abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 april 2004 @ 20:31:39 #1
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_18658768
wat zijn jullie meningen en ervaringen hierover? ik hoor nogal wisselende reacties hierover nl. Medisch fitness instructrice zegt van wel, huisarts(veel ervaring met sport) zegt dat voetcorrectie totaal niet nodig is (in het algemeen, dus niet specifiek mij)

ik heb dus een kleine afwijking naar binnen, wat de oorzaak zou kunnen zijn van de scheen blessure
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_18659016
Steunzolen zijn geweldig als je voeten moe of erg pijn doen.. Ik had ze ook, anders had ik er nog steeds last van.

Gebruiken dus!
  zaterdag 24 april 2004 @ 20:50:34 #3
14806 CrashOne
100% compliant
pi_18659140
Ligt er aan, mijn zusje doet aan top sport, bijna alle toppers lopen op steunzolen. Stuk voor stuk op maat gemaakte zooltjes. De een heeft echt een zool nodig voor correctie, dus die niet recht staan of zo, andere alleen een zool die meer steun geeft.

Of het voor dagelijks gebruik voor de gemiddelde mens wat is, geen idee. Al denk ik wel dat het wat nut kan hebben.
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:44:42 #4
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_18660382
hmm, het gaat bij mij om oa hardlopen (traithlon/marathon). bij aerobcícs gebruik ik al Rucanor zooltjes, maar geyien de belasting en de afstanden bij het hardlopen vraag ik me af of het niet terdeg noodzakelijk is om mijn voeten te corrigeren.

Ik heb nl al een zware blessure achter de rug (schenen ne scholspier), en ik ga morgen eens testen met hardlopen of het verschil uitmaakt als ik de Rucanor zooltjes in mijn hardlopenschoenen plaats
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')