Hej, ik ga volgend schooljaar ook Engels studerenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ga volgend schooljaar Engels studeren en dat vond ik een leuke gelegenheid om een talenreis te gaan maken deze zomer, dus na ff zoeken vond ik dit: http://www.travelactive.nl/lt.php. Ik heb meteen een brochure besteld, maar ik ben ook benieuwd of er andere aanbieders zijn.
Iemand ervaring met talenreizen? Alle info is welkom!
Kun je nog wel P's halen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn engels kennis is redelijk doed, dus ik zat te denken aan een intensievere cursus. Ik ga volgend jaar in Sittard de HBO opleiding doen en na mijn P wil ik Engelse taal en cultuur gaan studeren in Utrecht denk ik.
Wat nou tegenwoordig?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Kun je nog wel P's halen tegenwoordig?
Met het nieuwe systeem bedoel je? Naarwat ik gelezen heb, en volgens de vakgroepleider van de opleiding wel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Kun je nog wel P's halen tegenwoordig?
Ik bedoel natuurlijk met het bachelor/mastersysteem. Daar zit geen p meer in. Dus moet je per se een jaar VWO ipv HBO doen om naar de uni te kunnen.quote:Op zondag 25 april 2004 11:36 schreef Marietje_ het volgende:
Wat nou tegenwoordig?
Natuurlijk kun je die halen.
Maar als het goed is, is er nu een overgangsfase, dus als het nu nog mogelijk is, heb ik niets gezegdquote:Op zondag 25 april 2004 11:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Met het nieuwe systeem bedoel je? Naarwat ik gelezen heb, en volgens de vakgroepleider van de opleiding wel.
En voorlopig laten ze nog steeds havisten met een P toe op universiteiten, en dat dat verandert is mijn grootste zorg.
Zzz, in het bama systeem zit dus wel een p.quote:Op zondag 25 april 2004 15:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk met het bachelor/mastersysteem. Daar zit geen p meer in. Dus moet je per se een jaar VWO ipv HBO doen om naar de uni te kunnen.
[..]
Maar als het goed is, is er nu een overgangsfase, dus als het nu nog mogelijk is, heb ik niets gezegd
Het lastigste was bij mij het kiezen van de locatie en de talenschool omdat er zoveel keus was. De rest was niet 'moeilijker' als bij een organisatie boeken. Daarnaast had ik bij het zelf boeken het gevoel dat ik goedkoper uit was omdat ik zelf mn vervoermiddel kon kiezen en je minder kosten aan zo'n organisatie zelf moet betalen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:26 schreef Louis_Cyphre het volgende:
Of je kunt natuurlijk zonder bemiddeling in het buitenland boeken, maar dat zal wel wat lastiger zijn.
Ja, maar het lijkt me heel lastig om de kwaliteit van zo'n organisatie in het buitenland in te schatten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:39 schreef Lievurd het volgende:
[..]
Het lastigste was bij mij het kiezen van de locatie en de talenschool omdat er zoveel keus was. De rest was niet 'moeilijker' als bij een organisatie boeken. Daarnaast had ik bij het zelf boeken het gevoel dat ik goedkoper uit was omdat ik zelf mn vervoermiddel kon kiezen en je minder kosten aan zo'n organisatie zelf moet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |