quote:Op zondag 25 april 2004 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu staan die PSV-josti's met hun van Persie shirt definitief voor lul!
Dan heeft Persil pech dat ene DB daar staat...quote:Op zondag 25 april 2004 23:36 schreef Duiveltja het volgende:
Perzik prefereert toch de nr.10 positie
Ja precies.quote:Op zondag 25 april 2004 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan heeft Persil () pech dat ene DB daar staat...
Is een beetje dubbelop.quote:Op zondag 25 april 2004 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu staan die PSV-josti's met hun van Persie shirt definitief voor lul!
quote:Op zondag 25 april 2004 23:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is een beetje dubbelop.
Wat?quote:Op zondag 25 april 2004 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Heeft iemand nou echt geen foto van die twee lullo's in hun (lees met brabants accent) keke van Persie shirt! Die hoort hier in dit topic thuis!!!
![]()
Dat is niet persoonlijk bedoeld. Hij is inmiddels aangepast. Ik had 1 k te weinig getikt!quote:Op zondag 25 april 2004 23:47 schreef Keke het volgende:
[..]
Wat?
Mooi zo, iig geen matige speler van een subtop-club ofzoquote:Op zondag 25 april 2004 23:46 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord zou in een ver gevorderd stadium zitten met een Franse verdediger.
Ik denk Madouni, zou mooi zijn..
Wat vind jij er trouwens van, als Arsenal-supporter?quote:Op zondag 25 april 2004 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,Pires vertrekt....
Van jou wist ik al dat v. Persie hoog op je lijstje favorieten stondquote:Op zondag 25 april 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
van Persie wordt een wereldtopper.
Ik snap er eerlijk gezegd weinig van ALS het waar is.quote:Op zondag 25 april 2004 23:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Wat vind jij er trouwens van, als Arsenal-supporter?
en ik denk dat ie het nog lekker vond ookquote:Op zondag 25 april 2004 23:55 schreef Suijk het volgende:
Ik gun het hem ook wel eigenlijk. Het is toch knap om zowel feyenoord als psv te naaien en er zelf ook flink beter van te worden.
quote:Op zondag 25 april 2004 23:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik denk dat ie het nog lekker vond ook
Grapje hoor.quote:Op zondag 25 april 2004 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet persoonlijk bedoeld.
Hij mag bij ons al blij zijn met een invalbeurtje van 5 minuten. Ken je nagaan hoe groot Lurling gaat worden.quote:Op zondag 25 april 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Van Persie is een typische voetballer die niet te vroeg naar een grote club gaat.
Zulke talenten zijn schaars.
Eén keer in de 100 jaar in Rotterdam.
Als ie in 2010 europees voetballer van het jaar is zeggen ze in Rotterdam :
Wij waren de eersten die hem wegstuurden.
Heeft die al bijgetekend dan? Bovendien heeft bijvoorbeeld Wiltord(met blessure) dit seizoen ook zo'n 20 wedstrijden meegedaan.quote:Op zondag 25 april 2004 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan heeft Persil pech dat ene DB daar staat...
Hij wel inderdaad!quote:Op zondag 25 april 2004 23:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik denk dat ie het nog lekker vond ook
Dennis heeft nog niet bijgetekend maar dat zal wel gaan gebeuren denk ik.quote:Op zondag 25 april 2004 23:56 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft die al bijgetekend dan? Bovendien heeft bijvoorbeeld Wiltord(met blessure) dit seizoen ook zo'n 20 wedstrijden meegedaan.
Tsja, ik denk dat dit een goede impuls voor hem is om bij z'n favoriete club na Feyenoord te spelen. Maar ik denk ook dat ie beter nog 1 jaartje onder Gullit zou kunnen spelen, en daarna als held naar Arsenal ofzo had kunnen gaan... Maar goed : 4,8 miljoenquote:Op zondag 25 april 2004 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd weinig van ALS het waar is.
Ik denk best wel dat Persil beter tot zijn recht komt in een beter team dan waar ie nu in speelt maar Arsenal is gewoon een stap te hoog denk ik.
Mocht het idd waar zijn zou het me niet verbazen als ie meer minuten zal krijgen dan iedereen zou verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |