ja. ik heb zoveel ge-hoi-d dat conflict jaloers isquote:Op zondag 25 april 2004 10:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen!![]()
nog ge-hoi-d in de tussentijd??
quote:Op zondag 25 april 2004 10:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja. ik heb zoveel ge-hoi-d dat conflict jaloers is
ik hoop echt dat hij er 1 opentquote:Op zondag 25 april 2004 10:55 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
het zal niet lang duren voordat hij zijn eigen HOI-topic opent
maar dan ga ik geen "hoi" posten maar "halloquote:Op zondag 25 april 2004 10:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik hoop echt dat hij er 1 opent
quote:Op zondag 25 april 2004 10:57 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
maar dan ga ik geen "hoi" posten maar "hallo"
dat zal hem leren!
het is wel wat hard idd... misschien moet ik het nog eens overwegen om het maar niet te doen...quote:Op zondag 25 april 2004 10:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Gemeen!!
![]()
ik vind het lullig als je dat doet. plaats dan een hi. hallo is gelijk weer zo grof.quote:Op zondag 25 april 2004 11:01 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
het is wel wat hard idd... misschien moet ik het nog eens overwegen om het maar niet te doen...![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 11:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik vind het lullig als je dat doet. plaats dan een hi. hallo is gelijk weer zo grof.
goedendag is ook zo onpersoonlijk vind ikquote:Op zondag 25 april 2004 11:05 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]excuseer mij allen voor mijn hardheid! Ik zal wel een hi of een goedendag plaatsen dan... goedendag is trouwens ook nog wel wat hard... beetje een grensgevalletje he?
Maar aan de andere kant is het wel uitdagend en fris!quote:Op zondag 25 april 2004 11:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
goedendag is ook zo onpersoonlijk vind ik
jij blaastquote:Op zondag 25 april 2004 11:13 schreef oling.org het volgende:
Zelfs als je al zo vreselijk idolaat van Conflict bent, ga dan niet zijn geniale topics na-apen. Je zuigt gewoon.![]()
het is nu eenmaal een vrouw en vrouwen zuigen nu eenmaal.....*zucht* dat weet iedereen ondertussen.....quote:Op zondag 25 april 2004 11:13 schreef oling.org het volgende:
Zelfs als je al zo vreselijk idolaat van Conflict bent, ga dan niet zijn geniale topics na-apen. Je zuigt gewoon.![]()
je usericonquote:Op zondag 25 april 2004 11:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is nu eenmaal een vrouw en vrouwen zuigen nu eenmaal.....*zucht* dat weet iedereen ondertussen.....![]()
o, hij is er al weer..quote:Op zondag 25 april 2004 11:16 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
je usericon
was ermee???quote:Op zondag 25 april 2004 11:16 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
je usericon
Jah hij (zij) besluit m er eens afentoe vandoor te gaan...misschien surfen op het net....?quote:Op zondag 25 april 2004 11:16 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
o, hij is er al weer..
quote:Op zondag 25 april 2004 11:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Jah hij (zij) besluit m er eens afentoe vandoor te gaan...misschien surfen op het net....?![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 11:13 schreef oling.org het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |