geen flauw idee... ik was niet thuis en heb het voorstukje niet gezien voor aankomende zaterdag... maar ik denk:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:10 schreef Dafje33 het volgende:
Oké dan,
Welke komt er zaterdag?
bij deze danquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja die was 't wel geloof ik, ik kan me nog iets uit 't voorstukje herrineren dat 't over een showgirl ging.
bij de v&d zijn ze ook zo verschrikkelijk duur zag ik vorige weekquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:03 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik was vanmiddag bij de plaatselijke music store en daar zag ik CSI Season 1 afl 1-12 & afl 13-24 & CSI Season 2 afl 1 - 12. ¤39,99 per stuk![]()
ik weet nog iets goedkopers maar dat kan ik hier niet neerzettenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef Dafje33 het volgende:
Nog goedkoper: opnemen op video, onbeperkt kijken voor de prijs van een videoband![]()
(Ja, ik ben een Nederlander!)
jah heb f geen tijd voor die gehad... zal pas midden volgende week worden dat ik hem kan kijken,... ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:49 schreef Eitjes het volgende:
Seizoen 4 heeft een prachtig eind. Echt geweldig.![]()
Volgens mij werd ze te populair naar zijn zin.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:04 schreef niksan het volgende:
heb vanavond CSI zo'n beetje half gezien.... Hoe was (gewurgd) Julie vermoord en waarom?? Hoe kwam ze aan het letsel aan haar baarmoeder??
Is natuurlijk ook voor het verhaal, maar denk even verder na......ik ga ervan uit dat er veel meer mensen werken daar, dus dan is het net als bij een gewoon bedrijf dat je kan promoveren....misschien op termijn een eigen team leiden, maar dat krijgen wij niet te zien, das veel te ingewikkeld.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:44 schreef soapie het volgende:
Ze hebben het steeds over promotie, maar wat valt er te promoveren????? Gris blijft toch wel hun baas!!!! Het zal wel aan mij liggen....
of twee teams... 2x3quote:Op zondag 23 mei 2004 21:01 schreef soapie het volgende:
Ik zie het nut er niet zo van in...... of er moet iemand de serie uit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |