Tuurlijk niet..quote:Op maandag 26 april 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is iedereen? Ligt iedereen al in bed?
Joyce laat het vallenquote:Op maandag 26 april 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
want Duuk laat kwakselpotjes uit de pollekes vallen.
Samenvattinkje dan maar?quote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.... maar kan alleen niet mee lullen... gemist
..
quote:Tara gaat shoppen. Ze koopt een fitnesstoestel voor Carlo. Carlo vindt het moeilijk om zo'n groot kado in ontvangst te nemen, maar hij is er wel erg blij mee.
Aafke schrijft Koen een brief. Ze vertelt tegen Niels wat er allemaal gebeurd is. Hij is kwaad op Koen en vindt dat hij het niet kan maken om Aafke in de steek te laten. Niels praat nog eens met Aafke over haar eventuele keus voor een operatie. Hij geeft haar advies.
Chris is voorlopig de co-assistent van Claire. Bij de eerste patiënt gaat Chris al meteen zijn eigen gang. Hij geeft de patiënt een aspirine terwijl dat niet mag. Daardoor treden er complicaties op. Arthur komt erachter dat de patiënt een aspirine op heeft. Hij vraagt Claire en Chris om verantwoording. Chris zegt dat hij de aspirine heeft gegeven in opdracht van Claire?
Jij let niet goed op, Meiske! Dit is alweer een ander! De vorige was van Katja. Van wie denk je dat deze is?quote:Op maandag 26 april 2004 18:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
[TVP] Heb je nou nog steeds deze avater?[/TVP] ..
Heb echt geen flauw idee..quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij let niet goed op, Meiske! Dit is alweer een ander! De vorige was van Katja. Van wie denk je dat deze is?
En dan likt ze het van de vloer?quote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
Joyce laat het vallen
Pas jij je avater nou maar aan!quote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Hoho, wiv is voor de vooruitblikken, Wup voor de updates
Maar ja, ze zijn er allebei niet.
Misschien moet jij Soapmail trouwens eens proberen: www.soapmail.com
Pas als ie geraden is!!quote:Op maandag 26 april 2004 23:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Pas jij je avater nou maar aan!
't Is gewoon een silijoekel van Katja Schuurman.quote:Op maandag 26 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Pas als ie geraden is!!
Volgens Wup ruimt Aafke het op.quote:Op maandag 26 april 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan likt ze het van de vloer?
uuuhhh...... NL of buitelands?quote:Op maandag 26 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pas als ie geraden is!!
Met haar "spons"?quote:Op maandag 26 april 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
Volgens Wup ruimt Aafke het op.
Dat was de vorige!quote:Op maandag 26 april 2004 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is gewoon een silijoekel van Katja Schuurman.
Ik ga er prat op dat het een silijoop van Katja Schuurman is.quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef dunn0w het volgende:
uuuhhh...... NL of buitelands?
Ex-GTSTquote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
uuuhhh...... NL of buitelands?
Aukje? nee daar zijn ze te donker voor..quote:Op maandag 26 april 2004 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ex-GTST
Ik maak 't meteen maar ff makkelijker
Die poseerde nooit. Het is gewoon Katja.quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef dunn0w het volgende:
Georgina?
Ik zometeen ook als er nog meer foto's van tieten worden geplaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |