Aha, maar gewoon zichtbaar dus.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:57 schreef ChatGirl het volgende:
de afbeelding is groter. hij is nu ge-resized.
Enne? Blij met Huug?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:00 schreef Wup het volgende:
foto's zijn groter dan het forumkader, formaat van de foto wordt er automatisch op aangepast, 'rand' omdat je erop kan klikken voor de fullsize versie.
en dan roepen dat vrouwen geen verstand hebben van 'techniek'quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aha, maar gewoon zichtbaar dus.
Omfg, begin ik nu op Wup te lijken?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
en dan roepen dat vrouwen geen verstand hebben van 'techniek'
uhm, nou blij met Huug niet, maar wel blij dat jij je eindelijk eens op het pad van de 'techniek' begeeft.....
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
en dan roepen dat vrouwen geen verstand hebben van 'techniek'
lineair... nee was verkeerd gegaan sorry ik bedoelde het op : 'Wat nou als aafke vind dat jij doo moet'' ofzoiets...quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen de quote en de reactie?
Lees die zin nogeens. Er is nog iets fout gegaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef dunn0w het volgende:
lineair... nee was verkeerd gegaan sorry ik bedoelde het op : 'Wat nou als aafke vind dat jij doo moet'' ofzoiets...
Ik was nog niet ingelezen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
DOOD moet? .. ook goed.. ben beetje duf van school... dat zal het zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lees die zin nogeens. Er is nog iets fout gegaan.![]()
![]()
![]()
Omdat Bettina Berger irl geen lezzie is. Ik wil haar plaats best wel innemen en Monique eens hartstochtelijk bezighouden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
haha, waarom vindt Bettina het zo moeilijk de knappe Monique te zoenen???
daar maken we een prijsvraag van.......
En "Aafke" met een hoofdletter en "vindt" met "dt". Mijn God, hoe slaapverwekkend is jouw school?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
DOOD moet? .. ook goed.. ben beetje duf van school... dat zal het zijn..
Doe dan op het babes-forum ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb een paar leuke topless foto's van Kyra. Wil iemand ze zien? (Mogen die hier worden geplaatst?)
Zeerrrrr slaapverwekkend...quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En "Aafke" met een hoofdletter en "vindt" met "dt". Mijn God, hoe slaapverwekkend is jouw school?![]()
![]()
Maar als de heren en de lesbo's hier haar bruingetinte lekkere gestroomlijnde lijf zien, beginnen ze te kwijlen. Volgens mij zijn de foto's copyrighted en mogen ze hier niet staan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:27 schreef dunn0w het volgende:
Doe dan op het babes-forum ofzo... Volgens mij zijn er hier veel mensen die zich vet ergeren aan Kyra.
Dan neem je het toch simpelweg op?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:55 schreef dunn0w het volgende:
Damn... kan het weer niet zien/opnemen... waarom zijn soaps niet om 22:00 ofzo half acht is zo'n k*ttijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |