ik heb zo'n idee dat ze door de afleveringen heen zijn! want Miami is er nog wel. En er worden nu al herhalingen op RTL5 uitgezonden dus om dan RTL4 herhalingen te laten zien... that's my thought!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:54 schreef DePeer het volgende:
Zucht... weer zo'n belachelijke 'zomer'stop.....
ik had ook seizoen 2 besteld maaruh. de frs heeft mij een verkeerd pakketje verstuurdquote:Op zondag 2 mei 2004 09:58 schreef Fratz het volgende:
potverdorie?! zomerstop!!! en ik heb de aflevering natuurlijk gemist..
als troost haal ik zo meteen de tweede set van seizoen 2!
jeps net begonnen met seizoen 4... ik heb zo'n idee dat miami ook binnenkort stopt eerlijk gezegd. Aanegzien toen ze seizoen 2 gingen uitzenden we ongeveer op dit punt in Amerika waren!quote:Op zondag 2 mei 2004 10:23 schreef Dafje33 het volgende:
ze waren toch nog maar pas begonnen met de nieuwe serie?
Ik vond het een werelduitzending, gisteren!
Grissom lekker in zijn ééntje aan het puzzelen.
ooohhhh, sneutje!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 10:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik had ook seizoen 2 besteld maaruh. de frs heeft mij een verkeerd pakketje verstuurd
ter compensatie dat het vandaag niet komt ben ik met me CSI: Miami site bezigquote:Op zondag 2 mei 2004 10:31 schreef Fratz het volgende:
[..]
ooohhhh, sneutje!!!
ik race zo om 12 uur direct naar de mediamarkt!! ik moet iets hebben ter compensatie!
screenshots waren mooi, maar niet iedereen zag er even realistisch uit vond ik.
van allemaal vind ik doc robbins het meeste lijken... die is echt goed gemaakt!quote:Op zondag 2 mei 2004 10:42 schreef Fratz het volgende:
ik vind sarah ook niet zo mooi eigenlijk. ik bekijk nu ff je miami site!
vind ik ook!!quote:Op zondag 2 mei 2004 11:08 schreef blablasjit het volgende:
[..]
van allemaal vind ik doc robbins het meeste lijken... die is echt goed gemaakt!
joepiequote:Op zondag 2 mei 2004 11:52 schreef Fratz het volgende:
[..]
vind ik ook!!![]()
Ik vind Grissom echt super, maar die baard......quote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Fratz het volgende:
ik weet niet zeker of het al eerder genoemd is maar wat vinden jullie van de baard van grissom?
ik vind het niet echt wat.
nog 15 kb en 4.20 is klaar met downenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Fratz het volgende:
ik kijk lievern naar herhalingen dan helemaal nergens naar.
daar hadden we het in deel 1 ook overquote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Fratz het volgende:
ik weet niet zeker of het al eerder genoemd is maar wat vinden jullie van de baard van grissom?
ik vind het niet echt wat.
geen idee... mij was dat eigenlijk nog niet opgevallen.. zal wel zo zijn omdat ie in Jackpot zonder back up was ofzo...quote:Op zondag 2 mei 2004 14:39 schreef soapie het volgende:
Het viel me trouwens op dat Gris ineens een pistool bij zich had, ik dacht dat hij daar altijd op tegen was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |