abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2004 @ 16:58:41 #1
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18674315
De zomer staat voor de deur, dus ik stond in een t-shirt voor de spiegel en schrok me dood. mijn bierbuikje is in de winter gegroeid :'( Aangezien ik liever niet de hele zomer met dat buikje rond wil lopen wil ik er nu zo snel mogelijk nog wat aan gaan doen.

Wie heeft goede tips voor me??? Op dit moment ga ik (nog) niet naar de sportschool, maar dat is omdat er
a. niemand met me meewil (qua vrienden)
b. hier in het dorp nu een sportschool gebouwd wordt, en ik eigenlijk daar lid van wil worden, en het dus zonde van mijn inschrijfgeld vind om dan eerst nog lid te worden van die een sportschool ergens anders.

Wie heeft goed tips om dat bierbuikje zo snel mogelijk weg te werken
  zondag 25 april 2004 @ 17:00:56 #2
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_18674347
Corset.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 25 april 2004 @ 17:02:31 #3
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_18674371
gezond eten en op je eten letten, dus geen patat en frikandellen enzo
eet brood met jam enzo, neem niet meer dan 5 aardappels, en denk een beetje d'r om met bier zuipen enzo

dan kom je al een heel eind, daarna kun je 2 keer in de week gaan hardlopen,

ow en water drinkenn helpt ook
pi_18674375
tvp
pi_18674386
Veel sporten, goed opbouwen en (een beetje) letten op wat je eet

Voor veel sporten heb je geen sportschool nodig

Hardlopen
Fietsen/ mountainbiken
Voetballen

Zelf creatief zijn

succes
onder
pi_18674397
Gewoon push en sit ups gaan doen op je kamer, makkelijk zat, ik heb ook geen sixpack meer door de winter, maar nu ga ik gewoon elke week een paar keer 10 km hardlopen en elke avond ff sit-ups doen dan is het zo weer weg hoor Je moet er alleen een beetje discipline voor hebben. Ik heb iig geen sportschool nodig.
pi_18674531
Ik dacht juist dat sit-ups geen ene reet hielpen Wel dus?
pi_18674550
Hoi, als je ' buik' intypt bij de search hier dan krijg je heel veel tips en info.
Bovendien zijn er in SPT topics over fitness e.d.
Succes, maar deze gaat dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')