true!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:20 schreef Dafje33 het volgende:
Da's echt erg, gemist! Roep maar, wat wil je weten?
De die-hards houden je wel op de hoogte.
met cheerleadenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
Goed bezig, blabla!
klopt mag al een tijdje niet sportenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
blabla is hyper.
ik ben aan het zoeken.. en ga meteen ff in de gids kijken... kwist niet dat het op rtl5 ook kwam en de avond voord e niuewe afleveringen.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:50 schreef Dafje33 het volgende:
RTL5: vrijdag 30-04: 22:36 Crime Scene Investigation
Amerikaanse misdaadserie Met William Petersen als Gil Grissom, Marg Helgenberger als Catherine Willows, Gary Dourdan als Warrick Brown, George Eads als Nick Stokes, Jorja Fox als Sara Sidle.
Warrick Brown en Nick Stokes doen hun best om promotie te maken. Grissom onderzoekt een moord die zo is opgezet dat het lijkt op zelfmoord, er zijn nauwelijks bewijzen. Warrick en Catherine behandelen de zaak van een dronkelap die inbreekt in een huis en vervolgens wordt neergeschoten. Nick praat met een man die een vrouw heeft opgepikt en vervolgens door haar is gedrogeerd en verkracht.
Oké dan! Welke serie en afl. is dit?
morgenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:25 schreef Fratz het volgende:
ik doe de tv maar aan, het komt zo!!!
*snel zak chips en cola pakt
Whehe, morgen inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:25 schreef Fratz het volgende:
ik doe de tv maar aan, het komt zo!!!
*snel zak chips en cola pakt
ik ookquote:Op donderdag 29 april 2004 22:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Whehe, morgen inderdaad.
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb ook de hele dag al een echt vrijdag-gevoel...
de eerste vind ik geen **** aan. de tweede is tof (Dark Motive) maar die is net pas in de states uit en weet niet of hij hier n nederland al te krijgen is... Maar Dark Motive is echt tof. Er zitten wel zaken bij die doorgaan op de eerste.. dus ff de eerste snel uitspelen (ik had hem binnen 2,5 uur uit) en dan naar de tweedequote:Op donderdag 29 april 2004 22:36 schreef Fratz het volgende:
ik neem de seizoen 2 dvd maar. seizoen heb ik uitgeleend.
ik heb ook nog een pc spel van csi dat ik nooit gespeeld heb, is dat leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |