begint al op faber te lijkenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:19 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Jezus wat heeft die gast een pech
Ik hoop dat ie volgend jaar gewoon 1 seizoen kan laten zien hoe goed die is. Hij ligt er gewoon bijna 2 hele jaren uit
Bron?quote:Op woensdag 28 april 2004 14:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Loovens blijft. Sprockel Olfers en Collen mogen weg.
Kijk dat ie goed is oke, maar het grootste talent gaat wel heel verquote:Op woensdag 28 april 2004 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
het grootste Nederlandse talent
Alleen Afelay van PSV is beterquote:Op woensdag 28 april 2004 14:52 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kijk dat ie goed is oke, maar het grootste talent gaat wel heel ver.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:45 schreef _bigmac_ het volgende:
en Collen tja nooit echt goed gespeeld
Juist door die pijnstillers geloof ik.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
In het seizoen dat hij op rechtsback speelde, en Emerton rechts op het middenveld, speelde hij echt uitmuntend. Zelf met die blessure, gewoon een paar pijnlkillers erin, en dan nog goed spelen.
Maar toen is hij ook heel lang uit de roulatie geweest!
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[afbeelding]
* jpzegthallo wenst het grootste Nederlandse talent veel succes en hoopt hem samen te zien spelen met mijn idool Dennis Bergkamp :')
Onzinquote:Op woensdag 28 april 2004 15:45 schreef _bigmac_ het volgende:
en Collen tja nooit echt goed gespeeld
Tja maar Polen heeft voorin Andrzej de Geweldige lopen.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:29 schreef mitt het volgende:
Smolarek zit op de bank bij Polen, Rzasa speelt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |