terpetine?quote:Op zondag 25 april 2004 14:11 schreef Babbelzz het volgende:
nou das wel erg rood en makat t klein...
daarnaast nog t probleem dat ik nu rode verf op de muur heb zitten wat helemaal geen muurverf is....
Is wel leuk als er kinderen zijn of op bezoek komenquote:Op zondag 25 april 2004 14:20 schreef Babbelzz het volgende:
nou badharing, volgens mij kan ik er dan beter schoolbordverf over heen smeren...
Dat vind ik eigenlijk nog een hartstikke leuke oplossing ook!quote:Op zondag 25 april 2004 14:20 schreef Babbelzz het volgende:
nou badharing, volgens mij kan ik er dan beter schoolbordverf over heen smeren...
Maar dan moet alsnog eerst de muur glad worden gemaakt, want anders kan je de krijtstrepen nooit helemaal wegvegen door die structuurondergrondquote:Op zondag 25 april 2004 14:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog een hartstikke leuke oplossing ook!Kun je er meteen de dingen opschrijven die je niet moet vergeten enzo.
Gewoon een mooie lijst eromheen timmeren en laat je creativiteit maar los op dat stuk zwarte verf
quote:Op zondag 25 april 2004 14:26 schreef Badharing het volgende:
[..]
Maar dan moet alsnog eerst de muur glad worden gemaakt, want anders kan je de krijtstrepen nooit helemaal wegvegen door die structuurondergrond![]()
Een zwart whiteboard om toch de stijl van het schoolbord aan te houdenquote:Op zondag 25 april 2004 14:28 schreef Jipje het volgende:
[..]ja dat wel, misschien kan ze d'r dan beter een whiteboard ophangen
Van al het bovengenoemde dus een beetjequote:Op zondag 25 april 2004 14:33 schreef Babbelzz het volgende:
ik weet het!!!
Ik ga de muur glad maken, dan verf ik er magneetverf over heen
en daarover heen schoolbordverf... kan ik er op schrijven en er spullen ophangen.
Latjes eromheen, klaar!
Nu nog een praxis die open is!
Verdomd, da's een leuk idee!!!quote:Op zondag 25 april 2004 14:33 schreef Babbelzz het volgende:
ik weet het!!!
Ik ga de muur glad maken, dan verf ik er magneetverf over heen
en daarover heen schoolbordverf... kan ik er op schrijven en er spullen ophangen.
Latjes eromheen, klaar!
Nu nog een praxis die open is!
ja en die latjes, doe ik rood...quote:Op zondag 25 april 2004 14:35 schreef Unneoetech het volgende:
[..]
Van al het bovengenoemde dus een beetje
das mooi!quote:Op zondag 25 april 2004 14:37 schreef Badharing het volgende:
[..]
Verdomd, da's een leuk idee!!!![]()
Nu weet ik meteen wat ik met die saaie deur in mijn keuken moet doen![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 14:36 schreef Babbelzz het volgende:
Nieuwegein is open!
ik ga er heen...
vraagje: kan ik met gatenvuller die muur ook glad maken? of moet dat met wat anders?
met zown naam zou ik t ook doen...quote:Op zondag 25 april 2004 14:45 schreef rooierooie het volgende:
Sorry, ik heb geen advies maar moet wel erg lachen om je openingspost.
Mooi rood is niet lelijkquote:Op zondag 25 april 2004 14:45 schreef Babbelzz het volgende:
...
kannik net zo goed die muur rood doen!
Je kan er natuurlijk ook in de oorspronkelijke kleur van de muur overheen verven ( gewoon wit dus ), maar of het meteen dekt ...quote:Op zondag 25 april 2004 14:50 schreef Babbelzz het volgende:
pffff dit wel, heb net ff gekeken, hoe het eruit ziet als ik er gewoon stug dat ene schilderij over hen hang... t maakt het iig minder erg, maja dan komt er nog steeds aan alle kanten rood onderuit...
misschien kan ik daarvan dan wel zeggen dat t hoort?
tuurlijk kun je dat zeggen, tis immers kunstquote:Op zondag 25 april 2004 14:50 schreef Babbelzz het volgende:
pffff dit wel, heb net ff gekeken, hoe het eruit ziet als ik er gewoon stug dat ene schilderij over hen hang... t maakt het iig minder erg, maja dan komt er nog steeds aan alle kanten rood onderuit...
misschien kan ik daarvan dan wel zeggen dat t hoort?
Komt er later iemand met een stuk muur bij "Tussen kunst en kitsch" .... een echte Babbelzzquote:Op zondag 25 april 2004 15:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
tuurlijk kun je dat zeggen, tis immers kunst
quote:Op zondag 25 april 2004 15:03 schreef Badharing het volgende:
[..]
Komt er later iemand met een stuk muur bij "Tussen kunst en kitsch" .... een echte Babbelzz![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 15:03 schreef Badharing het volgende:
[..]
Komt er later iemand met een stuk muur bij "Tussen kunst en kitsch" .... een echte Babbelzz![]()
het is echt TE lelijk omt kunst te noemen...quote:Op zondag 25 april 2004 15:01 schreef Alicey het volgende:
nog wat lelijker maken, dan kun je het wel schaamteloos kunst noemen
kan dat, latex over acrylverf?quote:Op zondag 25 april 2004 15:00 schreef Badharing het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook in de oorspronkelijke kleur van de muur overheen verven ( gewoon wit dus ), maar of het meteen dekt ...![]()
Of schilder met een klein beetje rode muurverf een gelijkmatige rand rond het schilderij, dan valt het schilderij ook meer op.quote:Op zondag 25 april 2004 15:23 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
het is echt TE lelijk omt kunst te noemen...
ik heb een hele hoop kunst gezien, die te lelijk is voor wat dan ook, maar gewoon kunst genoemd mag wordenquote:Op zondag 25 april 2004 15:23 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
het is echt TE lelijk omt kunst te noemen...
Misschien met en goeie onderlaag over de acrylverf, een voorstrijkmiddel ofzo.quote:Op zondag 25 april 2004 15:24 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
kan dat, latex over acrylverf?
Ik vraag het maar even....
en t moet echt eerst drogen, want in die groefjes zit gewoon nog zeiknatte rode verf...
ja, en over smaak valt niet te twisten....quote:Op zondag 25 april 2004 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik heb een hele hoop kunst gezien, die te lelijk is voor wat dan ook, maar gewoon kunst genoemd mag worden
Oja, da's waarquote:Op zondag 25 april 2004 15:27 schreef Babbelzz het volgende:
grins.... eh badharing, met zown actie is de hele ellende begonnen hoor!
Jaja, helaas weet ik uit ervaring wat je bedoeldquote:Op zondag 25 april 2004 15:35 schreef Babbelzz het volgende:
ik deed het met een rollertje, maar t is in de groefjes gezogen...die zijn nl dieper dan het afplaktape kan plakken, begrijp je wat ik bedoel?
en als het nou 'pikkeltjes waren, welneej, het volgens mij gespachtelpoetst ofzo, je weet wel zown dikke laagquote:Op zondag 25 april 2004 15:45 schreef Badharing het volgende:
[..]
Jaja, helaas weet ik uit ervaring wat je bedoeld![]()
Een roller zuigt zich ook helemaal vol met verf. Met een kwast kan je het voorzichtig met kleine beetjes verf aanbrengen en dan eventueel met een schoon rollertje narollen om de vegen weg te werken. Dan krijg je geen druipers onder het structuur door. Maar wel heel voorzichtig doen met een klein rollertje.
Maar ik vrees dat je met structuur nooit 100% strakke lijnen kan krijgen.
[offtopic] Ik wil ook een schoolbord op m'n deur hangen, maar kan het nergens vinden. Waar heb jij het vandaan?quote:Op zondag 25 april 2004 14:24 schreef Babbelzz het volgende:
hmfff.... heb al schoolborddeuren in huis, dan liever magneetverf, maar das zow duur...
en best veel werk, om ffies te doen: aansmeren, magneetverf aanbrengen, daaroverheen weer verven...lijstje timmeren...
maja, geeft wel weer meer t idee van een woonkeuken, dat dan weer wel
Ik denk dat dat met schoolbordverf is gedaanquote:Op zondag 25 april 2004 16:01 schreef Bo_ het volgende:
[..]
[offtopic] Ik wil ook een schoolbord op m'n deur hangen, maar kan het nergens vinden. Waar heb jij het vandaan?
[ontopic] Misschien gewoon die muur weer wit verven (met muurerf)?
Gewoon ff laten drogen, en dan weer eroverheen verven.quote:Op zondag 25 april 2004 16:03 schreef Babbelzz het volgende:
bo, er is schoobord verf te koop, 2 laagjes, zo droog en je hebt een schooolbord...
ja en witverven, is lastig over acrylgedeelte heen? en tis nu nog nat
Ik wil ze ook wel zien, maar ze heeft geen digicam. Ben dus bang dat het niet gaat lukken.quote:Op zondag 25 april 2004 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die heeeel graag foto's wil zien?
Gewoon een paar lagen aanbrengen. En misschien een domme vraag, maar kun je acrylverf met water vervagen?quote:Op zondag 25 april 2004 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rood onder wit zie je altijd!
hmfquote:Op zondag 25 april 2004 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Zet de volgende tekst er onder.
Leuk he kleine kinderen met een kwast en verf.....
Ik vind het wel humor om dat er onder te zettenquote:Op zondag 25 april 2004 18:19 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
hmf
Je kan altijd zeggen dat je het met opzet gedaan hebquote:Op zondag 25 april 2004 22:19 schreef Babbelzz het volgende:
ja, kan best, onder iets wat een tekening van een 4 jarige had kunnen zijn!
Alles kan zo lang je het zelf maar wil TJAKKKKKAHquote:Op zondag 25 april 2004 22:23 schreef Babbelzz het volgende:
neej ookgek, dan heb je het niet begrepen! zelfs DAT kan dus niet!
Met dat soort reacties kunnen we niets. Dus wat wil je nog verder met dit topic??quote:Op zondag 25 april 2004 22:33 schreef Babbelzz het volgende:
hmfffff
Gewoon overheen schilderen als het droog is. Met rood zal dat vermoedelijk in meerdere lagen moeten. Zo moeilijk is dat niet. Dit kan zelfs een atoomgeleerde bedenken.quote:Op zondag 25 april 2004 14:04 schreef Babbelzz het volgende:
maar nu een oplossing
quote:Op maandag 26 april 2004 17:21 schreef MaRySe het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha.. Das echt kut voor je![]()
Dit wel danquote:Op maandag 26 april 2004 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]nee dit zal helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |