doe dan alsof!quote:Op zondag 25 april 2004 20:28 schreef Double-U het volgende:
![]()
![]()
Nooit zoveel last van ..... gelukkig !!
Fout! Wie ongesteld is wil juist wel heel erg graag ....., vrouwen zijn vaak dan extra geil.quote:Op zondag 25 april 2004 20:31 schreef Auxerre het volgende:
Nee! ik wil niet genomen worden, heb hoofdpijn.
Doe maar anaal, dan heb ik geen last van.
ja gemeen van de natuur he....quote:Op zondag 25 april 2004 20:34 schreef WitRoosje het volgende:
[..]
Fout! Wie ongesteld is wil juist wel heel erg graag ....., vrouwen zijn vaak dan extra geil.![]()
Dus iemand interesse .....![]()
Een week duurt dan zolang ....... mag ik al?quote:Op zondag 25 april 2004 20:38 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
ja gemeen van de natuur he....ik mag weer een weekje zeuren..
![]()
ook egtquote:Op zondag 25 april 2004 20:43 schreef Underdoggy het volgende:
CHOCOLAAAAAAA SNELLLL!!! MEEERRR!!
jah jij snapt er dus echt geen hol van he. weet je hoe geil je wordt van ongesteld zijnquote:Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Nee, schatje nu geen seks. Heb ontzettende koppijn !!!
O ja,en ben ook ongesteld
ghe ghe. Niet alle vrouwen hoor. Sjezus, als mijn vriendin ongesteld is, is haar heel kont verboden terrein enzo.quote:Op zondag 25 april 2004 20:44 schreef blublub het volgende:
[..]
jah jij snapt er dus echt geen hol van he. weet je hoe geil je wordt van ongesteld zijn
heel haar kont????quote:Op zondag 25 april 2004 20:45 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
[..]
ghe ghe. Niet alle vrouwen hoor. Sjezus, als mijn vriendin ongesteld is, is haar heel kont verboden terrein enzo.
Tsja, en ik vind het net zo lekker daar![]()
![]()
Verschilt per wijf.quote:Op zondag 25 april 2004 20:44 schreef blublub het volgende:
[..]
jah jij snapt er dus echt geen hol van he. weet je hoe geil je wordt van ongesteld zijn
doe nie zo agterleik,quote:Op zondag 25 april 2004 20:46 schreef blublub het volgende:
[..]
heel haar kont????
waar denk jij in godsnaam dat dat bloed vandaan komt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |