Was dat Hind??quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de beste ook derde.![]()
Boris verdient zeker om te winnen. En idd, Jerney kuste niet,drukte alleen haar wangen tegen die van JK.quote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, als Boris zo gaat doen dan verdient ie niet eens te winnen!! Ik vond het wel een saaie afsluiting. Ik wil huilsoapie!!!!!
Vorig jaar gingen de twee vrouwen (Hind en Jamai) tenminste janken!!!!
Moest trouwens hard lachen toen JK Jerny zoende. Je zag haar lippen amper bewegen
Okee ik lach weerquote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week al voor me: Boris wint Idols!!!!! Eerste reactie van Boris: oh ok eeeh leuk, en laat me nu weer met rust aub. Elke woensdag tussen 14:00 en 15:00 kan je me feliciteren.![]()
Nou ja, het hoort er een beetje bijquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Volgende week gaan we gewoon weer aardig tegen elkaar doen. Die engerd is nu toch weg.
Ik was er zelf niet opgekomen moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Puntje voor jou Scannie.
tuuurlijkquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ze zijn allebei een stuk completer dan die 2 dreuzels die nu in de finale staan.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week al voor me: Boris wint Idols!!!!! Eerste reactie van Boris: oh ok eeeh leuk, en laat me nu weer met rust aub. Elke woensdag tussen 14:00 en 15:00 kan je me feliciteren.![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand hoe dat instrumentale stukje heet wat je bij het afscheidsclipje van JK hoorde?
Het leek een beetje op Enigma...
ik heb 't ook nog niet kunnen ontdekken ...quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Was dat Hind??
Want dan spreek je echt complete onzin. Ik bedoel waarvoor heeft die in hemelsnaam een Edison gekregen.....
goed plan...quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik ga een JK-altaar maken en daarna mezelf in slaap huilen
Het gaat er om dat hij WEL kan zingen en niet wanneer hij bereikbaar is voor hijgende meisjesquote:Op zondag 25 april 2004 00:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet opgekomen moet ik eerlijk zeggen
Ik luister nog héél vaak (lees: te vaak) haar optredens van vorig jaar en die waren echt briljant. Ik krijg nog elke keer kippenvel van Colors of The wind. Moet wel zeggen dat Hind waanzinnig gegroeid is in een jaar, ze is nu vele malen beter dan toen, maar ook de Hind van toen was een stuk beter en leuker dan Boris.quote:Op zondag 25 april 2004 00:14 schreef Dirkh het volgende:
BVO, jij verward de Hind van nu met de Hind van toen. Ik heb je verslag gelezen, en ik geloof meteen dat ze goed is, maar ze was niet altijd even sterk tijdens Idols.
OMFG!!!! Mensen hou nou op!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Was dat Hind??
Want dan spreek je echt complete onzin. Ik bedoel waarvoor heeft die in hemelsnaam een Edison gekregen.....
Gelukkig dat jullie twee mijn post gemist hebbenquote:Op zondag 25 april 2004 00:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij vergelijk JK met Hind.
Wat vinden wij daarvan?
Hè Hè!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Okee ik lach weer![]()
![]()
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Boris of een Maud zitten te wachten...quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef stay_fun het volgende:
Was dat Hind??
Niemand?quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand hoe dat instrumentale stukje heet wat je bij het afscheidsclipje van JK hoorde?
Het leek een beetje op Enigma...
Lijpe smiley zoquote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie twee mijn post gemist hebben
Tuurlijk wel. De persoon die veruit het beste is staat in de finale. Dus tuurlijk ga ik kijken.quote:Op zondag 25 april 2004 00:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook goed.
Je kijkt volgende week toch wel??
OK Boris eerder dan op Maud, nationaal kan "onze" Maud het nog heel goed gaan doen!quote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je moet het breder bekijken, internationaal dus. Je denkt toch niet dat ze over de grens op een Boris of een Maud zitten te wachten...
Zing es een stukje voorquote:Op zondag 25 april 2004 00:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niemand?![]()
![]()
![]()
Als het lijstje hierbovern werkelijk alles is wat er aan nieuwkomers beschikbaar is:quote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMFG!!!! Mensen hou nou op!!!!
Edison voor BESTE NIEUWKOMER!!!!
Aan wie wil je dat anders geven? K3? JIM? Jamai? Gjeez mensen...hou nou op!! Terecht heeft zij hem gekregen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |