Ik vind dat Maud helemaal terug is na haar flaters als dat nummer van Volumia. Ze heeft bewezen te kunnen zingen.quote:Op zondag 25 april 2004 11:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die andere nummers vond ik maar matig...
Eindelijk ben ik het 'ns met je eensquote:Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef marky het volgende:
Het is dat ik niet stem maar als ik zou stemmen dan zou ik op Maud stemmen. Maud heeft een eigen stijl en een eigen stemgeluid. Tov Boris die een samenraapsel is van Michael Jackson/Prince en Thimberlake.
Hier sta ik ook helemaal achter. Boris is mijns inziens een narcistische klootviool die slechts z'n eigen idolen probeert na te doen.quote:Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef marky het volgende:
Het is dat ik niet stem maar als ik zou stemmen dan zou ik op Maud stemmen. Maud heeft een eigen stijl en een eigen stemgeluid. Tov Boris die een samenraapsel is van Michael Jackson/Prince en Thimberlake.
Polonaise!quote:Op zondag 25 april 2004 11:43 schreef BVO het volgende:
Eindelijk ben ik het 'ns met je eens.
Als er één iemand in Idols is met een eigen stijl dan is het wel Boris. Hij doet veel nummers van Prince, maar hij doet ze toch wel anders. Maud zingt goed, maar dat is alles. Ze staat gewoon te zingen als een goede zangeres, maar een eigen stijl heeft ze echt niet.quote:Op zondag 25 april 2004 11:41 schreef marky het volgende:
Ja ook heel goed hequote:Op zondag 25 april 2004 01:42 schreef Lynx666 het volgende:
Ja prima! Zeker nu ik Maud weer heb mogen zien/horen!(om ontopic te blijven
) Met jou dan??
Uhmm Jordy, grote vriend, ik heb niet eens gestemd op dat hele Idols-gebeuren. So what is the problem?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Als je iemand beoordeelt op de nummers die ze kiest? Dat dat misschien niet zo slim is...
Als ze wint, komen er toch singles van haar uit? (Of vond jij die gedrochten van Jim en Jamaï om aan te horen)
Sinds een maandje of 3.quote:Op zondag 25 april 2004 12:01 schreef Willaaam het volgende:
Ja ook heel goed he. Sinds wanneer zit jij eigenlijk in de crew... engerd
Nouuuuuu.... misschienquote:Op zondag 25 april 2004 13:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sinds een maandje of 3.. Mag ik nou nog steeds met je praten?
Is wel de bedoeling! Moet ik wel eerst een tent zien te regelen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:25 schreef Willaaam het volgende:
Nouuuuuu.... misschien. Kom je naar de grote 5-jaars-meeting?
Kijk eens naar foto's van Maud uit het theater en foto's van gisteren. Als je dat met elkaar vergelijkt zie je echt zo'n enorm verschil, ze is echt compleet veranderd (naar mijn mening ten goede) qua uiterlijk. Ze ziet er echt geweldig uit nu.quote:Op zondag 25 april 2004 13:52 schreef Christine het volgende:
Ik blijf Maud geen idool vinden ("Trendsetter of trendvolger? Ik ben eigenlijk een trend...niks. Ik draag altijd Jeans met een truitje, het liefst zwart"). Idolen horen trendsetters te zijn, met een eigen kledinglijn, iedereen die ineens broeken in puntlaarzen gaat stoppen ála Hind, brillen die ineens cool zijn thanx to Jamai, dreads en gekleurde vlechtjes (helaas) helemaal in door Dewi... Gaat nu iedereen in jeans met een zwart truitje lopen omdat Maud dit ook doet?
Ga jij zo'n vlinderpakje kopen omdat Maud dat droeg???quote:Op zondag 25 april 2004 13:55 schreef Fusion het volgende:
Kijk eens naar foto's van Maud uit het theater en foto's van gisteren. Als je dat met elkaar vergelijkt zie je echt zo'n enorm verschil, ze is echt compleet veranderd (naar mijn mening ten goede) qua uiterlijk. Ze ziet er echt geweldig uit nu.
Dát bedoel ik... Maud heeft geen eigen stijl. Bij Boris vind ik dat wel ietsjes meer.quote:Op zondag 25 april 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
Twee kneedbare poppetjes zonder identiteit en eigen stijl zitten in de finale.
Je bedoelt die dweil?quote:Op zondag 25 april 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
De enige die echt kon zingen Irma - ligt eruit.
Ik heb liever een dode kat net als Jerney op m'n schouder.quote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef Fusion het volgende:
Denk je dan wel dat iedereen nu met zo'n afschuwelijke dode marmot op zijn hoofd gaat rondlopen naar aanleiding van dat matje van Boris, Christine?
Dat denk ik wel. En ook de sjaaltjes en hoedjes voor jongens incluis de nonchalante pakken komen dankzij Boris helemaal in de modequote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef Fusion het volgende:
Denk je dan wel dat iedereen nu met zo'n afschuwelijke dode marmot op zijn hoofd gaat rondlopen naar aanleiding van dat matje van Boris, Christine?
Bedoel je die corsage? Ik had ook nog nooit een corsage van zulke omvang gezien. Maar ze kon het hebben, ze zag er weer leuk uit gisteren. Altijd wel eigenlijk. Leuk mens.quote:Op zondag 25 april 2004 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb liever een dode kat net als Jerney op m'n schouder.
Op het einde, toen ze Boris en Maud ging feliciteren. Dat was gewoon leuk om te zien. Met die rechtgetrokken kop ging ze kussen enzo.quote:Op zondag 25 april 2004 14:16 schreef Fusion het volgende:
Bedoel je die corsage? Ik had ook nog nooit een corsage van zulke omvang gezien. Maar ze kon het hebben, ze zag er weer leuk uit gisteren. Altijd wel eigenlijk. Leuk mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |