Hmfs... moet t ff kwijt.
Ik woon nog niet zo heel lang waar ik nu woon er moesten nog wat schilderwerkzaamheden in mijn keuken gebeuren. mijn keuken heb ik nl rood geverfd en 1 zijkant van een kast moest nog. Na veel uitstellen, bedacht ik dat het vandaag er een prima dag voor is.
Zo gezegd zo gedaan...
kast in de verf en ik zie ineens die witte muur in mijn keuken, waar mijn eethoek ook aan staat.... ik moest nog steeds iets met die muur, maar wat. Het schilderij wat ik er op in gedachten had, was het nl ook niet....
ach rode verf genoeg, wat zal ik er eens opschilderen?
Ik had nog een mal liggen met 3 vakjes, dus als ik dat op de muur zou doen, erover heen zou verven zou ik 3 mooie rode, strakke vakjes krijgen, die ik zelf met afplakken nooit voor elkaar zou kunnen krijgen....
NOT, verf heeft er tussendoor gelekt (het is een muur met structuur), dus maar wat afplaktape eromheen, en 1 er 1 groot vlak van maken...
weer het druiperige gebeuren...., dan maar met de losse hand, en ineens bedacht ik; ik maak er een soort zon van, iets kunstigs....door het wat lichter uit te rollen in een cirkel enzow...
het word er alleen maar groter en lelijker van!!!! het is verschrikkelijk geworden, zo lelijk dat ik er om moet lachen en het gewoon niet vol kan houden dat het kunst is!
van ellende nog maar wat sponseffecten (ja op acrylverf, wat dus niet gaat, veels te vettig) aangebarcht....
dramatisch!
Jammer dat ik geen digicam heb, dan had ik jullie laten meegenieten...
maar goed, het heeft nu een meter doorsnede en is rond.... wat kan ik doen om het te herstellen???? andere kunstige tips, voordat ik het alleen maar erger maak??????