Oh, vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:53 schreef prupke het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze in elke aflevering hetzelfde laten zien.
Er gebeurt iets...ze gaan overdag kijken...ze vinden niets...ze gaan 's avonds terug...met zaklamp...en vinden een aanwijzing....
Ok het is tv maar toch!?
was een erg goede indd! zze hadden ook daadwerkelijk de verkeerdequote:Op zondag 16 mei 2004 01:09 schreef Maerycke het volgende:
Leuke aflevering deze keer
Dat doen ze om te kijken of het adres hetzelfde is namelijk, niet alleen de naam.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:50 schreef Dafje33 het volgende:
In Breda moet je altijd een legitimatie laten zien die dezelfde naam heeft als op de makro-pas![]()
Dat is natuurlijk wel te omzeilen![]()
je vergat Special Victims Unitquote:Op zondag 16 mei 2004 11:29 schreef mechatronics het volgende:
Dus er is Criminal Intent, CSI, CSI Miami, CSI New York, straks nog 1, t wordt denk ff teveel van t niet zo heel erg goede :|
ow doen ze het daarom? aha!!quote:Op zondag 16 mei 2004 11:25 schreef Thetallguy het volgende:
Met een zaklamp focus je je meer op een bepaald punt, als je het licht aan zou doen zou je teveel afgeleid worden door de omgeving
Neuh, een bankpas vinden ze ook een legitimatie, staat geen adres op.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:32 schreef mechatronics het volgende:
Dat doen ze om te kijken of het adres hetzelfde is namelijk, niet alleen de naam.
Ze zijn natuurlijk niet zo heel erg moeilijk, maar ze willen er gewoon geen huppeltutjes en debielen die er niks kopen hebben -begrijpelijk-
Klinkt logisch.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:13 schreef blablasjit het volgende:
Ze doen het licht niet aan met hun zaklamp omdat ze dan de scene zien zoals de moordenaar dat deed... alles intact... is een keer gezegd in een aflevering!
jah graag! wantuh ik heb volgens mij wel iemand die me een pasje wilt lenenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:11 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Neuh, een bankpas vinden ze ook een legitimatie, staat geen adres op.
En ik kom er zelden met lege handen buiten![]()
Maar ik zal eens kijken wat de CSI DVD daar kost.
jeps... kheb alleen geen idee meer in welke aflevering dat was... Grissom zei het in ieder geval tegen iemand... volgens mij waarin die familie word afgeslacht... geen idee wat de naam van die aflevering is...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:12 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Ben even gaan kijken in de aanbiedingsfolder:quote:Op zondag 16 mei 2004 21:21 schreef blablasjit het volgende:
jah graag! wantuh ik heb volgens mij wel iemand die me een pasje wilt lenen
is dat de dinsdag 18e of die week erna?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ben even gaan kijken in de aanbiedingsfolder:
CSI DVD box deel 4 ¤ 29,75
(winstpakker geldig tot volgende week dinsdag)
Dan is de MM goedkoper!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ben even gaan kijken in de aanbiedingsfolder:
CSI DVD box deel 4 ¤ 29,75
(winstpakker geldig tot volgende week dinsdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |