quote:Op zondag 25 april 2004 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,Pires vertrekt....
quote:Op zondag 25 april 2004 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan heeft Persil pech dat ene DB daar staat...
Ik kan deze uitspraken niet echt met elkaar rijmenquote:Op zondag 25 april 2004 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk best wel dat Persil beter tot zijn recht komt in een beter team dan waar ie nu in speelt maar Arsenal is gewoon een stap te hoog denk ik.
Mocht het idd waar zijn zou het me niet verbazen als ie meer minuten zal krijgen dan iedereen zou verwachten
Zal hij wel effe wat meer aan zijn snelheid moeten doen.quote:Op maandag 26 april 2004 00:02 schreef RedGuy het volgende:
Nu nog Paauwe voor 25 miljoen aan Chelsea verkopen.
Keep on dreaming.quote:Op maandag 26 april 2004 00:01 schreef RedGuy het volgende:
Titel volgend jaar naar Rotterdam.
Ja, ik had grote twijfels bij zijn komst.quote:Op maandag 26 april 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:Wotte verrast je positief.
Ik hoop dat Sneijder, Heitinga, de Jong, van der Vaart, Zlatan, Grygera, Stekelenburg, Maxwell en Obodai allemaal een goed EK spelen zodat Feyenoord ook van Ajax geen last meer hoeft te hebben.quote:Op maandag 26 april 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
En wat zijn zijn resultaten danquote:Op maandag 26 april 2004 00:07 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, ik had grote twijfels bij zijn komst.
Dat er spelers zijn gehaald zonder dat er geld is uitgegeven, en het zijn ook nog eens Nederlandse spelers met toekomst.quote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat zijn zijn resultaten dan
Buiten dat de beste speler voor een koopje de Kuip uit gaat ?
Je noemt maar één ding.quote:Op maandag 26 april 2004 00:09 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Waarom is dat zo grappig, Tong?
Deze verkoop is toch netjes? En hij heeft Bosschaart voor 1/3 van de vraagprijs bij Utrecht weggekregen. Om maar 2 dingen te noemen
Als het aan _bigmac_ ligt wel ja!!.quote:Op maandag 26 april 2004 00:11 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nee, hij had Mexes naar Feyenoord moeten halen en v. Persie voor 20 miljoen moeten verkopen?
Maar wilt Mexes wel naar Feyenoord/Nederland?quote:Op maandag 26 april 2004 00:11 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nee, hij had Mexes naar Feyenoord moeten halen en v. Persie voor 20 miljoen moeten verkopen?
Resultaten zijn pas zichtbaar op langere termijn.... Daarom zei ik ook dat ik benieuwd was of ik over een jaar ook nog steeds tevreden over hem benquote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat zijn zijn resultaten dan
Buiten dat de beste speler voor een koopje de Kuip uit gaat ?
Mexes gaat naar Liverpool. En daar zie ik hem liever dan bij Feyenoord.quote:Op maandag 26 april 2004 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar wilt Mexes wel naar Feyenoord/Nederland?
Nee, die gaat mooi naar Milan ofzo...quote:Op maandag 26 april 2004 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar wilt Mexes wel naar Feyenoord/Nederland?
Liverpool.quote:Op maandag 26 april 2004 00:13 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Nee, die gaat mooi naar Milan ofzo...
Ok. Ben blij dat je nu tevreden over hem bent. Ik ook als Ajacied.quote:Op maandag 26 april 2004 00:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Resultaten zijn pas zichtbaar op langere termijn.... Daarom zei ik ook dat ik benieuwd was of ik over een jaar ook nog steeds tevreden over hem ben
OK, dat ben ik met je eens. Hoeveel wedstrijden hebben ze nou dit seizoen gespeeld? Tot nu toe 50 oid. Hij zal best aan spelen toekomen, maar minder dan bij psv of Feyenoord (met Gullit).quote:Op maandag 26 april 2004 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
Die 1e is sarcastisch bedoeld omdat RG zei dat er een vacature is op die positie,die2e was een reactie op de uitspraak van twi dat Persil het liefst op de "10" positie speelt en met die 3e uitspraak bedoel ik dat ie door schorsingen/blessures meer zal gaan spelen dan iedereen denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |