yep, helaas....quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: je gaat nu toch niet steeds die flauwekul in de jpegs zetten?
Weshalb diese Schnappsidee?quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:23 schreef Wup het volgende:
yep, helaas....
Zwei Möglichkeiten:quote:Op dinsdag 27 april 2004 03:50 schreef Wup het volgende:
just because
Er kan een technisch probleem opdoemen: de sikloze lul heeft de gegevens op een dvd-rom gezet. Claire's laptop heeft geen dvdbrander en zij denkt dat de zooi niet op één of meerdere cd-roms past.quote:Op dinsdag 27 april 2004 03:50 schreef Wup het volgende:
misschien gooit Joyce het kwakje van Duuk wel in de laptop van Claire...
daar raakt dat ding wel hopeloos overstuur van, geen redden meer aan.
Thanxquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:20 schreef Svensational het volgende:
Iwan, welke avatar had je voor JP? Diegene die zo pijn deed aan Wups ogen?
Deze is trouwens ook
quote:Enkele hoogte/dieptepunten van de volgende week:
1) Aafke nodigt haar familie uit voor een laatste etentje.
2) Tijdens de operatie van Aafke treden er complicaties op.
3) Ariël krijgt het goede nieuws dat ze haar tienerproject in Groningen mag uitvoeren.
4) Nico en Joost hebben het gedaan.
5) Arthur beseft dat hij in grote problemen kan raken en onderneemt actie.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef Svensational het volgende:
Ze moet dood!!!!
Bye bye Ariel en Aafke.....quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Enkele hoogte/dieptepunten van de volgende week:
1) Aafke nodigt haar familie uit voor een laatste etentje.
2) Tijdens de operatie van Aafke treden er complicaties op.
3) Ariël krijgt het goede nieuws dat ze haar tienerproject in Groningen mag uitvoeren.
haha, klinkt leuk maar Sid moet echt terugkomen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat Claire Arthur de komende weken net zo lang gaat stangen totdat er iets knapt bij hem... Tijdens de zomercliffhanger wurgt Arthur Claire... ze overleeft het niet en Arthur belandt op één cel met z'n bastaardzoon Sid Porter.
lijkt me nogal een onsmakelijke bedoeling, ik hoef het niet te zien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Enkele hoogte/dieptepunten van de volgende week:
4) Nico en Joost hebben het gedaan.
Jij bent meer voor een nachtje met Niels?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
lijkt me nogal een onsmakelijke bedoeling, ik hoef het niet te zien.
Ik vind Joost al net zo een sexloos wezen als Bram.
En over Nico moet ik het maar even helemaal al niet hebben....
Mag Aafke dat ook van jou vinden?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef Svensational het volgende:
Ze moet dood!!!!
Aafke heeft niets te willen toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent meer voor een nachtje met Niels?
Wat is het verband tussen de quote en de reactie?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:10 schreef dunn0w het volgende:
Aafke heeft niets te willen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |