om nog ff na te praten over de afgelopen vrijdag de aflevering. Grissom die was echt hyper en dan Warrick en Nick die onwijze jongetjes zijn enzo. Kan niet wachten tot aankomende vrijdag. Ook al heb ik de dvd al vele malen gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 15:37 schreef Clyde_Frog het volgende:
Idd, geen CSI volgende week, althans niet op zaterdagavond op rtl4
Horatio en Grissom vind ik evengoed in hun rol, grissom heeft voor mij alleen een wat meer aansprekende karakter.
Géén idee, het was een serie voor heel jonge kinderen, mijn dochter was toen 1,5 jr, en we keken elke dag!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:26 schreef blablasjit het volgende:
lol hoe heet dat liedje? en van wie isset?
hehe ik denk dat ze speciaal voor jouw de herhalingen zijn gaan uitzenden en dat ze gewoon door de nieuwe heen warenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Géén idee, het was een serie voor heel jonge kinderen, mijn dochter was toen 1,5 jr, en we keken elke dag!
En mijn stem ging naar Horatio
Waren we nu te vroeg blij met drie dagen per week CSI? Halen ze "onze" zaterdag eraf![]()
![]()
The west wing is ook niet ergquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:16 schreef CrazyCavia het volgende:
Volgende week zaterdag is er inderdaad geen CSI op rtl4. Maar van 22.00 tot 23.45 The West Wing, zal waarschijnlijk afl. 1 en 2 van seizoen 2 worden.
Let Op: Zaterdag 15 Mei staat CSI voor 22.00 en The West Wing erna om 23.00.
Dus we moeten CSI 1 weekje missen.
Even over Grissom en dat pistool, hij was erop tegen. Maar in de seizoensopener verdacht hij een agent van moord en die agent deelde hem mee dat als Grissom ooit om backup vraagt hij misschien wel eens lang kon wachten. Door dit 'dreigement' zie je hem aan het eind van de aflevering op de schietbaan staan, sindsdien zou hij een wapen bij zich dragen.
beter als een zomerstopquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:48 schreef GotenSSJ het volgende:
1 WEEK GEEN CSI !?!?!
*Flauwvalt*
/me ookquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:36 schreef DePeer het volgende:
Geen zomerstop?!
* blablasjit blij is!
miami is niet cool weet je.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
beter als een zomerstop!
ennuh je hebt vrijdag aaf en dinsdag aaf nog
gelukkig is dat Idols afgelopen
niet koel wel leukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
miami is niet cool weet je.
in Miami is het zeer tropisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:38 schreef Dafje33 het volgende:
Ik dacht zelfs dat het in Miami altijd lekker warm is!![]()
Joepie, gaan we lekker herhalingen, nieuwe afl., alles doorelkaar kijken de komende weken.![]()
ik kan het inderdaad niet anders omschrijven dan dat jij net heb gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:50 schreef Dafje33 het volgende:
Zijn we het er toch weer over eens: Miami is wel cool en niet koel!
jah! j gaat er helemaal van blozen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:02 schreef Dafje33 het volgende:
Zoveel eer.....![]()
jeejquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Van een ander forum gejat...
Goedemorgen,
Klopt op 8 mei is de serie niet te zien. De overige zaterdagen kunt u gewoon
weer kijken.
Met vriendelijke groet,
HMG Publieksvoorlichting
===
Helemaal top! Iemand al enig idee welke aflevering komt? Ik denk Invicible Evidence, met een gastrol van Xander Berkeley (Mason uit 24)
![]()
Neequote:Op woensdag 5 mei 2004 13:54 schreef Dafje33 het volgende:
Deed RTL nou wel of niet aan een zomerstop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |