uhuh toffe aflevering...quote:Op zondag 9 mei 2004 02:13 schreef Eitjes het volgende:
De aflevering voor volgende week zaterdag is echt tof. Heb hem net bekeken, erg tof.
Invisible Evidence is het, als RTL4 zich aan het "normale" schema houd.
Komt het vanavond dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:48 schreef Dafje33 het volgende:
22:00 Crime Scene Investigation
Onzichtbaar bewijs
Amerikaanse misdaadserie Met William Petersen als Gil Grissom, Marg Helgenberger als Catherine Willows, Gary Dourdan als Warrick Brown, George Eads als Nick Stokes, Jorja Fox als Sara Sidle.
Warricks aanwezigheid bij een hoorzitting over een verkrachtings- en moordzaak gaat vreselijk mis wanneer het enige bewijs niet meer gebruikt kan worden. Grissom en het team hebben 24 uur de tijd om nieuw bewijs aan te voeren.
Van de RTL4 site!
de aflevering is nog niet in NL op tv geweest! CSI: Miami heeft ook een beetje een aflevering waar opnieuw naar de zaak moet worden bekeken: Simple man. met die latino girls die in het kanaal worden terug gevondenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:45 schreef Dafje33 het volgende:
Volgens mij is hij toch van de nieuwe serie?![]()
ga ook csi miami kijken op de buisquote:Op maandag 10 mei 2004 05:33 schreef Eitjes het volgende:
Damn, die aflevering ken ik al. Wist alleen niet dat het de laatste aflevering van seizoen 2 was.
Oh well, binnenkort seizoen 3 kopen. Daar heb ik maar een paar afleveringen van gezien.![]()
![]()
jeps. ik vond het wel een leuke afleveringquote:Op maandag 10 mei 2004 22:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat was echt droog, eerst dat jochie die zei "You are all gonna die" en een paar minuten later als zij eraf zijn komt dat karretje los .:)![]()
Die vorige met Grissom's 'inspiration'-muziek was ook een leuk begin van een goeie episode.
uhm eigenlijk nietquote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef Dafje33 het volgende:
Dat zal er lekker uitgezien hebben, als je met veel snelheid uit zo'n karretje mietert![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
uhm eigenlijk niethaha greg was een beetje niets wetend eent doen in die aflevering. hij weet niet zoveel van cs investigation af als van DNA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er eigenlijk een season 5? Zijn ze dat al aan het filmen? Of was S4 het eind? :'(
[ Bericht 4% gewijzigd door Eitjes op 11-05-2004 05:43:32 ]Of toch niet?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 05:38 schreef Eitjes het volgende:
[..]ik twijfel der niet aan dat seizoen 4 het einde is haha. ofcourse komt er een seizoen 5.. anders hadden ze nooit nog een spin off gaan startenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er eigenlijk een season 5? Zijn ze dat al aan het filmen? Of was S4 het eind?![]()
eind seizoen 3 hadden grissie en greg-o toch een gesprek over greg-o zijn interesses....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha en dat van catherine. volgens mij liep het gesprek ook nog ergens anders op uit.. met der pappie dat ding.
hehehe je loopt achterquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:47 schreef Dafje33 het volgende:
Die gaf haar toch vorige week een lekkere cheque! (Zo'n pappie heb ik nou niet)
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef Dafje33 het volgende:
Gaan we die vader nog meer zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |