simpele hockeytut = origineel toch?quote:Op zondag 25 april 2004 01:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haar uitstraling is en blijft bekakt in mijn ogen. Hoewel ze er met haar en make-up aardig wat van maken, is het een simpele hockeytut... haar stem vind ik ook weinig verfrissend en verrassend.
Ik vraag me af of mijn list gelukt is. Dat mensen voor Boris wilde stemmen en ze op Maud stemdenquote:Op zondag 25 april 2004 01:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Pas je avatar weer eens aan.
Ik ga het niet volhouden hoor, voel me niet helemaal meer op aarde.
Ik blijf hem geniaal vindenquote:Op zondag 25 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn list gelukt is. Dat mensen voor Boris wilde stemmen en ze op Maud stemden
Ik geloof het niet
Oh, ik dacht al zoiets.quote:Op zondag 25 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mijn list gelukt is. Dat mensen voor Boris wilde stemmen en ze op Maud stemden
Ik geloof het niet
Mwoa.... ik ken er meerquote:Op zondag 25 april 2004 01:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
simpele hockeytut = origineel toch?
Ik ook.quote:Op zondag 25 april 2004 01:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa.... ik ken er meer
waarom ben jij zo belachelijk laat nog op?quote:Op zondag 25 april 2004 01:17 schreef RedGuy het volgende:
Waarom is iedereen zo belachelijk laat nog op?
Om lekker na te 'babbelen' over Idols...quote:Op zondag 25 april 2004 01:17 schreef RedGuy het volgende:
Omdat we hier een verjaardagsfeestje houden... maar ik heb geen zin meer en het bezoek dus welquote:Op zondag 25 april 2004 01:17 schreef RedGuy het volgende:
nou, welterusten dan hequote:Op zondag 25 april 2004 01:20 schreef BVO het volgende:
En dat terwijl ik me echt verschrikkelijk kut voel en ik al meerdere malen boze opmerkingen heb gehoord dat ik m'n bed 'ns moet gaan opzoeken.
er moet helemaal niets.quote:Op zondag 25 april 2004 01:22 schreef Svensational het volgende:
topic moet vol
Dat was mijn JK imitatie.quote:Op zondag 25 april 2004 01:24 schreef RedGuy het volgende:
Topic moet voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |