Hij kan wel een gezicht trekken alsof ie heel nodig moet poepen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Kan Boris lachen?????
Klopt... 1% is ook een kans.quote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Mwah... de kans zit erin ..
HenkJan noemde dat "kijken alsof je moet poepen", maar misschien is het wel lachen....quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Kan Boris lachen?????
NNEEEEEEEEEEHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kan wel een gezicht trekken alsof ie heel nodig moet poepen.
Tut tut, op de tenen getraptquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet allemaal, stel jij mocht een Edison geven voor beste Nederalndse binnenkomer? Wie kreeg hem dan?
Misschien had Boris last van "kieteldiarree".quote:Op zondag 25 april 2004 00:24 schreef Quickie_Bat het volgende:
HenkJan noemde dat "kijken alsof je moet poepen", maar misschien is het wel lachen....
Quote dan ook mijn hele zin!quote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... 1% is ook een kans.
Degene die je eerst quotte zei dat die Edison maar een paar jaar in de kast moest blijven....hij wou em dus aan niemand geven neem ik aan?quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nu een normaal antwoord want we praten over vorig jaar...
Goede postquote:Op zondag 25 april 2004 00:25 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Tut tut, op de tenen getrapt
Nope ik ben geen muziekkenner, maar op het gebied van trends kan ik een aardig woordje meepraten. Deze mevrouw is echt geen top of mind artiest bij het Nederlandse publiek.
Tevens is zij in haar multi-culti imago blijven hangen, iets wat ook compleet niet meer "in" is, sterker nog, ronduit "uit" is.
Lees ff verder
We hebben het hier nog steeds over een Idool positioneren, een artiest die een zo groot mogelijke groep mensen aanspreekt, waardoor er zoveel mogelijk geld in het laatje (van wie dan ook) terecht kan komen.
Bovengenoemde is zij duidelijk niet, dat een aantal mensen er menen verstand van te hebben en haar een prijs toekennen betekend niet automatisch dat ze daarmee ook een idool is.
Nee, want dan was mijn reactie weer wat zinloosquote:Op zondag 25 april 2004 00:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Quote dan ook mijn hele zin!
Trustenquote:Op zondag 25 april 2004 00:27 schreef Ymke het volgende:
Nou , morgen weer werken , ajuus![]()
Dag damequote:Op zondag 25 april 2004 00:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Trusten.
Spreekwoordenboek:quote:Op zondag 25 april 2004 00:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Degene die je eerst quotte zei dat die Edison maar een paar jaar in de kast moest blijven....hij wou em dus aan niemand geven neem ik aan?
Goeie buurvrouw heb jijquote:Op zondag 25 april 2004 00:28 schreef MrObjective het volgende:
Mijn buurvrouw eist een hertelling
Giet maar naar binnen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
iemand nog bier?
Kan wel wat verzinnen, maar past vast niet in het idols-plaatjequote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan Maud zo kijken dat je niet in slaap valt?
quote:Op zondag 25 april 2004 00:15 schreef dunn0w het volgende:
Maud met Ain't no sunshine was nog beter dan de al eerder gezongen versie van Boris!
Goed opgelet bij communicatietraining (of een volleerde pro!!), eerst positief beginnen en dan de fik erin.quote:Op zondag 25 april 2004 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede post
Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord
Jij vind dat zij die Edison niet had moeten krijgen, wie had hem wel moeten krijgen dan?
quote:Op zondag 25 april 2004 00:29 schreef Morwen het volgende:
Mijn reactie op Dizer is in de put der vergetelheid verdwenen![]()
En ik mis mijn reactie nu heeeel erg.......wheeeeeeeee![]()
Nou ja, het had iets te maken met de toekomst ende zo![]()
Ging niet om dat ze JK zo goed vond, (tataal niet dus, ouwe vrouwtje is voor Boris) maar om een weddenschap, die ik maakte met mijn grote bek, hahahahahaquote:Op zondag 25 april 2004 00:29 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Goeie buurvrouw heb jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |