Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 april 2004 20:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het was de afkorting die ik typisch vond.Ik spreek zelf geen 'breezah' namelijk. Maar als jij zo graag weetal wilt spelen mag je mij wel even laten zien waar woorden afkorten door het gebruik van de eerste letters van de lettergreep normaal is.
Dat dacht ik al.

Ennnn waarom weet jij dat allemaal? Ben je gewoon een wijsneus of werk je daar?quote:Op zondag 25 april 2004 23:00 schreef Sorrow het volgende:
Helaas voor de Maud fans... de producenten hebben allang besloten dat Boris gaat winnen. Maud mag deze week nog meedoen als opwarm-act maar het gaat duidelijk om Boris. Ook Boris zingt wel eens vals (die kopstem stukjes in "Kiss" waren verschrikkelijk) maar de jury heeft het daar al lang niet meer over. En het verschil van behandeling bij L&C had niets te maken met een eerlijke wedstrijd. Maud mocht even langskomen om kwart over vijf maar de hoofd-act van de avond was toch echt Boris. Boris mocht aan tafel aanschuiven, mocht semi-spontaan een liedje zingen. Ongetwijfeld gaat het zaterdag zogenaamd ontzettend spannend worden maar Boris gaat met de beroemde neuslengte voorsprong winnen. De verkoop van het product Boris is al begonnen voordat hij gewonnen heeft.

Mooi, dan zijn we daar ook weer uit.quote:Op zondag 25 april 2004 23:40 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.

Maud kansloos?quote:Op maandag 26 april 2004 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
Tja er moest een kansloze in de finale komen. Vorig jaar Jim, dit jaar Maud. Hoever henkjan zijn tong ook uit zijn bek moge steken als Maud optreed, hij zal het met Boris als uiteindelijke winnaar moeten doen.![]()

nee niet bepaald neequote:Op maandag 26 april 2004 09:58 schreef Shir het volgende:
Maar inderdaad Maud kreeg geen eerlijke behandeling bij L&C....

Hoezo? Nu heb ik alleen het stukje van Maud gezien en niet het stukje van Boris, maar ze waren toch echt positief over Maud.quote:Op maandag 26 april 2004 09:58 schreef Shir het volgende:
Ja laten nu ineens doen alsof we niet meteen wisten dat Boris zou gaan winnen. Kom op zeg. Maar inderdaad Maud kreeg geen eerlijke behandeling bij L&C....

Maud is goedquote:Op maandag 26 april 2004 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Als Boris wint weten we zeker dat Nederland geen smaak heeft, vorig jaar was de nummer 2 ook de beste.
Dit jaar ook..

Iemand die Jim goed vindt kan ik bij voorbaat niet serieus nemen, sorry.quote:Op maandag 26 april 2004 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Als Boris wint weten we zeker dat Nederland geen smaak heeft, vorig jaar was de nummer 2 ook de beste.
Dit jaar ook..

Ja maar het is toch zo dat Boris meteen al gebombardeerd werd tot de winnaar van Idols 2. Dus vind ik het niet verrassend. En als Maud nou ineens wel zou gaan winnen, vind ik haar niet de terechte winnaar. Boris is een veel betere zanger...quote:Op maandag 26 april 2004 10:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoezo? Nu heb ik alleen het stukje van Maud gezien en niet het stukje van Boris, maar ze waren toch echt positief over Maud.

Jim is duidelijk de beste finalist van vorig jaar, dat weet iedereen.quote:Op maandag 26 april 2004 11:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iemand die Jim goed vindt kan ik bij voorbaat niet serieus nemen, sorry.

Als ze dan 'tzelfde doet als Anouk op Pinkpop een aantal jaar geleden ...quote:Op maandag 26 april 2004 12:17 schreef SCH het volgende:
* rotte eieren pakt en naar de stadsschouwburg gaat
Maud BUKKKKKKKKKKKEN.......................

SCH, wat doe je? Ik moest om een van je posts lachen.quote:Op maandag 26 april 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
Ben net even bij het doorgestoken kaart festival geweest. De opkomst is naadje.
Maar al zet je er een dood paard neer (zoek de verschillen met Maud trouwens) - het gilt wel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |