abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2001 @ 20:27:50 #1
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1319234
Ik vind dat geen gezicht......een oorbel vind ik al erg dom uitzien..........waarom pakt een man een oorbel of wenkbrouw piercing of andere vrouwelijke hebbedingen????

Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.

Het ziet gewoon niet uit.......dat vrouwen oorbellen hebben en piercings op bepaalde plaatsen vind ik mooi en vrouwelijk....maar mannen ??????

pi_1319238
wenkbrauwpiercing..vink eik best mooi..

hebben we nu ruzie?

donderdag 2 augustus 2001 @ 20:33:20 #3
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1319292
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 20:28 schreef juss het volgende:
wenkbrauwpiercing..vink eik best mooi..

hebben we nu ruzie?

neehoor..

maar ik vind al die piercings echt iets vrouwelijks...misschien dat bepaalde mannen ook aan het emanciperen zijn......

pi_1319302
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 20:33 schreef illusion het volgende:

[..]

neehoor..

maar ik vind al die piercings echt iets vrouwelijks...misschien dat bepaalde mannen ook aan het emanciperen zijn......

glukkig..maar brauwpiercing is wel stoer dus mannelijk !
  donderdag 2 augustus 2001 @ 20:34:32 #5
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1319303
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 20:27 schreef illusion het volgende:
Ik vind dat geen gezicht......een oorbel vind ik al erg dom uitzien..........waarom pakt een man een oorbel of wenkbrouw piercing of andere vrouwelijke hebbedingen????

Als ik een eigen bedrijf zou hebben dan zou ik op een sollicitatie gesprek zulke mensen meteen afwijzen.

Het ziet gewoon niet uit.......dat vrouwen oorbellen hebben en piercings op bepaalde plaatsen vind ik mooi en vrouwelijk....maar mannen ??????

Wij denken er precies hetzelfde over.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1319304
mannen met piercings Niet te veel, maar een lip piercing vindt ik erg mooi (bij beide geslachten), neus peircing trouwens ook
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  donderdag 2 augustus 2001 @ 20:40:53 #7
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1319367
ikzelf heb er echt nog nooit over nagedacht om een piercing te nemen...........dat vind ik dus echt niet uitzien.

Ik zie mezelf dus echt niet met een oorbel rond lopen....

pi_1319374
Mannen dragen toch ook kettingen??? En als ik iets er niet uit vindt zien zijn het wel mannen met gouden kettingen/horloges/ringen heeft dat dan niks vrouwelijks???
  donderdag 2 augustus 2001 @ 20:44:54 #9
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1319407
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 20:41 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Mannen dragen toch ook kettingen??? En als ik iets er niet uit vindt zien zijn het wel mannen met gouden kettingen/horloges/ringen heeft dat dan niks vrouwelijks???
kettingen draag ik ook niet gelukkig...dat vind ik ook niet uitzien.

Een horloge is functioneel .....en ook vaak mannelijk.

pi_1319408
Hmn.. en vrouwen met piercings dan???
  donderdag 2 augustus 2001 @ 20:47:53 #11
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1319429
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 20:45 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Hmn.. en vrouwen met piercings dan???
vrouwen met piercings vind ik een ander gezicht........omdat vrouwen zich willen versieren...met make up....lippenstift.......vrouwelijke kleren
pi_1319451
De meeste mannen zijn ijdel, dus die staan ook uren te klooien met hun haar e.d, mannen willen zich in zekere zin ook wel versieren...of ben jij de Ultime man die helemaal niks om uiterlijk geeft
  donderdag 2 augustus 2001 @ 20:56:11 #13
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1319485
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 20:51 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
De meeste mannen zijn ijdel, dus die staan ook uren te klooien met hun haar e.d, mannen willen zich in zekere zin ook wel versieren...of ben jij de Ultime man die helemaal niks om uiterlijk geeft
ikzelf ben ijdel......en ik vind het ook belangrijk hoe ik uitzie.......ook met afthershave kleren...scheren en haren....maar ik ga geen vrouwelijke attributen aantrekken....dat gaat me iets te ver.

Maar een piercing laten zetten vind ik echt wel te ver gaan.......ik vind dat gewoon niet uitzien...........en zoveel let ik niet erop....maar als ik dan weer eens een man tegenkom met piercings en oorbellen dan vraag ik me wel af waarom ze dat doen.........wat wil je daar mee bereiken als man??????

Stoer ziet het niet uit....ik vind het eerder....********** uitzien......vul maar in wat je ervan denkt.......

pi_1319920
Ik heb dus een oorbel en een wenkbrauwpiercing!!!
En ik ben een jongen.
En iedereen ( nou ja, de meeste) vinden het goed bij me staan en ik ben er ook tevreden mee ...
pi_1319935
ERG SEXY
ook in zijn tong
  donderdag 2 augustus 2001 @ 21:46:51 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1319952
Ik zal mijn Prince Albert dan maar afdoen als ik kom solliciteren?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1320091
Hmm.. het raarste vind ik nog steeds dat ringen,oorbellen en kettingen voor vrouwen moeten zijn,staat dat ergens in ofzo?
Ik heb zelf twee oorbellen, drie ringen, een ketting en een armband. En dat zijn nu echt geen vrouwen sieraden. Ik vind juwelen en sieraden gewoon mooi en daar is ook niet iedereen het over eens maar ik moet het dragen toch?
"what good will it be for a man if he gains the whole world, yet forfeits his soul?" (matthew 16:26)
  donderdag 2 augustus 2001 @ 22:04:25 #18
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1320140
ik ken verschillende mensen met piercings, en ik vind et toch wel wel gaaf staan.

tis niks voor mij, k heb wel es zo'n nep ringetje geprobeerd ofzo, maar bij andere mensen vind ik et echt gaaf.

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1320501
quote:

Jaaaaaaaaaaaaa... echt heel vrouwelijk hoor... piercings en oorbellen!

Tuthola, de wereld is groter als Europa!

Ik weet niet of jij weet waar de piercing vandaan komt? Ja, goed geantwoord! Een franse mode-ontwerper in de 18e eeuw kreeg het gekke idee om metaal in mensen te hangen (sarcasme)...

Zucht...

pi_1322171
quote:
Ik vind dat geen gezicht

Sjonge jonge....wat zijn we weer kortzichtig! Ik heb zelf ook een piercing (tepel). Daar is dus niks vrouwelijks aan!

Ik neem aan dat je zelf niet ouder ben dan zo'n 17 jaar?
Ik ken genoeg mannen met piercings! en de meeste vrouwen die ik ken vinden het sexy en gaaf staan!

dus ga maar weer verder lezen in je Tina!

Groeten,
Gepiercde MC White Sheep!

ja, dat doen we dus niet!
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 09:20:13 #21
1542 Ludo
Still YF&S
pi_1322207
quote:
Precies, ik zou ook niet iemand vanwege zijn/haar kwaliteiten kiezen. Mensen met piercings, tattoos, negers, turken, homo's, potten, en ander uitschot zou ik niet aannemen.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1322393
quote:

Ik heb een tepelpiercing...en een tattoo.
En me vriendinnen vinden het zeer geil

En je ziet ze dus niet als ik op sollicitatie kom
(Ben Account Manager, altijd in pak). Dus.....

Piercings zijn gewoon geil

vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:22:18 #23
12582 EXX
EXtended eXchange
pi_1323395
Ik vind piercings gewoon yuk . Ook bij vrouwen, afgezien van oorbellen, dat kan er nog mee door.
In dem wogenden Schwall, in dem tönenden Schall, in des Welt-Atems, wehendem All......ertrinken.......versinken......unbewußt......höchste Lust!
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:26:53 #24
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1323457
Piercing door de tong

Verder vind ik bij mannen de piercing in het gezicht ook geen gezicht.

De mensen zijn gek geworden
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:29:25 #25
1687 poep
praat geen poep
pi_1323495
Ik vind zowel piercings als tattoos niet echt mooi, maar een oorbelletje of een kleine tattoo gaat nog.

Ik ben wel benieuwd hoe het voelt wanneer de tattoo op een andere plek zit.....
(tja nieuwschierig hè!)

houdt van spannend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')