zooo heeeee..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:49 schreef mister_popcorn het volgende:
ow ik was wat vergeten en mag me eigen post niet aanpassen ofzo?
maar goed, ik bedoelde dit ...
http://www.lachvandedag.c(...)g
8mln lijkt me iets teveel van het goeie...quote:28-04-2004: 'Gullit wil Tudor van Juventus'
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de Italiaanse website Sports.it heeft Feyenoord serieuze interesse in Juventus-verdediger Igor Tudor. Ruud Gullit zou de Kroaat bekeken hebben tijdens een wedstrijd. De 26-jarige verdediger vertrekt aan het eind van het seizoen bij Juventus. Hij speelde al 6 jaar bij de zwart-witten. Dit lijkt een aankoop van niveau voor Feyenoord, alleen 1 probleem: Juventus vraagt tot nog toe 8 miljoen voor Tudor.
Dat bedoelde ik dus. Zou mooi zijn als er nu eindelijks eens wordt geinvesteerd in een betrouwbare verdediging. Maar voor dat geld had jij met jouw connecties toch wel ff Nesta kennen regelen...quote:Op donderdag 29 april 2004 00:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Een groter probleem lijkt me of hij dat geld waard is,
Hehe.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:49 schreef mister_popcorn het volgende:
Als hij heel blijft, staat hij over 3 jaar in Oranje.quote:Op donderdag 29 april 2004 07:22 schreef _bigmac_ het volgende:
Iemand had ook een brief geschreven naar vi dat Feyenoord, Ruud Knol moest kopen.
Dat lijkt me niet slim die jongen heeft namelijk heel lang niet gespeeld door een blesure .
Naast Heitinga?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij heel blijft, staat hij over 3 jaar in Oranje.
Mee eens.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij heel blijft, staat hij over 3 jaar in Oranje.
Ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:04 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Naast Heitinga?
Nee, dat ben ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:33 schreef Cart_man het volgende:
Is methodmich de alwetende voetbalgod ofzo?
hehe, een kaart. Ze worden steeds beroemderquote:Op woensdag 28 april 2004 20:49 schreef mister_popcorn het volgende:
Wel degene met de meeste kennis en inzicht over (nog) onbekendere spelers hier.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:33 schreef Cart_man het volgende:
Is methodmich de alwetende voetbalgod ofzo?
*Zucht*.quote:'Feyenoord aast op Egyptische doelman'
29/4/2004 11:48
Feyenoord is volgens Al Ahly druk bezig Sherif Ikrami los te weken. 'We hebben een officieel bod van 950.000 dollar op hem ontvangen van Feyenoord en we zijn nu bezig de deal af te ronden', vertelde Al Ahly's marketing manager Adly El Kaiey aan de BBC. Feyenoord ontkent overigens dat er sprake is van enig contact.
De twintigjarige en 1,93 meter lange keeper wordt in Egypte beschouwd als groot talent. 'Van Ikrami wordt verwacht dat hij snel de nummer één in Egypte wordt. Zijn overgang naar Nederland zal zijn niveau en ervaring zeker ten goede komen', voorspelde El Kaiey.
In de nationale ploeg onder twintig jaar is Ikrami aanvoerder. Met de farao's legde hij beslag op de Afrikaanse titel in 2003 en op het WK in de Verenigde Arabische Emiraten speelde hij zich opnieuw nadrukkelijk in de kijker.
Ikrami heeft zijn talent niet van een vreemde. Zijn vader Ahmed geldt als een beste doelmannen van Afrika. Broer Ahmed leek eveneens te gaan doorbreken maar moest vanwege een blessure zijn ambities bijstellen.
Wrom zucht? Ghaly blijkt laatste paar weken toch ook goed te kunnen ballen.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:24 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
*Zucht*..
Omdat ik een beetje gek word van al die 'grote talenten' die weggehaald worden uit een niet voetbal-land als Egypte, die stuk voor stuk weer floppen. Ghaly doet het aardig, maar ben benieuwd of ie echt een topper kan worden. Dat moet ik eerst nog zien...quote:Op donderdag 29 april 2004 13:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wrom zucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |