quote:
Op zondag 25 april 2004 17:04 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Geef eens hierop antwoord
Oke, als ji dat zo graag wilt. Ik vond het een vrij domme vraag dus was ik in eerste intstantie niet van plan te reageren, maargoed.
Als je mijn verhaal leest ging het niet om minderheid zijn. Het ging erom dat ik geen racist ben. Ik zag daar het nut niet van in omdat ik toch wel iemand ben die een ander in zijn waarde laat. Maar als er op zo'n domme zinloze manier ineens een rel ontstaat en ik kijk om mij heen en ik zie alleen maar donkergekleurde medemensen (lees: negers) staan dan ga ik toch wel even nadenken. Ik heb zulke verhalen wel vaker gelezen op Fok en ik heb ze altijd met een korrel zout genomen. Verwacht dat ze overdreven waren en dat het allemaal nogal aangedikt zou zijn. Nu blijkt dus dat het echt gebeurt. Ik heb het nu zelf meegemaakt en nee, het was niet leuk. Om je vraag dus te beantwoorden, het was niet leuk om de minderheid te zijn, maar ik zal die gasten vanaf nu laten merken dat zij, en niet ik, in werkelijkheid de minderheid zijn. Ik heb minder respect voor hun en ik zal ze niet meer uit mezelf helpen.
Ze janken altijd dat ze gediscrimineerd worden en dat ze niet serieus genomen worden.
Ze vragen er dus ook om!!! Als je op zo'n manier gaat provoceren dan verdien je geen respect. Zeker niet van mij.
Tevreden?