Schoothondje? Tis maar een samenwerkingsverband, geen overname ofzo... Het levert je alleen maar geld en misschien wat goede talenten op, als supporter merk je dus alleen maar de goede kanten.quote:Op maandag 26 april 2004 09:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan als wij een schoothondje worden van een G14 club?
Laat je toch niet alles wijs maken, als wij nou gewoon eens verstandig met ons geld om gaan, en niet uit elk continent een exemplaar willen hebben, zou de club er al een stuk beter voor staan.quote:Op maandag 26 april 2004 09:49 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Schoothondje? Tis maar een samenwerkingsverband, geen overname ofzo... Het levert je alleen maar geld en misschien wat goede talenten op, als supporter merk je dus alleen maar de goede kanten.
Als we weer is mee willen doen om de landstitel en in Europa, zal zoiets als dit toch noodzakelijk zijn.
Welk geld? die paar miljoen die we hebben?quote:Op maandag 26 april 2004 10:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Laat je toch niet alles wijs maken, als wij nou gewoon eens verstandig met ons geld om gaan,
Ik denk meer dat die club nieuwe jonge aankopen mooi voor een tijdje bij ons stalt, net zoals wij bij Excelsior doen. En Excelsior staat wel mooi 1e in de GGDquote:En tis maar een samenwerkingsverband, hoe zie je dat voor je? Dat Milaan even miljoenen gaat droppen op onze bankrekening? En die talenten gaan op het moment dat ze echt van waarde zijn kostenloos over de grens.
Misschien niet, maar door het missen van de CL lopen we weer eens miljoenen mis, en dit team zie ik volgend jaar niet echt kampioen worden... Behalve misschien door 1 of 2 heel goede versterkingen.quote:Om een landstitel te winnen hebben we deze onzin niet nodig.
quote:De Telegraaf en het Algemeen Dagblad melden vandaag allebei dat Ruud Gullit dit weekend aanwezig was bij Paris Saint Germain - Olympique Marseille (2-1). Volgens de Telegraaf waren Ruud Gullit en Mark Wotte zondag in Parijs om de centrale verdediger Abdoulaye Meite van Olympique te bekijken. Het Algemeen Dagblad meldt echter dat beiden zijn afgereisd naar Frankrijk om een andere centrale verdediger, Frédéric Dehu van Paris Saint Germain, te zien spelen.
Voordat Abdoulaye Meite in Frankrijk bij Olympique Marseille kwam te spelen, speelde hij bij Rode Ster. De rechtsbenige centrale verdediger is na drie seizoenen Olympique Marseille transfervrij, hij trok daardoor al de interesse van verschillende clubs.
Het Algemeen Dagblad komt dus met de naam van Frédéric Dehu. De 31 jarige verdediger van Paris Saint Germain die zelfs nog een seizoen onder contract stond bij Barcelona. Ook Dehu is rechtsbenig. Het is onbekend of Ruud Gullit een van beide spelers kan overtuigen om volgend seizoen in De Kuip te komen spelen.
Jup, daarna komt er een nieuwe grasmat.quote:Op maandag 26 april 2004 09:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
UDC..
Borsato komt toch ook weer een keer of 6 langs wippen aankomende zomer?
True, maar je moet eerder denken aan zo'n constructie als Chelsea met PSV had wat betreft Alex, zij betaalden Alex voor PSV zodat over een aantal seizoenen Alex naar Chelsea gaat.quote:Op maandag 26 april 2004 10:20 schreef Staanplaats het volgende:
Excelsior als voorbeeld nemen, als er 1 club is die haar ziel verkocht heeft is het excelsior wel..
En welk geld? Nou dat geld wat de afgelopen jaren in de meeste idiote spelers en projecten hebben gestoken.
Feijenoord zal nooit 20 miljoen kunnen neerleggen voor een voetballer, nu niet en niet na zo samenwerkingsverband. En als we het wel konden dan is onze competitie bij lange na niet interessant genoeg. Clubs uit Nederland zullen gewoon creatief moeten blijven en veel moeten investeren in jonge talentvolle spelers (eigen kweek!). Ik zie liever een dergelijk beleid wat ons dan maar iets verder houdt van di e Europese top (is ook een illusie!) dan dat we onze ziel moet gaan verkopen aan één van de clubs die zitting heeft in het meest commerciële gedrocht: de G14!
Dan liever die Meïté, die is een stuk jonger (24) en speelt op veel regelmatiger basis dan Dehu, lijkt me dus een betere investering. Maar aangezien hij transfervrij is zal ie wel uit meerdere clubs kunnen kiezen en zodoende bij de één of andere middenmoot-ploeg in Engeland gaan voetballen omdat ie daar meer kan verdienen.quote:Op maandag 26 april 2004 10:10 schreef Ruud_Gullit het volgende:
De Telegraaf en het Algemeen Dagblad melden vandaag allebei dat Ruud Gullit dit weekend aanwezig was bij Paris Saint Germain - Olympique Marseille (2-1). Volgens de Telegraaf waren Ruud Gullit en Mark Wotte zondag in Parijs om de centrale verdediger Abdoulaye Meite van Olympique te bekijken. Het Algemeen Dagblad meldt echter dat beiden zijn afgereisd naar Frankrijk om een andere centrale verdediger, Frédéric Dehu van Paris Saint Germain, te zien spelen.
Voordat Abdoulaye Meite in Frankrijk bij Olympique Marseille kwam te spelen, speelde hij bij Rode Ster. De rechtsbenige centrale verdediger is na drie seizoenen Olympique Marseille transfervrij, hij trok daardoor al de interesse van verschillende clubs.
Het Algemeen Dagblad komt dus met de naam van Frédéric Dehu. De 31 jarige verdediger van Paris Saint Germain die zelfs nog een seizoen onder contract stond bij Barcelona. Ook Dehu is rechtsbenig. Het is onbekend of Ruud Gullit een van beide spelers kan overtuigen om volgend seizoen in De Kuip te komen spelen.
Dat kan altijd incidenteel geregeld worden, hoeft niet direct een samenwerkingsverband te zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 10:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
True, maar je moet eerder denken aan zo'n constructie als Chelsea met PSV had wat betreft Alex, zij betaalden Alex voor PSV zodat over een aantal seizoenen Alex naar Chelsea gaat.
En dat zou ik niet erg vinden.
Het is wel een Afrikaan, en op Feyenoord TV zag ik allemaal van die Afrikaantjes bij die Feyenoord Ghana opleiding die later onder Gullit wilden spelen.quote:Op maandag 26 april 2004 10:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan liever die Meïté, die is een stuk jonger (24) en speelt op veel regelmatiger basis dan Dehu, lijkt me dus een betere investering. Maar aangezien hij transfervrij is zal ie wel uit meerdere clubs kunnen kiezen en zodoende bij de één of andere middenmoot-ploeg in Engeland gaan voetballen omdat ie daar meer kan verdienen.
Ik denk dat we iig. onze clubidenditeit niet verkopen en dat we er wel voordeel uit halen, want het huidige topvoetbal gaat enkel om geld en dat heeft Feyenoord niet, niet veel in elk geval.quote:Op maandag 26 april 2004 10:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat kan altijd incidenteel geregeld worden, hoeft niet direct een samenwerkingsverband te zijn.
Wel beter voor het vertrouwen enzoquote:Op maandag 26 april 2004 10:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat kan altijd incidenteel geregeld worden, hoeft niet direct een samenwerkingsverband te zijn.
Dat geld hebben we niet (meer), omdat we juist de afgelopen jaren een ernorme kapitaalvernietiging hebben laten plaats vinden. Feijenoord is geen rijke club, maar we hoeven de eurocenten ook niet van de lijbaan te schrapen om spelers te kunnen kopen.quote:Op maandag 26 april 2004 10:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat we iig. onze clubidenditeit niet verkopen en dat we er wel voordeel uit halen, want het huidige topvoetbal gaat enkel om geld en dat heeft Feyenoord niet, niet veel in elk geval.
Ik hoef ook geen spelers uit Italië, dat lijkt me niks.quote:Op maandag 26 april 2004 10:44 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat geld hebben we niet (meer), omdat we juist de afgelopen jaren een ernorme kapitaalvernietiging hebben laten plaats vinden. Feijenoord is geen rijke club, maar we hoeven de eurocenten ook niet van de lijbaan te schrapen om spelers te kunnen kopen.
Incidenteel zou er altijd wat geregeld kunnen worden, maar als het structureel is zit ik niet op een lading B-ganituur te wachten uit (bijvoorbeeld) Italië.
Waarom niet gewoon uit gaan van onze eigen kracht? Als je alleen al ziet hoe we onze jeugdopleiding aan het verwaarlozen zijn dan ligt daar nog genoeg rek, voordat we kwijlend achter een G14 club aanlopen.
quote:Op maandag 26 april 2004 10:47 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen spelers uit Italië, dat lijkt me niks.
Het enige wat me wel positief lijkt, is zo'n PSV-Chelsea constructie. Wij willen een speler, club uit de G14 betaalt hem, en over een aantal jaren vertrekt hij naar die ploeg, terwijl hij Feyenoord kampioen maakt, mede dankzij het goede samen werken van zijn teamgenoten, waaronder enkele uitstekende jeugdspelers van Feyenoord.
Zoiets..
Pff compromis...quote:Op maandag 26 april 2004 10:47 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen spelers uit Italië, dat lijkt me niks.
Het enige wat me wel positief lijkt, is zo'n PSV-Chelsea constructie. Wij willen een speler, club uit de G14 betaalt hem, en over een aantal jaren vertrekt hij naar die ploeg, terwijl hij Feyenoord kampioen maakt, mede dankzij het goede samen werken van zijn teamgenoten, waaronder enkele uitstekende jeugdspelers van Feyenoord.
Zoiets..
Mexes???quote:Op zondag 25 april 2004 23:46 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord zou in een ver gevorderd stadium zitten met een Franse verdediger.
Ik denk Madouni, zou mooi zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |