Maar dan wel achter Tuurs rug om, want slaan is een reden tot ontslag op staande voet. We willen nog effe van Claire genieten. Toch? Wup?quote:Op maandag 26 april 2004 20:13 schreef soapie het volgende:
Ik hoop dat ze hem eens flink voor z'n arrogante kop rost!!!!!!!!!!!!!
Ik zou zeggen: laat Bink Frish er eens op los...quote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
ik hoop dat Claire niks van um heel laat....
Abel is gereïncarneerd als Hans Nodeloos.quote:Op maandag 26 april 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is Abel terug? De vader van het te vroeg geboren kindje is Hugo Konings.
Zo speelde Dennis Overeem al eerder in ONM. Hij had toen een bijrol als politieman. Als ze toch zo bezig zijn, mogen ze Karina Smulders (Lotje) een nieuwe rol geven. Ze speelde goed en een lekker wijf is nooit verkeerd.quote:Op maandag 26 april 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Abel is gereïncarneerd als Hans Nodeloos.
Neuh, CLaire doet niet aan fysiek geweld, ze is veel valser.....quote:Op maandag 26 april 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar dan wel achter Tuurs rug om, want slaan is een reden tot ontslag op staande voet. We willen nog effe van Claire genieten. Toch? Wup?
Morgen volgt er een heftige ruzie tussen Pik Frommelmans, Dr. Slettebak en Tuur.
Als ze met Niels stoeit is ze ook in staat om met Frommelmans te vechten. Ze zou eens met hem naar bed moeten. Rijpe vrouw versus slappe hap => Frommelmans uitgemergeld en dood door aspirine!quote:Op maandag 26 april 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
Neuh, CLaire doet niet aan fysiek geweld, ze is veel valser.....
Nou schattig, ze lijkt wel zwanger...quote:Op maandag 26 april 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: bedankt voor de foto met Kyra. Ze staat er weer snoezig op.
kijk maar dat je lief kan doen......quote:Op maandag 26 april 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: bedankt voor de foto met Kyra. Ze staat er weer snoezig op.
ik denk dat Claire haar tijd wel leuker te besteden heeft.quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze met Niels stoeit is ze ook in staat om met Frommelmans te vechten. Ze zou eens met hem naar bed moeten. Rijpe vrouw versus slappe hap => Frommelmans uitgemergeld en dood door aspirine!
... ehhh ... weet je het niet meer? Je haat Moosehead!quote:Op maandag 26 april 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
later Bram met die coufeuse
Ik dacht dat Claire liever het tegengestelde van blazen doet?quote:Op maandag 26 april 2004 20:31 schreef Wup het volgende:
en dat krielkipje blaast ze zo omver.....
mja maar dat betekent niet dat ze de scene met het raam niet leuk in beeld kunnen brengenquote:Op maandag 26 april 2004 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
.. ehhh ... weet je het niet meer? Je haat Moosehead!
als jij gaat denken gaat het altijd mis (zei Claire ooit tegen Lisettequote:Op maandag 26 april 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht dat Claire liever het tegengestelde van blazen doet?![]()
Holy Hannah! Hij stond voor het verkeerde raam. Of was die scène al een voorproefje van wat 'm staat te wachten?quote:Op maandag 26 april 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
mja maar dat betekent niet dat ze de scene met het raam niet leuk in beeld kunnen brengen
Als Claire dat tegen mij zei zou ik haar gelijk op haar bek zoenen! Dan kan ik ook drie weken met haar samenwonen....quote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
als jij gaat denken gaat het altijd mis (zei Claire ooit tegen Lisette)
Zijn naam is fout gespeld. Hij heet toch Pik Frommelmans!?quote:Op maandag 26 april 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
voor de fans [ en nu ie nog leeft.......]
ik ben wel voorstander van Chris, maar dan moet ie wel van Claire afblijven....quote:Op maandag 26 april 2004 20:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn naam is fout gespeld. Hij heet toch Pik Frommelmans!?
En sinds wanneer heeft die a*hole fans?
Hij die achterlijk is staat dito op een foto. Van een lul kun je niks normaals maken....quote:Op maandag 26 april 2004 20:45 schreef soapie het volgende:
Wat staat Frommelmans achterlijk op die foto, het lijkt wel een bajesklant...
Neem eens een kijkje bij onze oosterburen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
En sinds wanneer heeft die a*hole fans?
Ik vind die Frommelmans helemaal niks, arrogante l*l. Van mij mag hij flink geziekt worden door Claire, weet hij ook eens hoe dat voelt!!!!! Ik zou het leuk vinden als ze weer eens wat met dat onderzoek gaan doen, en dat Huug Kyra weer terug haalt. Al is het alleen maar om Frommelmans een hak te zetten.quote:Op maandag 26 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
ik ben wel voorstander van Chris, maar dan moet ie wel van Claire afblijven....
Kyraatje mag ie natuurlijk gewoon afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |