Okay. ik ben voor Maudquote:Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef SCH het volgende:
Maar Roel, jij bent toch niet voor Boris? Dan is het weer uit hoor
breezahquote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En sws? Wat voor een taal spreek jij, met je so wie so?![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Okay. ik ben voor Maud
quote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dat kan ook eigenlijk niet, gezien ze op andere tijdstippen op bepaalde locaties waren. Dan is het nog makkelijker een beeld te krijgen van de populariteit van Maud dan die van Boris. Op de twee locaties waar beiden kandidaten kwamen (Rotterdam en L&C) was Maud er eerder dan Boris, en zijn mensen die voor Maud kwamen waarschijnlijk blijven hangen omdat Boris kort daarna ook kwam.
En sws? Wat voor een taal spreek jij, met je so wie so?![]()
U zei?quote:U hebt gezocht op sowieso:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
so·wie·so (bw.)
1 hoe dan ook => überhaupt
Het was de afkorting die ik typisch vond.quote:Op zondag 25 april 2004 20:37 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
[..]
U zei?
BrEeZ@h noem je dat, Roel.quote:Op zondag 25 april 2004 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
breezah
Hallo zeg - als het zo lang duurt voor ik antwoord krijg.quote:Op zondag 25 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geil
hier? en nu?
mjam. Reserveer jij vast een bezemkast?quote:Op zondag 25 april 2004 21:30 schreef SCH het volgende:
Kom anders morgen even naar de Utrechtse stadsschouwburg Roel, dan maak ik een uurtje voor je vrij![]()
Ik woon op 250 meter van dat gebouw, Boris kleedt zich hier omquote:Op zondag 25 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mjam. Reserveer jij vast een bezemkast?
ah, mooi. Kan ik meteen ff je nieuwe dekbedovertrek bewonderenquote:Op zondag 25 april 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik woon op 250 meter van dat gebouw, Boris kleedt zich hier om
En mijn Boris-dildoquote:Op zondag 25 april 2004 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ah, mooi. Kan ik meteen ff je nieuwe dekbedovertrek bewonderen
Vind die cheerleadertjes zo cool. En ze doen me aan Maud denkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:51 schreef BVO het volgende:0909-0302
.
Echt waar? 7 keer? Da's coolquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Gia het volgende:
[..]
En volgens mij maakt ze veel kans om door te gaan. De stemmen van de breezerchicks zijn tenslotte verdeeld. Maud krijgt de stemmen van de rest van Nederland.
Heb overigens zelf een keer of 7 gestemd. Of zoiets.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef dunn0w het volgende:
MAUUDDD!!..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |