w8 maar tot je volgende week Sarah zietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:20 schreef Dafje33 het volgende:
wow, wat leuk om deze eens te zien, je merkt dat de personages zich heel anders ontwikkeld hebben dan dat je zou verwachten na de pilot!
Ontdeugende Grissom![]()
Strebertjes Nick en Warrick![]()
Brass als een vervelende baas![]()
blablasjit zonder enige twijfel de grootste CSI fan hierquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:55 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb gister al ff de eerste twee opvolgende afleveringen gezien. Jah ik verveelde me ff![]()
valt best mee hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:44 schreef khazad het volgende:
[..]
blablasjit zonder enige twijfel de grootste CSI fan hier
same here!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:33 schreef Mryc het volgende:
Wat me trouwens opviel aan de pilot op tv is dat de themesong anders is dan op de dvd-box
ik vond hem wel furry achtig.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij word zowiezo mooier als die van vorige week zaterdag,met die knuffelpakken die sloeg nergens op vond ik.
ja leuk he...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:19 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Fur and loathing in Las Vegas"
- Gil Grissom
Hoe bedoel je verslaafdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef blablasjit het volgende:
nog een paar uurtjes en dan een nieuwe aflevering van CSI
nee hoor... dat kijk ik niet hehe. wat een bagger zooi is dat: Idols... grrquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Dafje33 het volgende:
Moeten we eerst ook nog Idols uitzitten!![]()
hehe... dat word ooit een keer afkicken als het stopt!... maar dan heb ik altijd de herhalingen op dvd/pc nogquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verslaafd
die heerlijke technologie... toen ik jonger was, was ik ook helemaal fan van een niet nader te noemen programma en ik had iets van 6 seizoenen braaf op allemaal videobanden opgenomen. Dan vind ik het digitaal toch wel wat beter enzo. geen reclame... gen afname in qualiteit en je kan heel makkelijk een bepaald stukje ff kijken zonder helemaal proberen te zoeken met de videobandquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
Geeft niks, ze kunnen zoveel tegenwoordig!![]()
![]()
Lang leve de video / dvd![]()
Lijkt wel wat op een liedje van een amerikaanse kinderserie, die ik 12 jaar geleden in Dallas op TV zag:
This is a song that doesn't end, and it goes on and on, my friend.
Some people start to singing it, don't knowing what it was,
and they continued singing it forever, just because:
This is a song that doesn't end, and it goes on and on, my friend.
Some people start to singing it, don't knowing what it was,
and they continued singing it forever, just because:
Ik zag het. Nu krijgen we een of andere suffe serie met Charlie. Godver!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:38 schreef Mryc het volgende:
volgende week geen CSI meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |