Ik vond hem zelf ook irritant.quote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
Iwan dank je wel voor aanpassen van je avatar!
zelf zal ze het niet doen nee, maar iemand anders waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 26 april 2004 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou maar hopen dat Claire haar "wintersportbestanden" niet wist.
Ach, een ode aan Schwanz Rümpelmanns (Pik Frommelmans)?quote:Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Neem eens een kijkje bij onze oosterburen.
Een amulet, zodat zijn brein niet al te zeer aan gort wordt geslagen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
wat kreeg Carlo nou als eerste cadeautje van Tara, een sleutelhanger ofzo?
Alsof die vent van jou steeds een macho is.....quote:Op maandag 26 april 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
Niels begint een beetje een zeikerdje te worden, is Claire net van Hugo af begint Niels.....
Die vanwalsummarionetten weten niet wat Claire tegen Frommelmans op de gang heeft gezegd.quote:Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
er stonden toch verpleegsters bij toen Chris die patient die aspirine door de strot duwde?
dat feest ging ook mooi niet door, hij mocht weer ajuinen gaan snijden....quote:Op maandag 26 april 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
En foei! Een arts (Niels) die een ongezonde hap eet.
Tja, kan hij compassie met Aafke hebben! Janken ze beiden.quote:Op maandag 26 april 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
dat feest ging ook mooi niet door, hij mocht weer ajuinen gaan snijden....
Was die basaltblok niet zwaar genoeg?quote:ik ben blij dat Liesje weer boven water is zeg....
Ach, ik heb het bewijs op tape. Komt Clairetje maar effekes langs....quote:Op maandag 26 april 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat net als Claire Arthur door de gehaktmolen wil gaan halen, de wintersportbestanden van haar laptop gewist zijn. En mijn gok is dat ze geen kopie heeft gedraaid.
Misschien gaat ze wel inbreken bij de van Walsums om ze alsnog te pakken te krijgen.
Dat zou lachen zijn......
hoewel, zou niet zo een sterk verhaal zijn, als het belangrijk genoeg is kan je bestanden altijd nog terughalen... en Claire verdient natuurlijk een beter verhaal.quote:Op maandag 26 april 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat net als Claire Arthur door de gehaktmolen wil gaan halen, de wintersportbestanden van haar laptop gewist zijn. En mijn gok is dat ze geen kopie heeft gedraaid.
Mijmert mee.quote:Op maandag 26 april 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
hoewel, zou niet zo een sterk verhaal zijn, als het belangrijk genoeg is kan je bestanden altijd nog terughalen... en Claire verdient natuurlijk een beter verhaal.
mijmer, mijmer, mijmer.......
hahaha, het Simons ziekenhuis... verboden voor kneusjesquote:Op maandag 26 april 2004 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijmert mee.
Claire confronteert Tuur met de gegevens. Heel sneaky zegt Claire tegen anderen niets, zelfs niet tegen Niels. Claire chanteert Tuur. Hij stapt op, zodat zij zijn directeursfunctie kan overnemen, als geneesvrouw directeur.
herstel... La Claire prive kliniek.......quote:Op maandag 26 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
het Simons ziekenhuis... verboden voor kneusjes
Het Vlaams-Nederlands Hospitalencollectief. Dat wordt dan de nieuwe naam.quote:Op maandag 26 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
hahaha, het Simons ziekenhuis... verboden voor kneusjes
van mij hadden ze dat ruzietje met Chris mogen overslaan en meteen door naar het echte werk tussen Claire en Arthur.....
Een paar kneuzen moeten er zijn, want dan kan Claire ze flink treiteren.quote:Op maandag 26 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
herstel... La Claire prive kliniek.......
herstel... Chez Claire (hoerentent)quote:Op maandag 26 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
herstel... La Claire prive kliniek.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |