Dat zeg ik, zoveel weet ik niet van Star wars...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Of Samuel L. Jackson... Komt meer overeen met de huidskleur
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Of Samuel L. Jackson... Komt meer overeen met de huidskleur
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:24 schreef Fool het volgende:
Mike van Monsters Inc. is geen verwijzing naar de de acteur die zijn stem heeft ingesproken. Dus een verwijzing naar de titel![]()
Dus een film met monster ofzo in de titel of een film over monsters![]()
Ik heb ook nog geen idee over de oplossing...
BF heeft er niets mee te maken...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
rechtsboven is toch die aap van monkeybone, met brendan fraser ? heeft hij er iets mee te maken?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die gozer rechtsonder op het eerste plaatje, da's toch een seriemoordenaar ofzo?
'k zie dat d_h Ed Wood heeft gepost, heet die knakker zo?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:41 schreef MasterWouter het volgende:
Airheads?
Aap - Brendan Fraser
Randall? - Steve Buscemi
en
En Steve Buscemiquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:41 schreef MasterWouter het volgende:
Airheads?
Aap - Brendan Fraser
Randall? - Steve Buscemi
en
Een van onze vaste medespelers had deze 'RO-gozer' als avatar!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
die RO-gozer ken ik ook niet, maar ik dacht evt. samen met die camera aan EW.
*tromgeroffel*quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:44 schreef Fool het volgende:
Dat monster heeft maar één oog...
The search for one eye Jimmy met Samuel L Jackson
Wie dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Een van onze vaste medespelers had deze 'RO-gozer' als avatar!!!
Nee, die vragen van TM, die zijn lekker! Lang geleden sinds ik er (voor deze) nog eentje heb geradenquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:02 schreef MasterWouter het volgende:
voortaan laat ik die initialen wel aan jullie over want ik word er helemaal gek van
Was MasterWouter dat niet? Damn ik ben het kwijt... maar weet wel zeker dat het een van de vaste gasten was...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Wie dan?
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:03 schreef Fool het volgende:
[..]
Nee, die vragen van TM, die zijn lekker! Lang geleden sinds ik er (voor deze) nog eentje heb geraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |