quote:Op zondag 25 april 2004 17:51 schreef TC03 het volgende:
Wil ik naar Kill Bill 2, vragen ze ineens: "hou oud ben je?" Ik: "euh, 15". "Ja sorry dan mag je er niet in, ook al is er begleiding bij". Ik:.
Andere bioscoop proberen, ik zeggen dat ik 16 was, willen ze identiteitsbewijs!. Kwam ik er ook niet in.
Ben ik nog niet naar Kill Bill 2 geweest, terwijl ik me er al de hele week op verheugde. Grrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat jij 14 bent en eruit ziet als 12 wil niet zeggen dat ik dat ook ben![]()
.
Ik ook. Ze moeten eigen van 16 ook gewoon weigerenquote:Op maandag 26 april 2004 11:12 schreef TFM het volgende:
[..]
Sooooo true.....
Vind het misschien zelfs daarom, afgezien van of de tere kinderziel het wel aan kan, het een goede zaak dat het zo is.![]()
Als ik er had gestaan was er een telefoontje gegaan naar het politiebureau. Pedoquote:Op woensdag 28 april 2004 16:46 schreef Heintje het volgende:
Ik ben van de week gewoon met mijn vriendin (15) naar Kill Bill 2 geweest. Bij Pathe Eindhoven.
En dan, wat kunnen die daar aan doen? Mij arresteren omdat ik haar meeneem naar een film die voor 16 jaar en ouder is?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als ik er had gestaan was er een telefoontje gegaan naar het politiebureau. Pedo![]()
Whehehehequote:Op zondag 25 april 2004 18:33 schreef s9601694 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Erg goede zaak, laat de grote mensen maar lekker met rust! ennee Finding Nemo is toch ook een hele leuke film....![]()
het probleem ligt niet bij de regering, maar bij ouders die er niet consequent tegen optreden, dat bericht laatst over die Franse eicel die de film "Scream" had gezien en op dezelfde wijze een aantal lui had vermoord met ook nog eens precies zo'n masker bewijst maar weer dat niet iedereen geestelijk klaar is voor zulke filmsquote:Op woensdag 28 april 2004 19:27 schreef Skv het volgende:
WAt een huillies daar bij de regering. Als iemand een film wil zien moet ie et toch zelf weten
Gelukkig schakelt de TV automatisch uit als hij een <16-jarige detecteert!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
het probleem ligt niet bij de regering, maar bij ouders die er niet consequent tegen optreden, dat bericht laatst over die Franse eicel die de film "Scream" had gezien en op dezelfde wijze een aantal lui had vermoord met ook nog eens precies zo'n masker bewijst maar weer dat niet iedereen geestelijk klaar is voor zulke films
Nee hoor..quote:Op maandag 3 mei 2004 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig schakelt de TV automatisch uit als hij een <16-jarige detecteert!
Ik wil wel naast je op de bank gaan zitten en dan de tv héél snel uitzetten wanneer er iets 16+ op komt hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 20:38 schreef Webdevel het volgende:
[..]
Ow niet ?![]()
NM, zoek het zelf maar uitquote:Geslacht: Man
ik ben nieteens verplicht dat te doen maar doe het wel... *huh*?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:47 schreef WeirdMicky het volgende:
echt jonge kinderen zijn irritant, maar het nep-moraalridder gedrag waar de TS het over heeft is om te kotsen
word je gewoon verplicht de film te downloaden
wellicht moet je wat duidelijker zijn over wat je niet snaptquote:Op maandag 3 mei 2004 20:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik ben nieteens verplicht dat te doen maar doe het wel... *huh*?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |