ook niet zo positief over PSV de laatste tijd!
Samen met zijn PSV van Persieshirt!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:32 schreef BZ het volgende:
[..]
Duw die Furby eens in een plek waar de zon niet schijnt![]()
Met liefde stop ik hem in je anusquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:32 schreef BZ het volgende:
[..]
Duw die Furby eens in een plek waar de zon niet schijnt![]()
Pauperquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen met zijn PSV van Persieshirt!
gefrustreerd?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Klasse, pak die NSB'er maar aan! Misschien dat er nu eindelijk ook een beetje vaart komt in de enquetes/onderzoeken/maatregelen/strafpunten...
Idd, wat een zak hooi die Kesler.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Klasse, pak die NSB'er maar aan! Misschien dat er nu eindelijk ook een beetje vaart komt in de enquetes/onderzoeken/maatregelen/strafpunten...
Inderdaad, die gefrustreerde NSB'er moet maar eens op zn plaats worden gezet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gefrustreerd?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Inderdaad, die gefrustreerde NSB'er moet maar eens op zn plaats worden gezet.
Heeft niks met frustratie te maken maar meer met woede. Gewoon belachelijk dat Kesler niet verder komt dan een aanval op Van der Herik in te zetten, terwijl de fouten bij ajax zijn gemaakt! Maar daar praat Henkie alleen maar vol lof over en hoe geweldig Jaakke wel niet is...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gefrustreerd?
Dat jullie kwaad zijn op kessler begrijp ik voor een deel wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:39 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Heeft niks met frustratie te maken maar meer met woede. Gewoon belachelijk dat Kesler niet verder komt dan een aanval op Van der Herik in te zetten, terwijl de fouten bij ajax zijn gemaakt! Maar daar praat Henkie alleen maar vol lof over en hoe geweldig Jaakke wel niet is...
En dat is dan de 'neutrale' voetbalbaas van Nederland, mag ik ff lachen. Nee, Kesler hoeft zich verlopig niet in omg. van de Kuip te vertonen![]()
Kortom, het klassieke Calimero gedrag. Niet op reagerenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat jullie kwaad zijn op kessler begrijp ik voor een deel wel.
Maar ik vind dat er veel te snel gezegd wordt dat de media en de knvb (knjb zoals jullie het noemen) op de hand van Ajax is. Ik vond bijvoorbeeld die reactie van vd herik ook niet kunnen. Hij zou niet de club moeten aanvallen, want die heeft dat nooit zo gewild. In andere situaties deed het bestuur van Ajax dat ook niet.
En als dan die reacties komen van NSB-er, knjb en studio jood enzo, vind ik dat nogal gefrusteerd overkomen: want iedereen is tegen feyenoord en voor Ajax.
maar dat zal ook wel weer een "typische" jodenopmerking zijn
Joh knkr lekker opquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kortom, het klassieke Calimero gedrag. Niet op reageren
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bij FCDH, heeft de bond al een paar keer wat onderzoeken ingesteld naar het gedrag van de fans (weet niet hoever deze onderzoeken zijn). Maar gezien het gedrag van de de ajaxsupporters en de opstelling van de KNVB hebben jullie werkelijk niks te klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |