Nou dat ben ik nooit geweest hoorquote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hè Hè!!
Mooi, je bent weer normaal.
Inderdaad niet.quote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Maud zitten te wachten...
Kijk... Als schatje tegen mij zegt dat ik nu moet ophouden over dat foutje, doe ik dat ook...quote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ga jij dan een cursus Nederlands volgen?![]()
Maud gaat winnen, let op mijn woordenquote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De persoon die veruit het beste is staat in de finale. Dus tuurlijk ga ik kijken.
Als je het zo goed weet allemaal, stel jij mocht een Edison geven voor beste Nederalndse binnenkomer? Wie kreeg hem dan?quote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Als het lijstje hierbovern werkelijk alles is wat er aan nieuwkomers beschikbaar is:
Dan wordt het hoog tijd dat die Edison maar lekker een paar jaa in de kast blijft![]()
T is ook maar een flutprijsquote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Als het lijstje hierbovern werkelijk alles is wat er aan nieuwkomers beschikbaar is:
Dan wordt het hoog tijd dat die Edison maar lekker een paar jaa in de kast blijft![]()
Sorry maar Hind vind ik nou ook niet bepaald internationaal ster allure hebben (nee Jim en Jami OOK zeker niet)quote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Boris of een Maud zitten te wachten...
Borisquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet allemaal, stel jij mocht een Edison geven voor beste Nederalndse binnenkomer? Wie kreeg hem dan?
Jawel, ik kan het alleen niet via een bestandje aan je sturen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
iemand nog bier?
LOLquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nou dat ben ik nooit geweest hoor![]()
(voordat anderen 'm inkoppen)
Tuurlijk schatje.... en de paus is heiden.quote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Maud gaat winnen, let op mijn woorden![]()
![]()
.
Vorig jaar een vent, nu een wijf.
Download alles van Enigma en check of het kloptquote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niemand?![]()
![]()
![]()
ik heb hongerquote:Op zondag 25 april 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
iemand nog bier?
Maasticht, dat gat toch??quote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef MrObjective het volgende:
Als die kampers in Maastricht nu ff weer een beetje gaan rellen krijgen mensen misschien wel weer een beetje antipathie tegen kampers (Boris heeft een kamper-look) en dan maakt Maud nog een kans
Of Borsato bij de TMF awardsquote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
Laten we niet vergeten dat deze mensen live zingen. Iemand de sugababes tijdens de TMF Awards gehoord? Of Dido vorig jaar tijdens de MTV Awards?
En nu een normaal antwoord want we praten over vorig jaar...quote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boris![]()
Het kwartje is duidelijk nog niet gevallen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Kan Boris lachen?????
Dat bedoel ik. De Idols worden vaak helemaal de grond ingeboord om een of twee uitglijertjes, terwijl alom gerespecteerde artiesten op zulke momenten hele nummers verkrachten zonder negatief commentaar te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Borsato bij de TMF awards
Mwah... de kans zit erin .. al acht ik die niet zo groot... het zou kunnen... laten we het hopen ..quote:Op zondag 25 april 2004 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje.... en de paus is heiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |