Oh, ik dacht dat hij zo geïrriteerd was door die agent, dat hij zich ging afreageren op de schietbaan, en dat het "doel" waar hij op richtte, éigenlijk die agent was. En dat het feit dat hij hem recht in het hart had geraakt, de irritatie een beetje verzachtte.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:16 schreef CrazyCavia het volgende:
Even over Grissom en dat pistool, hij was erop tegen. Maar in de seizoensopener verdacht hij een agent van moord en die agent deelde hem mee dat als Grissom ooit om backup vraagt hij misschien wel eens lang kon wachten. Door dit 'dreigement' zie je hem aan het eind van de aflevering op de schietbaan staan, sindsdien zou hij een wapen bij zich dragen.
Zolang het geen CSI is, maakt het niks uit!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef blablasjit het volgende:
das niet erg
vakantie... juist, uhrrr sonja kijtk in der portomoneequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:12 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Zolang het geen CSI is, maakt het niks uit!
Maar dan wel een lange videoband erin voor we op vakantie gaan!
haha heb geen autoquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:31 schreef Dafje33 het volgende:
Och, je neemt een tent, en een luchtbed, wat pannetjes. Propt dat in de auto en dan vertrekken, dat noem ik vakantie! (later als ik rijk ben ga ik naar een 5* hotel)
ow wat zouden we nu op zaterdag aaf moeten doen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Dafje33 het volgende:
Zeker goed nu we het zaterdag zonder moeten doen![]()
de tweede ooit, word gewerkt aan de dood van die nieuwe csi. Komt er ook een nieuwe bij. Sarah Sidle.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:20 schreef bloempjuh het volgende:
'k Moet vanavond werken
Videorecorder kapot
Welke aflevering komt vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook grappig om seizoen 1 te zien. IMHO was het toen nog niks, althans, de 1e 5 aflveringen. Daarna leefde het ineens op.
Ik volg geen enkele soap op tv. Ik kijk amper films. Ik haat Idols. Ik ben een saaie vent, ik kijk alleen het RTL nieuws van half 12 en RTL Boulevard soms. Maar dat komt omdat ik dan toevallig achter de tv zit cq thuis ben.
Er is echter 1 serie waar ik voor thuis blijf. En dat is CSI. Zelfs mijn ma kijkt het, die wil alleen de Erfenis zien. En nu dus ook CSI!
[ Bericht 27% gewijzigd door Eitjes op 08-05-2004 07:21:29 ]Of toch niet?
West wing gaat over the west wing van het witte huis.. of was het nou het pentagon? Volgens lezen moet emily procter ook diverse keren in die serie spelen als een terugkerende gastrol!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:51 schreef Dafje33 het volgende:
Morgen komt toch Westwing? Is dat wat?
En vanaf volgende week CSI en Westwing?
De dvd's zijn ook te koopquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:26 schreef khazad het volgende:
Echt cool dat RTL 5 de eerste serie herhaalt, heb die niet helemaal gezien. Ook vanavond weer genoten, met het eerste optreden van Sara (Jorja Fox)
Een echte bikkel in ons middenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:40 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb het toch wel kunnen kijken! Gewoon heel hard gefietst
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 06:29 schreef Eitjes het volgende:
Millander is een biatch!
Wie? Juist. De fans weten wel wie.Millander hihi. Ik vind het wel tof dat er meer afleveringen zijn over 1 en hetzelfde. Je hebt dat ook met dat grietje. Die afleveringen met haar vind ik btw beter dan Millander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook grappig om seizoen 1 te zien. IMHO was het toen nog niks, althans, de 1e 5 aflveringen. Daarna leefde het ineens op.
Ik volg geen enkele soap op tv. Ik kijk amper films. Ik haat Idols. Ik ben een saaie vent, ik kijk alleen het RTL nieuws van half 12 en RTL Boulevard soms. Maar dat komt omdat ik dan toevallig achter de tv zit cq thuis ben.
Er is echter 1 serie waar ik voor thuis blijf. En dat is CSI. Zelfs mijn ma kijkt het, die wil alleen de Erfenis zien. En nu dus ook CSI!
Hehe ik heb mijn moeder ook CSI gek gemaakt. Die keek vroeger altijd Baantjer maar dat begon haar te vervelen. Toen heb ik haar dit als vervangen gezegd en ik zeg altijd als het op de tv isen 9 van de tien x kijkt ze![]()
en vrijdag op RTL 5quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
beter als een zomerstop!
ennuh je hebt vrijdag aaf en dinsdag aaf nog
gelukkig is dat Idols afgelopen
dat staat er tochquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:15 schreef jercovski het volgende:
[..]
en vrijdag op RTL 5
warrick met zijn verslavingquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:59 schreef Wuder het volgende:
Seizoen 1 blijft ook leuk
Leuk om te zien hoe jong Warrick en Nick waren. Nick die nog best wel dom is![]()
nee hehe ze zijn in hun rol gegroeid. ik vind het nog steeds perfect!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:28 schreef Clyde_Frog het volgende:
Zelfs CSI begon niet perfect
geen ideequote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:24 schreef khazad het volgende:
Nick die ze constant Nicky noemen (dat doen ze later toch niet meer?)
ik vind het ook wel leuk. Ik had voor het kopen van de dvd ook al heel lang seizoen 1 niet gezien!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:28 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind het heel leuk om te zien hoe ze allemaal geworden zijn!
Catherine was wel een kattekop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |