als in liefdes verhalen? van eentje een beetjequote:Op woensdag 12 mei 2004 18:51 schreef Dafje33 het volgende:
O, oké.
Nog romaces in beeld dan?
nee... je wacht maar lekker afquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:35 schreef Dafje33 het volgende:
VERTEL
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:35 schreef Dafje33 het volgende:
VERTEL
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:27 schreef Eitjes het volgende:
[..]hehe het heeft toch wel wat leuke momenten opgeleverd... dat ze word opgebeld hahaaha met Grissom ernaast haha lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Zullen hier best mensen zijn met het eerste spel van CSI
ik ben nu in dat level met dat huis want in de brand heeft gestaan nu zegt Sara dat ik het gebroken glas moet laten analayseren door Greg maar ik kan het helemaal niet oppakken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
free record shop . nlquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:22 schreef Thetallguy het volgende:
2.1-2.12 kan ik nergens vinden op DVD voor een normale prijs(lees: onder de 34,99)
bij MM Den Haag en Rijswijk zijn CSI DVDs nu in de aanbieding maar bij allebei is 2.1-2.12 uitverkocht
haha de extra's... de heb, het vergeten wie het gedaan heeft.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:30 schreef Dafje33 het volgende:
Maar is dat nou leuk, zo'n soort serie op DVD?
Want eigenlijk weet je de dader op een gegeven moment wel![]()
Of is het gewoon voor de heb?
play.com is een aanrader als je niet perse nl ondertiteling hoeft!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Bij play.com is serie 1 verkrijgbaar voor 14.99 pond per deel en serie 2 17.99 pond. Omgerekend respectievelijk iets meer dan 22 en 26 euro per stuk, maar dan heb je wel een creditcard nodig.
Ja, je zult zonder zitten!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:02 schreef blablasjit het volgende:
haha de extra's... de heb, het vergeten wie het gedaan heeft.
okay dan zou je tegen mij kunnen zeggen: jij hebt toch alles al gedownload... klopt... de heb is denk het grootste reden van mijn aankoop!
jah is ondraagelijk. kijk op donderdag is meestal CSI: Miami klaar met downloaden! de nieuwe uit de states.. dus dat is gecoverd... en smaadags meestal CSI uit de states... dus alleen woensdag en zondag nog hahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:52 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, je zult zonder zitten!
Voor de maandag, woensdag, donderdag en zondag![]()
Ja serie 1 heb ik oo kal daarvandaan, maar deel 1 van seizoen 2 is dus maar 24,99 bij de MM en dat scheelt weer iets met Playquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Bij play.com is serie 1 verkrijgbaar voor 14.99 pond per deel en serie 2 17.99 pond. Omgerekend respectievelijk iets meer dan 22 en 26 euro per stuk, maar dan heb je wel een creditcard nodig.
makro hebbie toch een pasje nodig?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:01 schreef Dafje33 het volgende:
Makro al geprobeerd?
(Deze week "pirates of the Caribean" 2 DVD daar gekocht voor ¤12,- , bij FRS ¤19,95)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |