Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Het ziet gewoon niet uit.......dat vrouwen oorbellen hebben en piercings op bepaalde plaatsen vind ik mooi en vrouwelijk....maar mannen ??????
quote:neehoor..
Op donderdag 02 augustus 2001 20:28 schreef juss het volgende:
wenkbrauwpiercing..vink eik best mooi..hebben we nu ruzie?
maar ik vind al die piercings echt iets vrouwelijks...misschien dat bepaalde mannen ook aan het emanciperen zijn......
quote:glukkig..maar brauwpiercing is wel stoer dus mannelijk !
Op donderdag 02 augustus 2001 20:33 schreef illusion het volgende:[..]
neehoor..
![]()
maar ik vind al die piercings echt iets vrouwelijks...misschien dat bepaalde mannen ook aan het emanciperen zijn......
quote:Wij denken er precies hetzelfde over.
Op donderdag 02 augustus 2001 20:27 schreef illusion het volgende:
Ik vind dat geen gezicht......een oorbel vind ik al erg dom uitzien..........waarom pakt een man een oorbel of wenkbrouw piercing of andere vrouwelijke hebbedingen????Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Het ziet gewoon niet uit.......dat vrouwen oorbellen hebben en piercings op bepaalde plaatsen vind ik mooi en vrouwelijk....maar mannen ??????
Ik zie mezelf dus echt niet met een oorbel rond lopen....
quote:kettingen draag ik ook niet gelukkig...dat vind ik ook niet uitzien.
Op donderdag 02 augustus 2001 20:41 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Mannen dragen toch ook kettingen??? En als ik iets er niet uit vindt zien zijn het wel mannen met gouden kettingen/horloges/ringen heeft dat dan niks vrouwelijks???
Een horloge is functioneel .....en ook vaak mannelijk.
quote:vrouwen met piercings vind ik een ander gezicht........omdat vrouwen zich willen versieren...met make up....lippenstift.......vrouwelijke kleren
Op donderdag 02 augustus 2001 20:45 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Hmn.. en vrouwen met piercings dan???
quote:ikzelf ben ijdel......en ik vind het ook belangrijk hoe ik uitzie.......ook met afthershave kleren...scheren en haren....maar ik ga geen vrouwelijke attributen aantrekken....dat gaat me iets te ver.
Op donderdag 02 augustus 2001 20:51 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
De meeste mannen zijn ijdel, dus die staan ook uren te klooien met hun haar e.d, mannen willen zich in zekere zin ook wel versieren...of ben jij de Ultime man die helemaal niks om uiterlijk geeft
Maar een piercing laten zetten vind ik echt wel te ver gaan.......ik vind dat gewoon niet uitzien...........en zoveel let ik niet erop....maar als ik dan weer eens een man tegenkom met piercings en oorbellen dan vraag ik me wel af waarom ze dat doen.........wat wil je daar mee bereiken als man??????
Stoer ziet het niet uit....ik vind het eerder....********** uitzien......vul maar in wat je ervan denkt.......
tis niks voor mij, k heb wel es zo'n nep ringetje geprobeerd ofzo, maar bij andere mensen vind ik et echt gaaf.
quote:Jaaaaaaaaaaaaa... echt heel vrouwelijk hoor... piercings en oorbellen!
Ik vind dat geen gezicht......een oorbel vind ik al erg dom uitzien..........waarom pakt een man een oorbel of wenkbrouw piercing of andere vrouwelijke hebbedingen????Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Tuthola, de wereld is groter als Europa!
Ik weet niet of jij weet waar de piercing vandaan komt? Ja, goed geantwoord! Een franse mode-ontwerper in de 18e eeuw kreeg het gekke idee om metaal in mensen te hangen (sarcasme)...
Zucht...
quote:Sjonge jonge....wat zijn we weer kortzichtig! Ik heb zelf ook een piercing (tepel). Daar is dus niks vrouwelijks aan!
Ik vind dat geen gezichtAls ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
Ik neem aan dat je zelf niet ouder ben dan zo'n 17 jaar?
Ik ken genoeg mannen met piercings! en de meeste vrouwen die ik ken vinden het sexy en gaaf staan!
dus ga maar weer verder lezen in je Tina!
Groeten,
Gepiercde MC White Sheep!
quote:Precies, ik zou ook niet iemand vanwege zijn/haar kwaliteiten kiezen. Mensen met piercings, tattoos, negers, turken, homo's, potten, en ander uitschot zou ik niet aannemen.
Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.
quote:
Ik heb een tepelpiercing...en een tattoo.
En me vriendinnen vinden het zeer geil
En je ziet ze dus niet als ik op sollicitatie kom
(Ben Account Manager, altijd in pak). Dus.....
Piercings zijn gewoon geil
Verder vind ik bij mannen de piercing in het gezicht ook geen gezicht.
Ik ben wel benieuwd hoe het voelt wanneer de tattoo op een andere plek zit.....
(tja nieuwschierig hè!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |