SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door XxxPimxxX op 24-04-2004 18:38:35 ]// Last.fm
Nee, ze veranderen die nummers in 0906 nummers die je 's avonds altijd tegenkomt op zenders zoals SBS6quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zou er dan ook bij de stemmomenten "de lijnen zijn gesloten, u kunt niet mer stemmen" voorbijkomen.
Stond zo in het persberichtquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:26 schreef C0C0 het volgende:
niet leuk dat je gelijk zegt wie er gewonnen heeft hoor, flauwert![]()
Sorry hoor maar meen je dit serieus of als grap? Die afgrijselijke plastic Ken wannabe met zijn tandpastasmile, Reinout en Tooske zijn erg maar hij is misschien nog wel erger. Ik noem hem altijd Ryan Zeekwal in plaats van Seacrest.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:18 schreef RedGuy het volgende:
Ryan Seacrest!.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
Sorry hoor maar meen je dit serieus of als grap? Die afgrijselijke plastic Ken wannabe met zijn tandpastasmile, Reinout en Tooske zijn erg maar hij is misschien nog wel erger. Ik noem hem altijd Ryan Zeekwal in plaats van Seacrest.
Ik vind hem ook erg leuk kwa presentatie en... uh dinges!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]!
Ryan Seacrest is dé perfecte Idols-host, hoe kun je nou geen fan zijn van die man?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]!
Ryan Seacrest is dé perfecte Idols-host, hoe kun je nou geen fan zijn van die man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |