en aangepast voordat die flapdrol de post kon plaatsenquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Vond met dt?? Whhaaaaaaaaahahahaha!
aai over je bol smilie zoekt.quote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
*stampvoetend rondloopt*
Het is niet eerlijk
volgens mij is JK een zanger...quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik snap alleen niet dat iedereen hier zo anti JK was.
JK is ook geen goede zangeres, maar Maud is ook alles behalve een goed zangeres.
Ja precies! Maar die smiecht heeft snel z'n bericht ge-editquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
vond is echt zonder t...
Die heeft dat toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef Showtime het volgende:
Nu JK eruit is ben ik zeker weten voor Maud. Boris kan beter zingen maar is 1 brok arrogantie. Totaal geen contact met het publiek, een glimlach kan er ook niet vanaf. Liever een spontane mooie dame als winnares dan zo een arrogante, introverte saaie flipper.
Ik wist het he, dat dat bericht zou komenquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, en nu weer serieus nieuws.
Helemaal niets ole olequote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja vonDT ja![]()
Ga integreren ofzo...
En JA ik ben chagrijnigmag ik?
Jij bent fok!king sloom, huiliequote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja precies! Maar die smiecht heeft snel z'n bericht ge-edit![]()
Ik wilde niet meteen moeilijk gaan doen over hoofdletters..quote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iemand fout verbeteren is niet slim.
Z'n beste maatje gaat eruit, dan is het toch logisch dat ie sjaggie kijkt?quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, die arrogante eikel, nou is ie door naar de finale, nog kijkt ie sjaggie.
Boris is echt een sukkel!!
Oww hehe, ja zo leek jij een beetje dom...quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja precies! Maar die smiecht heeft snel z'n bericht ge-edit![]()
Sportief.quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen moeilijk gaan doen over hoofdletters..
Liefquote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
*stampvoetend rondloopt*
Het is niet eerlijk
quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist het he, dat dat bericht zou komen
Zeg snotneus, jij maakt hier de meeste trieste spelfout die je maken kan, dus ga ff lekker tegen jezelf lopen janken ofzo.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent fok!king sloom, huilie
JK een zangeres??quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik snap alleen niet dat iedereen hier zo anti JK was.
JK is ook geen goede zangeres, maar Maud is ook alles behalve een goed zangeres.
Vorig jaar werd de beste ook derde.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig dat die JK er eindelijk uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |