En Cafu en Hagi en...quote:Op maandag 26 april 2004 00:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
serieus?
Met een coach die durft aan te vallen (Want volgend jaar beschikt Liverpool over goede aanvallende spelers) zie ik Liverpool wel degelijk terug komen tot de top van Engeland, zeker als SCUM weer gaan kloten volgend seizoen.quote:Op maandag 26 april 2004 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of Huillebalk nou blijft of niet,ik zie Liverwho? niet 1,2,3 terug aan de top komen
Kevin Hofland? Hij wil weg bij PSV en is al zijn leven lang supporter van Feijenoord!!!quote:Op maandag 26 april 2004 00:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, liever geen neuzen.
Bovendien is Hersi al niet goed genoeg voor NEC, dus zeker niet voor Feyenoord.
Feyenoord zou een opvolger voor van Wonderen halen, en een goede concurrent voor Paauwe. Ik ben benieuwd..
Maar niet al volgend seizoen aangezien ik verwacht dat Arsenal nu een periode inslaat die weleens heel mooi kan gaan worden.quote:Op maandag 26 april 2004 00:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Met een coach die durft aan te vallen (Want volgend jaar beschikt Liverpool over goede aanvallende spelers) zie ik Liverpool wel degelijk terug komen tot de top van Engeland, zeker als SCUM weer gaan kloten volgend seizoen.
Ik vrees het ook, hoewel ik Bergkamp toch wel 1 CL in zijn carriere gun.quote:Op maandag 26 april 2004 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar niet al volgend seizoen aangezien ik verwacht dat Arsenal nu een periode inslaat die weleens heel mooi kan gaan worden.
ik ookquote:Op maandag 26 april 2004 00:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, hoewel ik Bergkamp toch wel 1 CL in zijn carriere gun.
Wilt niet naar een andere club in Nederland, dus zal wel naar of Engeland of Duitsland gaan.quote:Op maandag 26 april 2004 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kevin Hofland? Hij wil weg bij PSV en is al zijn leven lang supporter van Feijenoord!!!
Dat zou jammer zijn, want iemand die ook nog supporter is (Bosschaart bijv.) geeft zich echt 100%.quote:Op maandag 26 april 2004 00:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wilt niet naar een andere club in Nederland, dus zal wel naar of Engeland of Duitsland gaan.
Zet Gerard Cox in de spits die loopt ook de plaggen uit de grond.quote:Op maandag 26 april 2004 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want iemand die ook nog supporter is (Bosschaart bijv.) geeft zich echt 100%.
En gaat zeker niet naar de concurrent als die een tonnetje meer betaalt... Geldt ook voor Bruggink/Vennegoor.quote:Op maandag 26 april 2004 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want iemand die ook nog supporter is (Bosschaart bijv.) geeft zich echt 100%.
Zijn hun ook Feijenoordsupporters?quote:Op maandag 26 april 2004 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En gaat zeker niet naar de concurrent als die een tonnetje meer betaalt... Geldt ook voor Bruggink/Vennegoor.
Iedereen is diep van binnen een Feijenoordsupporter.quote:Op maandag 26 april 2004 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn hun ook Feijenoordsupporters?
1 van de 2 heeft in de VI gezegd toen ie nog bij zn oude club speelde, dat Feyenoord zn favoriete voetbalclub was. Net als Hofland. Dan vind ik het wel heel erg zwak, als je een aanbod van 'jouw cluppie' naast je neerlegt en voor het geld kiest.quote:Op maandag 26 april 2004 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn hun ook Feijenoordsupporters?
Wat een zwakkeling dan! Voetballen voor jouw favoriete club moet toch je droom zijn!quote:Op maandag 26 april 2004 00:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
1 van de 2 heeft in de VI gezegd toen ie nog bij zn oude club speelde, dat Feyenoord zn favoriete voetbalclub was. Net als Hofland. Dan vind ik het wel heel erg zwak, als je een aanbod van 'jouw cluppie' naast je neerlegt en voor het geld kiest.
Ech wel! Het is toch ook de mooiste vereniging van Nederland! Altijd een vol stadion! Publiek dat altijd zingt! Een mooie mat! Geen pratende lampenkap als voorzitter!quote:Op maandag 26 april 2004 00:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Iedereen is diep van binnen een Feijenoordsupporter..
Die mooie mat is momenteel niet zo heel mooi weer.quote:Op maandag 26 april 2004 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ech wel! Het is toch ook de mooiste vereniging van Nederland! Altijd een vol stadion! Publiek dat altijd zingt! Een mooie mat! Geen pratende lampenkap als voorzitter!
ID & T de dood voor de grasmat!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 01:04 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die mooie mat is momenteel niet zo heel mooi weer..
Ik zag trouwens een reclame voor een Trance feest in de Kuip.!
Ik denk die Noor, Svenning.quote:Op maandag 26 april 2004 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar als Hofland en Penders het niet worden, wie moet het dan worden? Zoveel kwaliteit is er verder niet op de Nederlandse velden.
UDC..quote:Op maandag 26 april 2004 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ID & T de dood voor de grasmat!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |