Ik begrijp er geen flikker meer van. Gisteren had met een aantal vrienden een volleybaltoernooi. Het was erg gezellig en na afloop besloten wij even een terrasje te pikken hier in Emmeloord. Het was mooi weer dus alle reden om even een lekker biertje te drinken.
Zo zaten wij op een terras vlakbij de kermis. Jaja, Emmeloord heeft een heuse kermis. Oldbie is 31 jaar en vind de kermis eigenlijk niets aan, maar na een uur of twee begonnen mijn vrienden wat te ouwehoeren over in de botsauto's rijden enzo. Dus wij besloten maar even naar de kermis te gaan en ons een beetje met de botsauto's te vermaken. Zogezegd, zogedaan.
Wij rijden vrolijk lachend in de botsauto's....allemaal opgeschoten jongeren van 25 t/m 34 jaar. Lekker ouwehoeren. Opeens, zonder aanleiding, springt er zo'n zwartjoekel uit zijn auto rent naar een vriend van mij (vrij klein gebouwd) en begint te schelden. Toen was ineens de hek van de dam. Er stond plotseling een groep van zo'n 50 zwarten (en nee ik ga niet nuanceren) naar ons te schreeuwen en ons te bedreigen. Ik begreep er niets van. Keek om mij heen, maar de kermis exploitanten deden niets. Wij waren met 5 jongens en 5 meiden en wij besloten, na kort overleg, om ons maar terug te trekken richting terras. Worden wij dus achtervolgd door zowat heel Nigeria. Bij het terras worden die zwarte eikels duidelijk gemaakt dat ze beter op kunnen rotten omdat ze daar niet welkom waren.
Ik heb nooit problemen met donkergekleurde mensen gehad, maar mijn mening is drastisch gewijzigd. Zeker na het horen van opmerkingen als "Altijd weer die kutblanken" enzo.
Flikker alle zwartkjoekels maar in de Noordzee. Geen geld uitgeven aan reintegratie, nee, gewoon verzuipen.
Zo, dat ben ik kwijt. Bedankt voor het lezen.