maar dan nog.. dan zou het ongeveer in evenwicht moeten zijn qua aanhang op dat tijdstip op die plaatsquote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
LOL lul niet. Als je em vergroot is het onleesbaar aan de linkerkant. Middenin zie je nog net dat er ineens een boel Borissjaaltjes tussenzitten.
[afbeelding]
Als je je kont ermee afveegt worden ze ook bruin.quote:Op maandag 26 april 2004 16:02 schreef schatje het volgende:
Ze haden sjaaltjes van Boris bruin moeten maken.
Zelfs Jamai had meer fansquote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef Timmai het volgende:
[..]
maar dan nog.. dan zou het ongeveer in evenwicht moeten zijn qua aanhang op dat tijdstip op die plaats![]()
Opslaan, inzoomen, en je ziet dat het grotendeels roze/paars is linksquote:Op maandag 26 april 2004 15:58 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
LOL lul niet. Als je em vergroot is het onleesbaar aan de linkerkant. Middenin zie je nog net dat er ineens een boel Borissjaaltjes tussenzitten.
[afbeelding]
o'jaquote:Op maandag 26 april 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Opslaan, inzoomen, en je ziet dat het grotendeels roze/paars is links.
Erg fout iddquote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
Een kettinkje over je blouse dragen is zo
Ben ik nou kleurenblind? Ik zie geen verschil in kleur tussen de sjaaltjes van Boris en Maud.quote:Op maandag 26 april 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Opslaan, inzoomen, en je ziet dat het grotendeels roze/paars is links.
Er zijn duidelijk veeeeel meer Maudsjaaltjes.quote:Op maandag 26 april 2004 16:45 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ben ik nou kleurenblind? Ik zie geen verschil in kleur tussen de sjaaltjes van Boris en Maud.
Nee, Maud komt bij het Jeugdjournaalquote:Op maandag 26 april 2004 16:48 schreef BVO het volgende:
Boris komt vanavond bij RTL Boulevard.
Komt Maud morgen?.
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 26 april 2004 16:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, Maud komt bij het Jeugdjournaal![]()
![]()
Ik denk dat Boris er maar heel even is. Jim was vorig jaar ook hooguit 10 minuten bij Boulevard.quote:Op maandag 26 april 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Maar dat is maar 10 minuten en RTL Boulevard is 45 minuten. Het Jeugdjournaal kijk ik eigenlijk nooit en Boulevard wel soms.
.
Maarja, Boris heeft die aandacht nodig he om een kans te maken.
BVO, ik vraag me dit al een tijdje af: Waarom ben je zo tegen Boris? Je bent ontzettend fan van Hind toch? Ook een geweldige vocalist, net als Boris. En zij werd/wordt ook beticht van arrogantie net als Boris. Waarom kan je daar bij Hind wel overheen kijken en bij Boris niet? Omdat ze een vrouw is?quote:Op maandag 26 april 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
Maarja, Boris heeft die aandacht nodig he om een kans te maken.
quote:Op maandag 26 april 2004 16:57 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Omdat ze een vrouw is?
Dat vraag ik mezelf ook afquote:Op maandag 26 april 2004 16:57 schreef Bagheera het volgende:
[..]
BVO, ik vraag me dit al een tijdje af: Waarom ben je zo tegen Boris? Je bent ontzettend fan van Hind toch? Ook een geweldige vocalist, net als Boris. En zij werd/wordt ook beticht van arrogantie net als Boris. Waarom kan je daar bij Hind wel overheen kijken en bij Boris niet? Omdat ze een vrouw is?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ongeveer alles wat maar een beetje in de buurt van het vrouwelijk geslacht komt vindt BVO geweldig
(Niet echt een goede zin, maar ja)
Ja, wel anders jaquote:Op maandag 26 april 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]. Hind is anders dan andere vrouwen, dat weet je toch
.
Mooi avatar heb ik hequote:Op maandag 26 april 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, wel anders ja![]()
Okee, fair enough.quote:Op maandag 26 april 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af. Boris is een geweldige zanger en zingt de muziek waar ik gek op ben (Michael Jackson
, Prince), maar op de een of andere manier kan ik hem gewoon niet uitstaan.
Ga je me nu al verlaten?quote:Op maandag 26 april 2004 15:56 schreef SCH het volgende:
When You Think of Me
Oh, when you think of me
When you think of me...
Gekkie toch, we zijn het pas aan het opbouwenquote:Op maandag 26 april 2004 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ga je me nu al verlaten?
quote:Op maandag 26 april 2004 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Gekkie toch, we zijn het pas aan het opbouwen![]()
Ik ben zooooooooo dol op je bolle toetquote:Op maandag 26 april 2004 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |