Maud niet saai?quote:Op zondag 25 april 2004 00:37 schreef Willaaam het volgende:
De stem van boris is echt saai om naar te luisteren. Doe je ogen maar eens dicht en probeer er eens van te genieten. Dat lukt mij echt niet, ik weet niet, beetje feeling dat ontbreekt ofzo.
Bij maud is het gewoon veel fijner luisteren, weet je dat je met een hockeydoos te maken hebt (goed voor de roddelpers), het is moet gewoon..
M A U D!!
Heel geilquote:Op zondag 25 april 2004 00:43 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Maud is geil
Vond blijkbaar Henk-jan ook.quote:Op zondag 25 april 2004 00:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Heel geil.
Even de woorden kracht bijzetten:quote:Op zondag 25 april 2004 00:43 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Maud is geil
Vleeskleurig misschienquote:Op zondag 25 april 2004 00:45 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Even de woorden kracht bijzetten:
[afbeelding]
Zie jij stof? ik zie geen stof... das toch de perfecte idol?
Vibes en Beau zitten er dadelijk vol op![]()
Dit bewijst maar weer dat smaken verschillen. Ik vind juist al vanaf de voorronde Boris z'n stem een genot om naar te luisteren. Heb hier thuis bijna elke avond wel de cd Souldier van Sofuja (Boris en Glenn) aanstaan. Z'n stem is echt apart en alles behalve saai naar mijn mening.quote:Op zondag 25 april 2004 00:37 schreef Willaaam het volgende:
De stem van boris is echt saai om naar te luisteren. Doe je ogen maar eens dicht en probeer er eens van te genieten. Dat lukt mij echt niet, ik weet niet, beetje feeling dat ontbreekt ofzo.
Bij maud is het gewoon veel fijner luisteren, weet je dat je met een hockeydoos te maken hebt (goed voor de roddelpers), het is moet gewoon..
M A U D!!
Precies, dat is gewoon dat smaken verschillen. Hij kan goed zingen hoor, raakt de noten echt wel, maar ik vind het gewoon niet fijn luisterenquote:Op zondag 25 april 2004 00:47 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer dat smaken verschillen. Ik vind juist al vanaf de voorronde Boris z'n stem een genot om naar te luisteren. Heb hier thuis bijna elke avond wel de cd Souldier van Sofuja (Boris en Glenn) aanstaan. Z'n stem is echt apart en alles behalve saai naar mijn mening.
Sinds kort weer helemaal terug, zitten nu elke dag rond voeiertijd fok-nieuws en internetfilmpjes te showen op tvquote:Op zondag 25 april 2004 00:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vleeskleurig misschien.
Maar Vibes?? leeft dat nog?
Owjaa.. doorstart gemaakt ..quote:Op zondag 25 april 2004 00:49 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Sinds kort weer helemaal terug, zitten nu elke dag rond voeiertijd fok-nieuws en internetfilmpjes te showen op tv
1 van de 2 nog maar, de leuke doos is weg...quote:Op zondag 25 april 2004 00:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Owjaa.. doorstart gemaakt ..
Zijn die 2 dozen er nog bij dan? (offtopic)
Owja.. ik kijk het toch nooitquote:Op zondag 25 april 2004 00:51 schreef Willaaam het volgende:
[..]
1 van de 2 nog maar, de leuke doos is weg...
Niet gezienquote:Op zondag 25 april 2004 00:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Owja.. ik kijk het toch nooit..
Maargoed.. back to maud...
Ze gaf trouwens wel eerlijke andwoorden op dat vragen-blokje in het backstage programma.
Ik denk dat het dit jaar wel meevalt met de smssende meisjes.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
Wat hebben ze die hoogtepunten lekker snel klaar
En Maud verliest volgende week... Dat moet haast wel met al die SMS'sende van hun stoel soppende meisjes...
Ze gillen bij Boris harder dan bij Jim iig...quote:Op zondag 25 april 2004 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar wel meevalt met de smssende meisjes.
Waarom is JK dan nu pas weggestemd?quote:Op zondag 25 april 2004 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar wel meevalt met de smssende meisjes.
Ja klopt!! .. irriteer ik me ook wel eens aan.quote:Op zondag 25 april 2004 01:01 schreef Willaaam het volgende:
[..]
ik vind haar trouwens sowieso echt eerlijke antwoorden geven, die van boris zijn meestal nogal schijnheilig. "Het is voor ons allemaal" Constant loopt ie zo schijnheilig te doen terwijl die al tijden weet dat ie toch wel in de finale kwam. Blegh
Ja ik snap echt niet dat de meeste mensen dat gewoon serieus niet zien... de arrogantie straalt van die gast af. Bovendien werkte die bij de concurrent (belcompany), maar dat doet d'r even niet toequote:Op zondag 25 april 2004 01:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja klopt!! .. irriteer ik me ook wel eens aan.
Helemaal mee eens..quote:Op zondag 25 april 2004 01:12 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet dat de meeste mensen dat gewoon serieus niet zien... de arrogantie straalt van die gast af. Bovendien werkte die bij de concurrent (belcompany), maar dat doet d'r even niet toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |