dat was bij L&C duidelijk andersom.quote:Op zondag 25 april 2004 19:04 schreef schatje het volgende:
Maud is duidelijk de populairste als ik de verhalen zo hoor van vandaag![]()
.

quote:Op zondag 25 april 2004 15:53 schreef StephanL het volgende:
Ben net even wezen kijken bij haar bezoek aan Leiden, en moet zeggen, strak kontje!
zekers
Ohjah ook nog gezwaaidToen ze aan kwam, zat ze net aan de kant waar ik stond en waar weinig mensen stonden te wachten, dus ik dacht toen ze keek, ik zwaai effe naar lieve Maud
ik zat tegenover annie's verjaardag en daar was het ook behoorlijk rustig, dus ook even gezwaaid

Op teletekst???quote:Op zondag 25 april 2004 19:20 schreef Remzz het volgende:
Ik las juist op teletekst dat Maud veel populairder was dan Boris.
quote:LEIDEN De beide Idols-finalisten Boris en Maud zijn begonnen aan hun tour doorNederland.In Leiden werd Maud door zo'n 4000 mensen enthousiaster toegejuicht dan Boris in Den Haag. De mannelijke finalist trok slechts honderden fans.

appels met peren vergelijken is ook een vakquote:Op zondag 25 april 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Op teletekst???
ff zoeken dan
[..]![]()
.

Vergeet dan niet dat Boris in Den Haag was toen Maud nog in Rotterdam zat, en dat het bij Boris in Rotterdam drukker was dan toen Maud er was.quote:Op zondag 25 april 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Op teletekst???
ff zoeken dan
[..]![]()
.

Je kan ook gewoon voor geen van beiden zijn hoor, niemand die je ergens tot dwing.quote:Op zondag 25 april 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Het is toch ook afschuwelijk dat je wel voor Maud moet zijn omdat je anders voor die zelfingenomen rattekop bent.
Ik wil dood

Ik ben zeker niet voor maud anders maken we weer geen kans bij world idolsquote:Op zondag 25 april 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Het is toch ook afschuwelijk dat je wel voor Maud moet zijn omdat je anders voor die zelfingenomen rattekop bent.
Ik wil dood

Precies, mensen die moelijk doen als het makkelijk kan.quote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor geen van beiden zijn hoor, niemand die je ergens tot dwing.

Echt waar, en word ik dan niet uit dit forum verbannen? En ben ik dan nog gewoon Nederlands staatsburger??? Mag ik nog gewoon stemmen op degene die had moeten winnen?quote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor geen van beiden zijn hoor, niemand die je ergens tot dwing.

Nee, je mag niet meer op Irma stemmen.quote:Op zondag 25 april 2004 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar, en word ik dan niet uit dit forum verbannen? En ben ik dan nog gewoon Nederlands staatsburger??? Mag ik nog gewoon stemmen op degene die had moeten winnen?

Ik vind dat Marlies had moeten winnen. Maar eigenlijk vind ik dat de 10 finalerondes hadden moeten worden afgelast wegens gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 25 april 2004 19:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, je mag niet meer op Irma stemmen.

dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 april 2004 19:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat Boris in Den Haag was toen Maud nog in Rotterdam zat, en dat het bij Boris in Rotterdam drukker was dan toen Maud er was.

LOLquote:Op zondag 25 april 2004 19:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet voor maud anders maken we weer geen kans bij world idols![]()

Maar toch, als je die foto's van Maud in Leiden bekijkt... tis echt super druk ook daar, dus ik denk dat het aankomende Zaterdag toch nog spannend kan worden.quote:Op zondag 25 april 2004 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat bedoel ik.

Ja, maar als je afgaat op foto's is 't sws lastig. de ene locatie is niet hetzelfde als de andere. Bovendien is het schatten van mensenmassa's lastig. Zeker als dat door verschillende mensen op verschillende locaties wordt gedaan.quote:Op zondag 25 april 2004 20:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar toch, als je die foto's van Maud in Leiden bekijkt... tis echt super druk ook daar, dus ik denk dat het aankomende Zaterdag toch nog spannend kan worden.![]()

En dat kan ook eigenlijk niet, gezien ze op andere tijdstippen op bepaalde locaties waren. Dan is het nog makkelijker een beeld te krijgen van de populariteit van Maud dan die van Boris. Op de twee locaties waar beiden kandidaten kwamen (Rotterdam en L&C) was Maud er eerder dan Boris, en zijn mensen die voor Maud kwamen waarschijnlijk blijven hangen omdat Boris kort daarna ook kwam.quote:Op zondag 25 april 2004 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar als je afgaat op foto's is 't sws lastig. de ene locatie is niet hetzelfde als de andere. Bovendien is het schatten van mensenmassa's lastig. Zeker als dat door verschillende mensen op verschillende locaties wordt gedaan.
Vergelijking van belangstelling voor beide kandidaten in dezelfde stad is het beste en dat lees ik nergens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |