abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2004 @ 19:47:06 #1
67489 Dudette
yeah right...
pi_18677509
We gaan binnenkort trouwen en zijn druk op zoek naar de ideale trouwring... maar we kunnen niet kiezen!! Er zijn er zoooo veel verschillende, veel mooie ook... Wat voor trouwring hebben jullie en/of welke vind je mooi?
I'm sorry I offended you. I should have lied.
  zondag 25 april 2004 @ 20:05:28 #2
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18677949
Dit lijkt me meer een onderwerp voor Lifestyle
probeer het daar eens zou ik zeggen!
  zondag 25 april 2004 @ 20:21:08 #3
52063 hooiberg
okeej, fotos binnekort op site
pi_18678327
In heerenveen schijnt een winkel te zijn die de 2e gratis doet, dus kan je ook duurdere doen

ff reclame maken
Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
  zondag 25 april 2004 @ 21:06:15 #4
67489 Dudette
yeah right...
pi_18679617
Hebben ze een website??
I'm sorry I offended you. I should have lied.
pi_18687605
Wij hebben gewoon bij een edelsmid gekeken en die maken zelf ringen.
Gekeken door hun collectie en daar zijn we eigenlijk gelijk geslaagd. Meestal moet je zoiets op gevoel doen, op een gegeven moment heb je zoiets "Dat zijn ze".
We hadden op het eind nog 3 paar over en daaruit gekozen (wel de duurste maar ja).
pi_18688525
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:43 schreef Koningin het volgende:
Wij hebben gewoon bij een edelsmid gekeken en die maken zelf ringen.
Gekeken door hun collectie en daar zijn we eigenlijk gelijk geslaagd. Meestal moet je zoiets op gevoel doen, op een gegeven moment heb je zoiets "Dat zijn ze".
We hadden op het eind nog 3 paar over en daaruit gekozen (wel de duurste maar ja).
heb nog nooit nagedacht over trouwen enzo, maar ben wel benieuwd wat zo'n ringetje gem. kost
want zo'n trouwerij is volgens mij ook niet goedkoop, en dan ook nog zo'n huwlijksreisje.
ik heb echt geen idee wat dat allemaal zo'n beetje kost.

pi_18690627
Wij zijn net getrouwd en hebben allebei een vrij eenvoudige gouden ring. Geen tierlantijntjes enzo. We hebben ringen van Martinshof, die zijn aan de binnenkant ook een beetje bol en dat zou comfortabeler zitten (moet zeggen dat het ook wel lekker zit ).
We hebben wat rondgekeken en omgepast en deze vonden we het lekkerste zitten. We hebben ook nog wel gekeken naar andere ringen met een streepje witgoud ofzo erin. Maar die waren zoveel duurder en zoveel mooier vonden we ze niet.
Ben heel blij met die die we nu hebben uitgekozen.

Tja Dizzee, je kan trouwen in zekere zin zo duur maken als je zelf wilt. Je zit natuurlijk wel aan bepaalde kosten vast (locatie, huwelijksleges enzo), maar als je het verder heel klein houdt is het natuurlijk een stuk voordeliger dan wanneer je een uitgebreid feest houdt.
Huwelijksreis idem, als je gaat kamperen op een van de waddeneilanden ben je natuurlijk een stuk voordeliger uit dan wanneer je naar Kenia ofzo gaat...

Ik denk dat wanneer je gaat trouwen je gewoon moet kijken wat je wil enzo. Ik denk dat je niet moet bezuinigen op zo'n bijzondere dag. Niet in de zin van doe maar het duurste van het duurste, maar ook niet dingen gaan laten die je eigenlijk wel graag zou willen, omdat het wat meer kost... (snappie?)
Fake it till you make it...
pi_18690858
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:44 schreef Dizzee het volgende:

[..]

heb nog nooit nagedacht over trouwen enzo, maar ben wel benieuwd wat zo'n ringetje gem. kost
want zo'n trouwerij is volgens mij ook niet goedkoop, en dan ook nog zo'n huwlijksreisje.
ik heb echt geen idee wat dat allemaal zo'n beetje kost.

Mag je weten hoor, die van ons hebben bijna ¤ 1000,- gekost.
Die andere 2 paren wat we over hadden waren ¤ 600,- en ¤ 800,-
Dit was wel iets waar we hopelijk ons hele leven mee rond lopen en ik wil achteraf geen spijt hebben omdat we om de centen andere ringen hebben gekocht......
  maandag 26 april 2004 @ 12:28:02 #9
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18690871
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 26 april 2004 @ 12:28:54 #10
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_18690888
Ik heb gekozen voor een 950/1000 Platina ring.
Iedereen heeft geel/wit/rood goud en omdat ik mijn vrouw speciaal vind, wil ik ook een wat exclusiever materiaal. Bovendien is de glans van Platina zóóó mooi
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  maandag 26 april 2004 @ 18:55:26 #11
52063 hooiberg
okeej, fotos binnekort op site
pi_18700368
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef Dudette het volgende:
Hebben ze een website??
Vast wel, dat weet ik zo niet, ik heb het een tijdje geleden ergens gelezen, waarvan ik dat papier niet meer heb, maar ik zal wel even wat rondkijken
Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
  maandag 26 april 2004 @ 21:44:38 #12
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18705811
om evt. plaatjes van te rippen:

www.allianceringen.nl (groothandel)
Het leek zo'n goed idee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')