abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18655264
Deel #3

De ander is gesloten dus ik stel voor hier verder te gaan?
pi_18655277
der was al een nieuwe
pi_18655278
Ik heb deze week mijn haar wat minder gewassen maar qua model merk ik weinig vooruitgang...
pi_18655284
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:34 schreef HolyPanther het volgende:
der was al een nieuwe
Kut sorry

pi_18655293
achjah, maakt niet uit. met deze post erbij is die bijna al even lang als die ander :-)
pi_18655412
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:34 schreef -roGue- het volgende:
Ik heb deze week mijn haar wat minder gewassen maar qua model merk ik weinig vooruitgang...
nou ik heb het vandaag gewassen

heb het vorige week 3 keer al moeten wassen
  zaterdag 24 april 2004 @ 17:44:42 #7
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_18655431
ik krijg een Dejavu van jou topics
good boobs bounce
pi_18655522
en de kapper heeft nog steeds mijn haar verwoest
Weg lengte
pi_18655603
nou.. waar gaan we verder?
pi_18655643
we kunnen voten?
pi_18655662
Deze heeft een mooiere titel
pi_18655786
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:59 schreef TwztId het volgende:
Deze heeft een mooiere titel
gooi de andere maar op slot
pi_18655832
kwil me haar ook late groeien, maar weet niet of et zal staan
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:22:01 #14
82589 S-Two
barba macacu
pi_18656046
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:09 schreef Apieschapie het volgende:
kwil me haar ook late groeien, maar weet niet of et zal staan
boeje, ik ook niet... maar probeer het gewoon, anders weet je het nooit
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_18656439
Ik ga ook maar in deze verder. Mijn haar zit al een week toppie! Gewoon geen troep als wax gebruiken, gewoon bewateren en voila! Om de drie dagen eens goed wassen met shampoo, anders wordt het té vet.

Laat het nu maar groeien, muwhahahaha!

Ik wil het overigens vooralsnog halflang hebben, a la:

zaterdag 24 april 2004 @ 18:47:17 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_18656603
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga ook maar in deze verder. Mijn haar zit al een week toppie! Gewoon geen troep als wax gebruiken, gewoon bewateren en voila! Om de drie dagen eens goed wassen met shampoo, anders wordt het té vet.

[afbeelding]
yep zoiets wil ik ook ongeveer... alleen denk dat ik het nog ietsje korter doe
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:48:53 #17
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18656644
Telt het ook als je gewoon geen geld over hebt voor de kapper en het er dus al uit begint te zien als 2 posts hierboven?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_18656648
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:

[..]

yep zoiets wil ik ook ongeveer... alleen denk dat ik het nog ietsje korter doe
en ik wil 't zo'n... 5 keer zo lang ongeveer?
ben nu al bij de 2 keer zo lang
  zaterdag 24 april 2004 @ 19:02:32 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_18656938
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef Credence het volgende:

[..]

en ik wil 't zo'n... 5 keer zo lang ongeveer?
ben nu al bij de 2 keer zo lang
wow

dan ben je dus nog wel ff een aantal decennia bezig
pi_18657159
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef ErikT het volgende:
Telt het ook als je gewoon geen geld over hebt voor de kapper en het er dus al uit begint te zien als 2 posts hierboven?
lees andere topic ik wil mijn haar laten groeien,deel4 dan snap je het
pi_18657184
Ik hoef m'n hara niet meer lang te laten groeien, het is al jaren lang Alleen is m'n haar nu op z'm maximale lengte en moet het iig bijgepunt worden. Alhoewel, eigenlijk moet er een stukje af, maar dat durf ik niet. Ik vind het zonde
Tot die tijd zit het strak naar achter met een staart die dubbel zit omdat het ander te lang is. Ook niet geweldig. Dus ik ben al een tijd aan het nadenken over of ik het half lang doe of zo.

Toen ik begon met m'n haar te laten groeien wou ik het hebben als Bruce Greenwood uit Nowhere Man, maar dat was volgens mijn kapster te ingewikkeld:

En ik wou ook wel het lange haar van Brad Pitt in Interview with the Vampire. Maar dat is niet zo te krijgen zonder dat je heeeeel lang voor de spiegel klooit:

pi_18657364
* GRAYMALKIN zijn haar is al 2x zolang als dat van pitt
Fair is foul and foul is fair
Where is your towel?
Hipgemaakt.nl
pi_18660169
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 19:15 schreef De_Schaduw het volgende:

Toen ik begon met m'n haar te laten groeien wou ik het hebben als Bruce Greenwood uit Nowhere Man, maar dat was volgens mijn kapster te ingewikkeld:
Niet om lullig te doen... maar wat is dat nu weer voor onzin. Tenzij je enorme krullen hebt natuurlijk moet dit best gaan hoor. Een kapper kan altijd een afgeleide maken.
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:39:12 #24
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_18660231
Mij streefpunt zal ongeveer nog 4 maanden duren.

Wat ik ook erg mooi vind:

pi_18660490
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:36 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen... maar wat is dat nu weer voor onzin. Tenzij je enorme krullen hebt natuurlijk moet dit best gaan hoor. Een kapper kan altijd een afgeleide maken.
nogmaals fuck the kapper die kapster moet wel erg dom zijn
pi_18662719
Ja lijkt me ook. Ik fuck de kapper vooralsnog niet. Die van mij is wel cool! Tips enzo en het werkt nog ook!
pi_18663077
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:48 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

fuck the kapper

YEAH! Ik had je in het andere topic al gequote, maar de zin is gewoon zo ''waar'', dat ik het gewoon nog een keer doe!
pi_18663549
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:36 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Mja, op die foto is het niet zo goed te zien omdat z'n haar in beweging was door de wind, maar het schijnt dat er veel lagen in z'n kapsel zat en dat het lastig was om 't volume er in te krijgen die hij had.
pi_18663653
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:39 schreef Myster_E het volgende:

dat is te lang

maar de RHCP zijn cool
pi_18664517
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef super-muffin het volgende:

[..]

dat is te lang
Voor de meeste mensen niet! Vind ik dan
pi_18668702
nee, bij sommige mensen staat het goed, maar bij Antony is een hanekam cool
pi_18668889
quote:
Op zondag 25 april 2004 10:56 schreef super-muffin het volgende:
nee, bij sommige mensen staat het goed, maar bij Antony is een hanekam cool
Hmm.. kheb 'm nooit met hanekam gezien? Bedoel je dat het dan nóg koeler is dan zo lang? wooow
pi_18669785
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:44 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Mja, op die foto is het niet zo goed te zien omdat z'n haar in beweging was door de wind, maar het schijnt dat er veel lagen in z'n kapsel zat en dat het lastig was om 't volume er in te krijgen die hij had.
Zo te horen is jou kapster gewoon lui

Omdat ik nog niet een goede lengte heb, geven ze mijn een kop koffie en voordat ik klaar ben met ht opdrinken van de koffie hebben ze me 'puntjes bijgewerkt' beetje zonde van me geld
pi_18676199
Het gaat bij mij de goeie kant uit, wat bij mij momenteel heel goed werkt om het goed te laten zitten, is wassen met babyshampoo en vervolgens gliss kur hair repair erin en laten drogen, bij mij zit het geheid goed geen pluis te bekennen en het valt lekker nonchlant relaxed
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 25 april 2004 @ 18:38:59 #35
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_18676229
wacht nog steeds met smart op een middeltje dat je haar in notime lang laat groeien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18677180
quote:
Op zondag 25 april 2004 18:37 schreef Samson het volgende:
Het gaat bij mij de goeie kant uit, wat bij mij momenteel heel goed werkt om het goed te laten zitten, is wassen met babyshampoo en vervolgens gliss kur hair repair erin en laten drogen, bij mij zit het geheid goed geen pluis te bekennen en het valt lekker nonchlant relaxed
yeah right met baby shampoo ha ha ik zie het al voor me ma wil je een fles baby shampoo mee
nemen ik gebruik al een aantal jaren schwarzkopf
  zondag 25 april 2004 @ 19:37:20 #37
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18677280
Hm, DarcMarc, er zijn écht eerlijk waar, heel veel mensen die zich met baby shampoo wassen. Het schijn een sensatie te zijn, echt waar.

Ik gebruik ook 'gewoon' Schwarzkopf, maar niet al teveel, want hoe langer het haar, hoe slechter een frequente wasbeurt! Ook een tip, klooi er niet al teveel mee 's ochtends. Hoe meer je gaat zitten woelen, hoe zwaarder je haar wordt en daarmee ook hoe platter. Gewoon wat spul (of niets als het al goed valt) in je haar doen, heel losjes, nonchalant en houden zo. Niet meer klooien. Nonchalant mag.
pi_18677410
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Hm, DarcMarc, er zijn écht eerlijk waar, heel veel mensen die zich met baby shampoo wassen. Het schijn een sensatie te zijn, echt waar.

Ik gebruik ook 'gewoon' Schwarzkopf, maar niet al teveel, want hoe langer het haar, hoe slechter een frequente wasbeurt! Ook een tip, klooi er niet al teveel mee 's ochtends. Hoe meer je gaat zitten woelen, hoe zwaarder je haar wordt en daarmee ook hoe platter. Gewoon wat spul (of niets als het al goed valt) in je haar doen, heel losjes, nonchalant en houden zo. Niet meer klooien. Nonchalant mag.
je hebt helemaal gelijk mad
pi_18677498
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:43 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk mad
ik dacht dus echt dat dat een geintje was van die baby shampoo maar dus meer mensen doen hun haar met baby shampoo dan heb ik niets gezegd
pi_18680240
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

ik dacht dus echt dat dat een geintje was van die baby shampoo maar dus meer mensen doen hun haar met baby shampoo dan heb ik niets gezegd
Ik begrijp dat het natuurlijk nogal suf klinkt zo van die babyshampoo, maar het is gewoon heel mild voor je haar, vooral als je het toch vaker wil wassen (ik sport nogal veel) er zit ook geen agressieve zeep in, in andere shampoos zitten nogal wat "foute"stoffen en die mogen er voor babys natuurlijk niet in........ Ik heb er geen moeite mee iig Een kapster heeft het me ooit zelfs aangeraden
  zondag 25 april 2004 @ 22:09:29 #41
16715 Mylene
*schatje*
pi_18681376
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Zwitsal bodylotion is ook lekker hoor .
pi_18687200
Wat ik typerend vind, is dat de meeste mannen langer haar niks vinden, terwijl ik van de meeste vrouwen hoor dat ze het leuk vinden
pi_18687243
quote:
Op zondag 25 april 2004 22:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Zwitsal bodylotion is ook lekker hoor .
toch maar van de week zo,n fles kopen dan zie ik wel weer verder
  maandag 26 april 2004 @ 09:37:26 #44
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18687523
quote:
[afbeelding]
Ohhh! Wat een hufter! Dat is MIJN kapsel! Die draag ik al een half jaar en daar heb ik zo onderhand al bijna patent op Tsssk.
There is consciousness in all things.
pi_18687603
quote:

[afbeelding]
Zo ongeveer heb ik het nu ook, net iets korter nog. In topic deel één stond er bij dit plaatje nog een soortgelijk kapsel in een zelfde reply. Ik moet echter wel wax of gelwax gebruiken aangezien m'n haar wel droog is eigenlijk. Zeker als het net gewassen is wordt het snel 'pluizig'. Mazzelpik dat je daar geen last van hebt dan
pi_18688138
Is het een mannen-willen-hun-haar-laten-groeien-topic?
pi_18689628
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Niet per definitie, maar omdat het voor mannen toch iets anders dan voor vrouwen, komen er vooral mannen op dit topic af denk ik.

Maar post gerust wat je wil zeggen

Vrouwen met lang haar
pi_18689832
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:43 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Zeker als het net gewassen is wordt het snel 'pluizig'. Mazzelpik dat je daar geen last van hebt dan
Dat had ik dus ook, doordat ik het teveel met shampoo waste. Nu doe ik dat niet meer zo ferquent. Ik was mijn haar elke dag, maar niet per se met shampoo. Met shampoo wassen doe ik ongeveer 1 keer in de 3 dagen. Het scheelt stukken. De dag dat het met shampoo heb gewassen heb ik wel wat wax nodig overigens, maar gelukkig niet al teveel.

Ik zou wel graag willen dat mijn haar eens sneller groeide. Is het nu inbeelding of worden je ambities ook steeds groter naarmate je haar langer wordt?

Annie wees, mijn ambitie is nog steeds dat haar van die jongen met dat o zo kittige sjaaltje (jaja ). Hoe lang heb je daarover gedaan, 205_Lacoste?
pi_18690420
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook, doordat ik het teveel met shampoo waste. Nu doe ik dat niet meer zo ferquent. Ik was mijn haar elke dag, maar niet per se met shampoo. Met shampoo wassen doe ik ongeveer 1 keer in de 3 dagen. Het scheelt stukken. De dag dat het met shampoo heb gewassen heb ik wel wat wax nodig overigens, maar gelukkig niet al teveel.

Ik zou wel graag willen dat mijn haar eens sneller groeide. Is het nu inbeelding of worden je ambities ook steeds groter naarmate je haar langer wordt?

Annie wees, mijn ambitie is nog steeds dat haar van die jongen met dat o zo kittige sjaaltje (jaja ). Hoe lang heb je daarover gedaan, 205_Lacoste?
he madguy een klein beetje wet gel helpt ook hoor
pi_18690566
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:13 schreef Credence het volgende:

[..]

Hmm.. kheb 'm nooit met hanekam gezien? Bedoel je dat het dan nóg koeler is dan zo lang? wooow
IK vond het leuker, en ik ben maar in mn eentje
  maandag 26 april 2004 @ 12:28:05 #51
91947 joruku
brain for eat, not for think
pi_18690876
mijn haar hangt tot op mn schouders, maar van gel/wax en al die kraam heb ik geen kaas gegeten (nog nooit gebruikt, eerlijk gezegd). ik ben aan t overwegen om dat te gaan doen want nu is het nogal pluizig, en ik háát vies haar, ik was het bijna dagelijks. wat kan ik er dan het beste in smeren?

oh uhm, voor degene die vroeg hoe lang dat duurde: iets meer dan een jaar om het tot net over mn schouders te krijgen.
pi_18691343
Nivea haarmousse vind ik het fijnst. Bij de meeste haarproducten heb ik dat het na een dag flink aan mekaar blijft zitten e n moeilijk uit te kammen is. En ik heb ook wel es dat als ik het uitkam, dat er restjes achterblijven waardoor het lijkt alsof je roos hebt
Bij Nivea heb ik daar geen last van en kan ik elk moment een kam makkelijk door m'n haar halen. Bovendien kan ik de volgende dag weer Nivea erin gooien zonder dat ik eerst gewassen heb. En het ziet er dan niet vies uit en voelt ook niet vies aan.
pi_18691439
Gel vind ik vaak te hard worden, DarcMarc... Nivea Mousse is misschien een optie, maar ik hou het voorlopig zo. Als het gewoon natuurlijk goed blijft zitten heb ik liever dat!
pi_18691613
Als ik geen gel gebruik, schuift het vooraan naar elkaar toe , de 'gordijntjes' gaan dicht zeg maar
pi_18691735
Mijn haar zit nu zo:

Let maar niet op de bril, mijn broertje had Johnny Knoxville bril gekocht en daar moest ik ook mee op de foto
  maandag 26 april 2004 @ 13:46:30 #56
91947 joruku
pi_18692588
zo'n bril wil ik ook!
pi_18692856
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef MadGuy het volgende:

[..]
Ik heb het tussentijds best regelmatig laten knippen, eens in de 8 weken ofzo een paar keer en later eens in de 3 maanden. Al met al denk ik een dik anderhalf jaar beginnend met een paar centimeter haar. Het is lastig te zeggen eigenlijk. Mijn haar groeit volgens mij wel vrij snel.
Die tip van babyshampoo is misschien wel handig. Ik 'moet' mijn haar wel regelmatig wassen met shampoo aangezien ik 3 of meer keer per week in zwemtraining heb, en daar wordt je haar niet beter van helaas.
pi_18693158
Al het haar groeit gemiddeld even snel per persoon, te weten zo'n 1 cm per maand, dus bereken maar vast hoe lang je nog moet
pi_18693535
FOK! Rogue! Je haar zit fantastisch en die bril is er ge-wel-dig bij! Omdat jij een aardig dikke slag in je haar hebt lijkt het iets langer dan bij mij te zijn.

@ 205_Lacoste. Ik doe dat ook, zo om de 8 weken, omdat het er anders echt niet meer uitziet. het moet wel een beeeeetje in model zitten natuurlijk.
pi_18693814
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een tijdje terug was het in deze topics altijd zo dat het mannen waren die lang haar willen en dat er allemaal vrouwen rondhingen die dol zijn op langharige mannen. Het lijkt er alleen op dat dat nu niet meer zo is.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_18693964
quote:
Op maandag 26 april 2004 14:23 schreef MadGuy het volgende:
FOK! Rogue! Je haar zit fantastisch en die bril is er ge-wel-dig bij! Omdat jij een aardig dikke slag in je haar hebt lijkt het iets langer dan bij mij te zijn.
Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over
Ik heb sowieso redelijk dik haar + natuurlijke slag, dat vind ik dan idd weer minder erg, maar ik zit nog beetje te twijfelen wat ik uiteindelijk wil, ik ga op dit moment voor:

maar deze vind ik ook wel gaaf:

^ deze moet je krulletjes voor hebben ben ik bang
pi_18694094
Trouwens, MadGuy als je haar klaar is (wanneer gok je?) wil ik wel het eindresultaat zien
pi_18695231
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:31 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Niet per definitie, maar omdat het voor mannen toch iets anders dan voor vrouwen, komen er vooral mannen op dit topic af denk ik.
Lang haar groeien is ook voor vrouwen een flinke pain in the ass hoor

Mijn haar is kort, 15 cm vooraan, net een cm aan de achterkant en ik mis de staartjes.... de vlechtjes.... de knotjes... het subtiel door je haar strijken... het gewapper in de wind....

En aan de andere kant staat kort haar me veel beter, mijn gezicht word er breder van en ik lijk wat ouder.. Ik weet het dus eigenlijk helemaal niet zo zeker of ik weer lang wil gaan Eigenlijk was het meer een vraag zo van "wat nou als ik besluit om maanden door een haar-hel te gaan, ben ik dan welkom hier".

Dus ja.. :s
pi_18695264
quote:
Op maandag 26 april 2004 14:43 schreef -roGue- het volgende:

[..]
[afbeelding]

^ deze moet je krulletjes voor hebben ben ik bang
Denk het niet, zeker niet als je al slag in je haar hebt. Je moet er alleen wat meer werk aan besteden (en dat betekend ook föhnen )
  maandag 26 april 2004 @ 15:46:39 #65
82589 S-Two
barba macacu
pi_18695546
he rogue...
zoals jij het wil, lijkt me ook wel wat...
maar goed dat zal voor mij nog wel , zeker een half jaar duren....
  maandag 26 april 2004 @ 15:58:03 #66
91947 joruku
pi_18695887
föhnen... :S

m'n haar droogt ook wel zonder
pi_18696804
quote:
Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef -roGue- het volgende:
Mijn haar zit nu zo:

[afbeelding]

Let maar niet op de bril, mijn broertje had Johnny Knoxville bril gekocht en daar moest ik ook mee op de foto
cool, ik wil ook zo'n bril, liefst op sterkte
  maandag 26 april 2004 @ 16:35:19 #68
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_18696857
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:33 schreef super-muffin het volgende:

[..]

cool, ik wil ook zo'n bril
Ik zoek er ook al tijden één, alleen dan met spiegelende glazen.
pi_18697235
quote:
Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef -roGue- het volgende:
Mijn haar zit nu zo:

[afbeelding]

vorig jaar had ik zo,n model tot ik naar de kapper ging ik ga nu voor deze foto

maar deze

gaat denk ik niet lukken daar heb ik te dik haar voor of ik moet er heel veel water in gooien
pi_18699677
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Lang haar groeien is ook voor vrouwen een flinke pain in the ass hoor

Mijn haar is kort, 15 cm vooraan, net een cm aan de achterkant en ik mis de staartjes.... de vlechtjes.... de knotjes... het subtiel door je haar strijken... het gewapper in de wind....

En aan de andere kant staat kort haar me veel beter, mijn gezicht word er breder van en ik lijk wat ouder.. Ik weet het dus eigenlijk helemaal niet zo zeker of ik weer lang wil gaan Eigenlijk was het meer een vraag zo van "wat nou als ik besluit om maanden door een haar-hel te gaan, ben ik dan welkom hier".

Dus ja.. :s
Iedere haargroeifan is hier welkom
pi_18700089
quote:
Op maandag 26 april 2004 14:48 schreef -roGue- het volgende:
Trouwens, MadGuy als je haar klaar is (wanneer gok je?) wil ik wel het eindresultaat zien
Ja, ik zou eigenlijk ook eens een foto moeten posten hè?

Komt eraan. Als ik eens tijd en zin heb om mezelf te kieken!
pi_18700369
Hier haargroeier

Ik heb krullen maar nou wil het zo zijn dat het ook vaak droge zooi is waardoor je allerlei lossen haren krijgt, hoe krijgt ik mooie lokken? iemand ideeën? zoals bv orlando bloom heeft in die foto.
Ik heb al spul van de kapster dat het vetter maakt. Dat helpt maar verdere tips zijn welkom.

Hebben jullie dat btw ook dat je je in foto's van vroeger met kort haar amper herkent
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_18700562
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:55 schreef Fixxxer het volgende:
Hebben jullie dat btw ook dat je je in foto's van vroeger met kort haar amper herkent
Amper herkennen is misschien overdreven, maar 't is dan wel zo van: ''CHRISTUS WAT KORT!'' ofzo
quote:
k heb krullen maar nou wil het zo zijn dat het ook vaak droge zooi is waardoor je allerlei lossen haren krijgt, hoe krijgt ik mooie lokken? iemand ideeën? zoals bv orlando bloom heeft in die foto.
Ik heb al spul van de kapster dat het vetter maakt. Dat helpt maar verdere tips zijn welkom.
Geen idee eigenlijk.. niet te veel shampoo, beetje vet laten worden idd.. tja dunno
pi_18700698
Het irritante van Orlando Bloom is dat die man waarschijnlijk met alle haarstijlen weg kan komen...

Nee, ik hou het gewoon (jaja, het ventje heet) Jonathan ackson kapsel!
  maandag 26 april 2004 @ 19:16:35 #75
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_18700903
Lijkt het nou zo.. dat het mooier weer is.. en mijn haren ook beter in model blijven zitten ?

*hulde aan de zomer
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_18701023
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:16 schreef TimoBasso het volgende:
Lijkt het nou zo.. dat het mooier weer is.. en mijn haren ook beter in model blijven zitten ?

*hulde aan de zomer
Nee denk wel dat het echt zo is. Haar kan van vochtigheid pluizig en slecht handelbaar en zelfs pluizig worden. En ik ben het met je eens: Hulde aan de zomer.
pi_18701064
Inderdaad, je hebt gelijk TimoBasso!
pi_18701069
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef MadGuy het volgende:
Het irritante van Orlando Bloom is dat die man waarschijnlijk met alle haarstijlen weg kan komen...

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind dat kapsel op het eerste plaatje toch niet echt geweldig, pas helemaal niet zo bij 'm. Tweede plaatje vind ik het ook een beetje smoezelig... Daarbij zit hij eerst een uur bij de schmink voor een kapsel dat misschien 5 minuten goed blijft.
pi_18701100
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:22 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Daarbij zit hij eerst een uur bij de schmink voor een kapsel dat misschien 5 minuten goed blijft.
Daar hou ik me ook aan vast!
  maandag 26 april 2004 @ 20:35:09 #80
8373 RedSoniq
Error-free design
pi_18703519
Hier nog een twijfelaar, is het 't wel waard om 't te laten groeien? Ik bedoel... van m'n korte haren nu naar iets wat net achter m'n oren valt... Daar zit je natuurlijk zo een half jaar op te wachten. Is het inderdaad zo'n ramp wat sommigen zeggen, dat je haar voor geen meter zit in die tussentijd?

Zeg maar nee, anders laat ik 't nog niet groeien natuurlijk. 't moet er wel een beetje uitzien als ik nog wil werken (en vrije tijd vind ik NIKS).

Edit, hebben we nog een kleinere sub: eerste vraag mag je natuurlijk met ja beantwoorden.

[ Bericht 10% gewijzigd door RedSoniq op 26-04-2004 20:43:34 ]
Design for PEBKAC-users, not experts.
pi_18703755
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef RedSoniq het volgende:
Hier nog een twijfelaar, is het 't wel waard om 't te laten groeien? Ik bedoel... van m'n korte haren nu naar iets wat net achter m'n oren valt... Daar zit je natuurlijk zo een half jaar op te wachten. Is het inderdaad zo'n ramp wat sommigen zeggen, dat je haar voor geen meter zit in die tussentijd?

Zeg maar nee, anders laat ik 't nog niet groeien natuurlijk. 't moet er wel een beetje uitzien als ik nog wil werken (en vrije tijd vind ik NIKS).
Nee, niet doen. Absoluut NIET doen.

Zo goed?
Je moet gewoon doen wat je zelf wilt he, wat maakt 't nou uit op werk? Ik vond zelf het begin echt niet moeilijk ofzo hoor, gewoon doen en afwachten, en je niet teveel aantrekken van hoe je haar er uit ziet
pi_18704125
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef RedSoniq het volgende:

Edit, hebben we nog een kleinere sub: eerste vraag mag je natuurlijk met ja beantwoorden.
hoe snel gaat de tijd niet voor je het weet heb je lang haar dus zet door en kijk een beetje
naar de voorbeelden in dit topic! of kijk bij de kapper in zo,n boek met allerlei haarstylen voor lang haar kies er 1 uit, en laat dan er een goed model in knippen,dan kan je alvast 2 maanden vooruit
  maandag 26 april 2004 @ 21:14:25 #83
8373 RedSoniq
Error-free design
pi_18704854
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:51 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

hoe snel gaat de tijd niet voor je het weet heb je lang haar dus zet door en kijk een beetje
naar de voorbeelden in dit topic! of kijk bij de kapper in zo,n boek met allerlei haarstylen voor lang haar kies er 1 uit, en laat dan er een goed model in knippen,dan kan je alvast 2 maanden vooruit
Achteraf gaat de tijd snel ja ... maar in het echte leven zit ik nu wel te wachten op m'n contract, m'n appartement, m'n auto en m'n meubelen...

Nou ja, the future is bright, the future is orange... (Of in mijn geval: Philipsblauw past bij jou)
pi_18704944
Wat wil RedSoniq eigenlijk precies?
  maandag 26 april 2004 @ 21:22:58 #85
8373 RedSoniq
Error-free design
pi_18705129
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:17 schreef MadGuy het volgende:
Wat wil RedSoniq eigenlijk precies?
* RedSoniq wil dat het contract bij Flips eindelijk getekend word (mondeling is alles toegezegd).
* RedSoniq wil dat het appartement wat ik heb gezien, ook binnenkort van mij is (hypotheek is goed te betalen, zodra aan de wens hierboven is voldaan.
* RedSoniq wil hiernaast nog geld overhouden voor een leuke auto.
* RedSoniq wil m'n kapsel misschien wel zo als op die eerste foto die bij DarkMarc hierboven staat. Die lengte iig ongeveer, niet te gek beginnen, he. Heb al zo lang als ik me kan herinneren stekeltjes, tegenwoordig wel lange stekels, maar 't blijven stekels

en:
* RedSoniq wil een toffe inrichting in het appartement, de bank is net te duur voor m'n budget (inc accesoires 2300 euri)
pi_18705190
Redsoniq wil best wel veel. Haar krijg je gratis!
  maandag 26 april 2004 @ 21:31:11 #87
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18705377
Nieuw statement: ''Voor niets groeit je haar''
ofzo.
  maandag 26 april 2004 @ 21:32:10 #88
8373 RedSoniq
Error-free design
pi_18705412
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:25 schreef MadGuy het volgende:
Redsoniq wil best wel veel. Haar krijg je gratis!
RedSoniq stelt inderdaad redelijke hoge levenseisen. Nou de vrouw nog die daarbij past (en self-supporting is, anders trekt m'n salaris het niet meer )

"The best things in life are free !" ?
Toch maar laten groeien dan.

btw, je krijgt nog geld toe, ik mag minder vaak naar de kapper dan voorheen (1x per 4 tot 6 weken).
pi_18705733
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef RedSoniq het volgende:

[..]

RedSoniq stelt inderdaad redelijke hoge levenseisen. Nou de vrouw nog die daarbij past (en self-supporting is, anders trekt m'n salaris het niet meer )

"The best things in life are free !" ?
Toch maar laten groeien dan.

btw, je krijgt nog geld toe, ik mag minder vaak naar de kapper dan voorheen (1x per 4 tot 6 weken).
en RedSoniq laat je het groeien?
  maandag 26 april 2004 @ 21:49:17 #90
8373 RedSoniq
Error-free design
pi_18705956
* RedSoniq is bang dat ie z'n haar in een dwaze bui weer laat knippen als ie langs een kapper loopt

[ Bericht 0% gewijzigd door RedSoniq op 26-04-2004 22:31:18 ]
pi_18707365
Daar hebben we allemaal last van. Alhoewel ik niet meer eigenlijk.
pi_18712089
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:31 schreef MadGuy het volgende:
Daar hebben we allemaal last van. Alhoewel ik niet meer eigenlijk.
Alleen op bad hairdays schiet het wel door m'n hoofd. Maar als ik de dag daarna weer wakker wordt en het wil allemaal goed in model dan hoor je mij verder ook niet
pi_18712515
quote:
Tsja dat krijg je met 10.000-dollar-dure-kappers-die-constant-aan-je-haar-zitten..
pi_18712749
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:46 schreef S-Two het volgende:
he rogue...
zoals jij het wil, lijkt me ook wel wat...
maar goed dat zal voor mij nog wel , zeker een half jaar duren....
Mjah ik ben dr ook nog lang niet

Ik denk dat ik het voor de vakantie weer beetje laat bijpunten / in model brengen (als die trut er teveel afknipt mol ik dr ) , dan ben ik in september / november klaar hoop ik
pi_18712762
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij hebben alle acteurs dat wel een beetje, Tom Cruise , Brad Pitt, Johnny Depp ...

[ Bericht 0% gewijzigd door -roGue- op 27-04-2004 09:07:08 (typo) ]
pi_18712784
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Denk het niet, zeker niet als je al slag in je haar hebt. Je moet er alleen wat meer werk aan besteden (en dat betekend ook föhnen )
Volgens mij gebruikt ie ook wel iets meer dan alleen water om ze haar te modelleren
pi_18713765
Zijn er nog mensen die met konninginnedag iets grappigs met hun haar doen ?
het lijkt me wel leuk om iets grappigs te doen dus graag tips
iig iets van een oranje kleur erin ofzo
pi_18713996
ja kaal scheren .....

biertje?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18723189
Wat ik trouwens echt gaaf vind aan lang(er) haar is het wapperen in de wind
pi_18723277
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 16:20 schreef -roGue- het volgende:
Alleen mogelijk als je eigenlijk geen gel gebruikt en loads of crémespoeling... dan ziet het er wel prima uit. Maar vooral bij vrouwen eigenlijk
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:28:00 #101
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_18723411
quote:
Toen ik het haar van Anthony zag wapperen terwijl hij rende in Under The Bridge, wist ik dat ik lang haar wou.
pi_18723648
ik wil het binnenkort wel ff laten bij punten, kben sinds kerst niet meer geweest
ok de week voor kerst
en het haar aan de achterkant gaat korter, want anders is het te lang als het klaar is..
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:42:28 #103
91947 joruku
pi_18723754
hmmm, mijn haar wappert redelijk in de wind, maar het is behoorlijk irritant aan het worden. (haar tot op de schouders, geen gel etc).

:S
pi_18724182
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 16:23 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Alleen mogelijk als je eigenlijk geen gel gebruikt en loads of crémespoeling... dan ziet het er wel prima uit. Maar vooral bij vrouwen eigenlijk
Het voelt gewoon gaaf ;P
pi_18724618
quote:
Haha, ken 't ja Voelt wel grappig.
  dinsdag 27 april 2004 @ 18:23:20 #106
76230 Josias
"Jezus, Lullo"
pi_18726146

Zo heb ik het nu, alleen dan bruin/blond. Vind het wel relax zo
pi_18727632
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 18:23 schreef Josias het volgende:
[afbeelding]

ook wel een gaaf kapsel
  dinsdag 27 april 2004 @ 19:59:56 #108
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18728364
Zeker geweldig Josias!
pi_18731283
die rechter zn haar zit tof
  dinsdag 27 april 2004 @ 22:27:45 #110
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18732310
Pff, die gasten zullen dan ook wel even bij een stylist hebben gezeten en die fietsen vast nooit!!!

Ik ben jaloeoeoers!!!! (voornamelijk door het gezelschap waarin ze verkeren )
  dinsdag 27 april 2004 @ 22:44:09 #111
8373 RedSoniq
Error-free design
pi_18732777
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 22:27 schreef r00d het volgende:
Pff, die gasten zullen dan ook wel even bij een stylist hebben gezeten en die fietsen vast nooit!!!

Ik ben jaloeoeoers!!!! (voornamelijk door het gezelschap waarin ze verkeren )
True that.

Nog zo iets. Mijn haar is behoorlijk dik, echt niet leuk meer zeg maar. Als ik dat laat groeien, moet ik het dan nog wel laten uitdunnen door de kapster? Duurt 't dan gewoon iets langer, of is dat net iets te verneukeratief?
pi_18737251
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 22:44 schreef RedSoniq het volgende:

[..]

True that.

Nog zo iets. Mijn haar is behoorlijk dik, echt niet leuk meer zeg maar. Als ik dat laat groeien, moet ik het dan nog wel laten uitdunnen door de kapster? Duurt 't dan gewoon iets langer, of is dat net iets te verneukeratief?
Uitdunnen heeft als nadeel dat de haren die tussen de lange haren uitgeknipt zijn weer gaan groeien. Dan krijg je allemaal van die korte piek haartjes tussen de langere haren. Het duurt daardoor niet langer.
Ik heb het laatst ook wat laten uitdunnen om het sluiker te laten vallen en ik heb er echter nog geen 'nadelige' gevolgen van ondervonden.
pi_18738068
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 18:23 schreef Josias het volgende:
[afbeelding]

Dat is wel gaaf! Ben je er veel tijd aan kwijt 's ochtends?
pi_18739197
Een paar foto's van relaxed half lang haar:

pi_18740660
ik vind het alleen op de middelste foto mooi zitten
  woensdag 28 april 2004 @ 12:31:06 #116
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18742030
Ik ga voor de bovenste.
  woensdag 28 april 2004 @ 13:45:31 #117
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18743786
Ik mag hopen dat mijn haar zo dik wordt!
  woensdag 28 april 2004 @ 14:00:30 #118
76230 Josias
"Jezus, Lullo"
pi_18744181
quote:
Op woensdag 28 april 2004 09:21 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Dat is wel gaaf! Ben je er veel tijd aan kwijt 's ochtends?
Neej, valt mee.5 min ofzo. Beetje wax (heel fijn spul, remix van l'oreal heet het.) en dan wat gel in handoekdroog haar doen. Laten drogen en klaar. Die slag komt er vanzelf in.
  woensdag 28 april 2004 @ 14:29:06 #119
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18746084
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:31 schreef r00d het volgende:
Ik ga voor de bovenste.
maar wel iets langer
  woensdag 28 april 2004 @ 17:01:26 #121
82589 S-Two
barba macacu
pi_18748682
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:22 schreef super-muffin het volgende:

[..]

maar wel iets langer
ik vind deze lengte juist wel mooi, niet te lang maar zeker neit te kort...
denk dat ik voor ongeveer zoiets ga, alleen denk niet dat het echt lang zo blijft zitten :S
  woensdag 28 april 2004 @ 17:29:51 #122
61320 TwztId
ja toch..
pi_18749480
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:00 schreef Josias het volgende:

[..]

Neej, valt mee.5 min ofzo. Beetje wax (heel fijn spul, remix van l'oreal heet het.) en dan wat gel in handoekdroog haar doen. Laten drogen en klaar. Die slag komt er vanzelf in.
Wax + gel ? word het dan niet ontiegelijk hard...
  woensdag 28 april 2004 @ 17:59:26 #123
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18750231
Ik heb ook een tijd van remix gebruikt van L'oreal, maar dat was juist in de tijd dat ik nog kort haar had....
  woensdag 28 april 2004 @ 18:31:44 #124
70888 Meisssie
shaking that assssssss
pi_18750960
kwil binnenkort me haar weer gaan kleuren, maar kweet niet welk! heb veel kleuren gehad, maar zit nu aan iets lichters te denken, bv donkerblond. ben alleen donkerbruin van mezelf dus vraag me af of dat wel gaat staan. misschien als ze me wenkbrauwen ook mee verven?
shaking that assssssss
  woensdag 28 april 2004 @ 18:40:53 #125
61320 TwztId
ja toch..
pi_18751150
Iemand nog aanraders voor een goeie wetlook gel ?, kheb dat spul van L'oreal geprobeerd maar na een paar uur is me haar alweer kurkdroog en loop ik weer voor gek...
pi_18752431
Wetlook gel? that never works, je kan beter gewoon goeie wax inbrengen op vochtig haar!
  woensdag 28 april 2004 @ 19:36:01 #127
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18752465
Volgens mij blijft het aanklooien met gel, hoe dan ook!

Over kleuren gesproken. Ik zou, als jongen best wel wat donkerder bruin haar willen hebben. Een mooie glans, in plaats van dat net niet blonde wat ik nu heb. Maar haar kleuren? Voor een jongen?
  woensdag 28 april 2004 @ 20:27:59 #128
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18753983
Ik hoop niet dat ik hiermee de lay-out enorm verknal. Mocht iemand er last van hebben kan het geheel altijd in een link verandert worden natuurlijk. Maar hier dus wat ideeën voor halflang haar, met hier en daar wat oude bekenden. Het leek me wel handig ze even porvisorisch bij elkaar te knallen:

pi_18754448
ik ga voor de laatste foto
pi_18754622
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:43 schreef DarcMarc het volgende:
ik ga voor de laatste foto
en die gast in het zwart- wit die onder die lachende russel crowe staat zo zou ik het liefst
willen hebben
  woensdag 28 april 2004 @ 21:10:09 #131
61320 TwztId
ja toch..
pi_18755231
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:34 schreef DJ_R het volgende:
Wetlook gel? that never works, je kan beter gewoon goeie wax inbrengen op vochtig haar!
hmmm, kheb nog nooit wax gebruikt, zal het een keer proberen...

Ik zoek echt iets wat precies hetzelfde effect geeft als water maar dan blijvend, het hoeft nieteens versteveging te geven als het maar niet opdroogt...
  woensdag 28 april 2004 @ 21:35:58 #132
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18756021
Als je wilt dat het niet opdroogt, moet je het niet op nat haar smeren. That's all in feite. Of eigenlijk is dat mijn gok haha.
  woensdag 28 april 2004 @ 22:46:37 #133
61320 TwztId
ja toch..
pi_18758447
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:35 schreef MadGuy het volgende:
Als je wilt dat het niet opdroogt, moet je het niet op nat haar smeren. That's all in feite. Of eigenlijk is dat mijn gok haha.
Droog altijd me haar voordat ik er spul in smeer..
  woensdag 28 april 2004 @ 22:51:31 #134
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18758600
Ik vind het sowieso allemaal klotespul. Of het maakt je haar hard, of het maakt je haar vet. Ik wil dat het natuurlijk goed blijft zitten en gelukkig lukt dat recentelijk wel aardig!
pi_18764017
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het sowieso allemaal klotespul. Of het maakt je haar hard, of het maakt je haar vet. Ik wil dat het natuurlijk goed blijft zitten en gelukkig lukt dat recentelijk wel aardig!
Even als zelf aangestelde taal-mod: Recentelijk is géén woord, recent is echter wel correct.

Ontopic

Gel is inderdaad onzin als je haar zonder dat je het erin doet ook goed blijft zitten maar anders is het toch een welkome uitvinding. Ik kom net uit 't zwembad, kijk in de spiegel en zie een pluizig geheel op m'n hoofd. Snel de kam erdoor om vervolgens met Andrelon Aqua gel wax de boel in model te houden
pi_18764413
mijn haar doet weer es niet lief

Ik denk dat ik toch voor de variant van Orlanda Bloom ga die ik eerder poste , en niet meer die wat langere van mr Cruise, ff kijken wat me kapper er van vindt
pi_18765203
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Even als zelf aangestelde taal-mod: Recentelijk is géén woord, recent is echter wel correct.
Mea Culpa!
pi_18765330
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:18 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Mea Culpa!
IN NOMINE PATRIS ET FILII ET SPIRITUS SANCTI, het is je vergeven

Ik ben nogal een taalpurist
  donderdag 29 april 2004 @ 11:01:01 #139
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18766200
En zeker ook 2 muntjes op je ogen?
pi_18766466
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Kuch, hoest, reutel-reutel: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=recentelijk
Ga zelf maar een rondje mea-culpa'en .

OT: in die collage, wie zijn die twee in het midden, die twee boven die Piet Blauwpet?
pi_18768110
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:11 schreef Lucske het volgende:

[..]

Kuch, hoest, reutel-reutel: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=recentelijk
Ga zelf maar een rondje mea-culpa'en .

OT: in die collage, wie zijn die twee in het midden, die twee boven die Piet Blauwpet?
Ik weet dat het inmiddels via de spreektaal ook in het woordenboek terecht is gekomen. Verloedering van de Nederlandse taal is helaas aan de orde van de dag. Als iets maar vaak genoeg fout gezegd wordt schijnt het maar goed gekeurd te worden; opnieuw en overnieuw. Het laatste was oorspronkelijk ook niet correct. Ik probeer te redden wat er te redden valt

Toch scherp van je, en je hebt in feite gelijk. Bovenstaande verklaart mijn standpunt denk ik wel genoeg
pi_18769593
dit is mijn haar.......net gewassen.......ik schaam me kapot

komt tot het puntje van me neus
pi_18770400
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:22 schreef _Alone het volgende:
dit is mijn haar.......net gewassen.......ik schaam me kapot

[afbeelding]

komt tot het puntje van me neus
Tja, je hoeft natuurlijk ook geen foto te posten hé. Dit lijkt wel soort van massochisme

Een beetje meer vorm in je kapsel zou geen kwaad kunnen nee

[ Bericht 0% gewijzigd door 205_Lacoste op 29-04-2004 14:25:10 ]
  donderdag 29 april 2004 @ 14:03:47 #144
87381 r00d
Welke Letter?
  donderdag 29 april 2004 @ 14:15:23 #145
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18770830
Nouja als mensen toch hun foto posten, doe k dat ook maar he

Zo is m'n haar nu (nouja, een paar weken terug dan) :

k wil het nog wel een stukkie langer hebben eigenlijk, ben nog niet helemaal tevreden.
pi_18771028
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:57 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Tja, je hoeft natuurlijk ook geen foto te posten hé. Dit lijkt wel soort van massogisme

Een beetje meer vorm in je kapsel zou geen kwaad kunnen nee
ik heb me haar nog niet gedaan......maarja ik heb vrij dus waarom zou ik...........en ik krijg het alleen een beetje in model met veel wax.....

en ik ben er nog steeds niet uit wat massogisme beteknt
  donderdag 29 april 2004 @ 14:26:51 #147
82589 S-Two
barba macacu
pi_18771114
ik heb nog ff een vraagje:
heb mn haar nu nog best kort en laat het groeien, alleen mn haar (vooral in mn nek) zit niet echt super... moet ik naar de kapper??? of moet ik het haar in mijn nek en bakkebaarden enso ook laten groeien???

bvd!
pi_18771214
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:23 schreef _Alone het volgende:

[..]
en ik ben er nog steeds niet uit wat massogisme beteknt
't moet ook massochisme zijn... typo door niet nadenken van mij

ik dan ook maar op de proppen met een foto van een tijdje terug (vooral achter is 't vrij lang t.o.v. boven)

pi_18771276
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:26 schreef S-Two het volgende:
heb mn haar nu nog best kort en laat het groeien, alleen mn haar (vooral in mn nek) zit niet echt super... moet ik naar de kapper??? of moet ik het haar in mijn nek en bakkebaarden enso ook laten groeien???

bvd!
Als je een beetje een matje wilt moet je het ook in je nek laten groeien ja. Het is, vind ik, lelijk om je haar 'recht' en dus op een lijn af te knippen. Dan krijg je echt zo'n vrouwenkapsel. Bakkebaarden, tja ik heb ze niet echt maar ligt er aan per persoon of dat staat.
  donderdag 29 april 2004 @ 14:38:22 #150
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18771414
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:26 schreef S-Two het volgende:

bvd!
Gewoon laten gaan. Niks aan doen. Behalve wanneer het in je nek zo lang wordt dat het echt veels te breed uit gaat staan, dan zou ik er gewoon met de hand een klein beetje model in knippen. beetje ruig ook, dat kan best. En natuurlijk wél die 2 stukjes haar in je nek zegmaar wegscheren steeds, want dat staat niet mooi. Wel eerst het andere haar omhoog tillen he
  donderdag 29 april 2004 @ 14:48:25 #151
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_18771632
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:30 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

't moet ook massochisme zijn... typo door niet nadenken van mij

ik dan ook maar op de proppen met een foto van een tijdje terug (vooral achter is 't vrij lang t.o.v. boven)

[afbeelding]
Mooi!
Je hebt best dun haar of niet?
Maar ik vind het er wel goed uitzien zo!
pi_18771803
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:48 schreef cLau- het volgende:

[..]

Mooi!
Je hebt best dun haar of niet?
Maar ik vind het er wel goed uitzien zo!
Thnx

Ja ik heb volgens mij wel erg dun haar ja, maar het is wel een dichte bos helaas. Op de foto is het nog wel beetje nat en valt daardoor wat platter. Had toen net de kapper het een beetje uit laten dunnen om het, zoals eerder gezegd, wat sluiker te laten vallen. Beetje zoals op die foto van die kerel met die shawl.
  donderdag 29 april 2004 @ 15:12:53 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_18772177
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:38 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan. Niks aan doen. Behalve wanneer het in je nek zo lang wordt dat het echt veels te breed uit gaat staan, dan zou ik er gewoon met de hand een klein beetje model in knippen. beetje ruig ook, dat kan best. En natuurlijk wél die 2 stukjes haar in je nek zegmaar wegscheren steeds, want dat staat niet mooi. Wel eerst het andere haar omhoog tillen he
Thanx! ook 205_Lacoste thanx!

denk dat ik het dan dus maar lekker laat groeien, heb mn bakkebaarden nou wel redelijk lang, maar hou het wel bij en vind het wel cool staan dus...

donderdag 29 april 2004 @ 16:07:09 #154
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18773379
Nou, ik laat lekker alles groeien, en om de 3 maanden ff bij laten punten ofzo. Ook aan de achterkant laat ik het voorlopig lekker groeien, ik zal eens een 360 graden animatie van mezelf maken
pi_18774654
me moeder kwam net thuis en vond me haar gewelding uitzien............ moeders begrijp er niks van
  donderdag 29 april 2004 @ 17:23:20 #156
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18775176
gne gne had ze haar bril niet op?
pi_18776456
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:38 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

2 stukjes haar in je nek? ik mis even iets, wat bedoel je daarmee?
pi_18777199
linkerkant en rechterkan
pi_18778064
Die twee stukjes in je nek? Waar heb je het over Disillusion? Die plukjes die aan de linker en rechterkant komen? Dat staat juist grappig en nonchalant!

En waarom heeft iedereen langer haar dan ikke?
pi_18778121
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Die twee stukjes in je nek? Waar heb je het over Disillusion?

En waarom heeft iedereen langer haar dan ikke?
Heb je het nog niet zo lang als ik op m'n foto Ik dacht dat je echt al een stukje verder was man.
pi_18778169
Nee, niet echt eigenlijk. het is net iets korter zeg maar. Op één of andere manier wil dat niet zo snel bij mij. Het is wel al langer dan het ooit geweest is, maar dat is ook maar een persoonlijk record, LOL

Ik moet echt maar eens een foto maken en posten hier!
pi_18778224
Maak dan maar snel een foto inderdaad!! Ben wel benieuwd eigenlijk... En vorderingen blijven posten natuurlijk hé

Zelf laat ik het nog wel wat groeien maar niet al te lang denk ik. Vind het nu al best prima eigenlijk.
pi_18778343
Ik vind persoonlijk jouw lengte al aardig cool ja! Als ik mijn haar echt helemaal uitstrek kan het misschien net zo lang zijn, maar er lijkt steeds meer lichte slag in te komen en het lijkt zelfs ietsjes dikker te worden. Wat ik opzich niet erg vind. Ik zal volgende week eens een foto maken. De enige voorwaarde die ik stel is dat mijn haar goed moet zitten!
pi_18785469
ik zal asap ook ff een foto maken en zo, want het is al best lang
mag ook wel na 9 maanden
pi_18797922
ik zal ook nog eens een foto maken................als me haar beter zit.......... met wax erin dus
  vrijdag 30 april 2004 @ 20:46:32 #166
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18797984
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Die twee stukjes in je nek? Waar heb je het over Disillusion? Die plukjes die aan de linker en rechterkant komen? Dat staat juist grappig en nonchalant!
Ja die bedoel ik. Als je het hebt opgeschoren groeit t in een soort omgekeerde V vorm. En het staat wel nonchalant, maar niet als je haar nog kort is imo. Dus ik zou het eerst een beetje bijhouden, pas wanneer je haar ook achterop lang genoeg is kan je het gewoon laten gaan.
  vrijdag 30 april 2004 @ 22:27:30 #167
16715 Mylene
*schatje*
pi_18800082
Ik moet toch op mijn mening terug komen. Lang haar kan best wel mooi staan bij een man .
  vrijdag 30 april 2004 @ 22:42:19 #168
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18800452
Aha, nee ik snap wat je bedoelt. dat heb ik dus inderdaad ook gehad ja! Niet wegscheren. Het valt best mee eigenlijk. Tenminste, bij mij dan.

En YAY! Schatje is bekeerd!
  vrijdag 30 april 2004 @ 23:40:48 #169
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18802000
Tom Welling heeft bij vlagen toch ook wel mooie kapsels!
pi_18806348
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
Ik moet toch op mijn mening terug komen. Lang haar kan best wel mooi staan bij een man .
Vanwaar deze ommezwaai?
pi_18806904
Hmm, nog twee maanden dan kan ik het in me mond hebben als ik het uittrek

Ik heb het overigens net gewassen met Andrelon half-lang tot lang haar shampo, het schuimt iig meer dan gewone shampoo en me haar wordt er ook iets zachter van geloof ik...
pi_18807881
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
zeker door boris van idols trouwens als hij wint,gaan al die jongens ook hun haar laten groeien net zoals toen jim won nam iedereen zo,n jim kuif

[ Bericht 4% gewijzigd door DarcMarc op 01-05-2004 23:29:12 ]
  zaterdag 1 mei 2004 @ 12:30:26 #173
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18807996
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 12:23 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

[afbeelding]
zeker door boris van idols trouwens als hij wint,gaan al die jongens ook hun haar laten groeien net zoals toen jim won nam iedereen zo,n jim kuif
Mjah en hoezeer m'n toekomstige vriendin dan ook zegt van nee hou je haar lang dat staat mooi, als iedereen lang haar gaat nemen gaat het bij mij dus mooi heel kort he!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 12:31:12 #174
59369 8PacK
Alé god, benne ge daar?
pi_18808004
quote:

[..]

[afbeelding]
Voordat Boris in Idols zat wilde ik al mijn haar laten groeien en om nou te zeggen dat ik het nu doe omdat Boris het ook heeft?
Dusse hij zegt zo van je hiehohahondekots....
  zaterdag 1 mei 2004 @ 12:33:21 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_18808050
ik ben al sinds januari niet meer naar de kapper geweest
maar mijn haar groeit niet bepaald snel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 1 mei 2004 @ 13:32:48 #176
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_18809153
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 12:31 schreef 8PacK het volgende:

[..]

Voordat Boris in Idols zat wilde ik al mijn haar laten groeien en om nou te zeggen dat ik het nu doe omdat Boris het ook heeft?
Dat had ik ook met David Beckham, ik liet het al groeien toen hij nog kaal was.

Gelukkig heeft hij het weer afgeschoren.
pi_18811165
quote:

[..]

[afbeelding]
tegen de tijd dat hun haar lang is, zijn ze Boris al vergeten, en hebben de het gewoon weer kort
pi_18811208
quote:

[..]

[afbeelding]
Alsof die Boris een aansporing is om je haar te laten groeien, ik ben zelf ook nog steeds bezig, maar zoals hij het heeft is nu niet bepaald wat ik in gedachten had , ik vind het nogal suf bij hem (tenminste zoals het hier op die foto zit), ik heb in de posts in dit forum al heel wat leukere voorbeelden voorbij zien komen
  zaterdag 1 mei 2004 @ 16:05:36 #179
16715 Mylene
*schatje*
pi_18811439
Boris vind ik vreselijk .

.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 16:44:34 #180
82589 S-Two
barba macacu
pi_18812122
ja, ik wil mijn haar wel lang(er) hebben, maar hoe het bij Boris zit?? nee... thanx
zo wil ik het iig niet
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:57:52 #181
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18814536
Ik zou wel graag de dikte van het haar van Boris willen hebben, maar ik zou het toch wel iets flitsender stylen denk ik!
pi_18820572
Laten we het aub niet over Idols kapsels hebben , maar over mannen met terecht lang haar, zoals wij
pi_18822006
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 22:39 schreef -roGue- het volgende:
Laten we het aub niet over Idols kapsels hebben , maar over mannen met terecht lang haar, zoals wij
pi_18822055
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 16:05 schreef schatje het volgende:
Boris vind ik vreselijk .

.
okee schatje ik heb de afbeelding gewijzigd
pi_18827780
Foto's mensen... ik wil vergelijkingsmateriaal van mede FOK!kers
pi_18828241
quote:
Op zondag 2 mei 2004 09:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die van mij kun je paar pagina's terug zien
  zondag 2 mei 2004 @ 11:12:39 #187
82589 S-Two
barba macacu
pi_18828637
quote:
het heeft voor mij nog geen zin om een foto te posten, het is nog kort...
pi_18829420
quote:
Op zondag 2 mei 2004 11:12 schreef S-Two het volgende:

[..]

het heeft voor mij nog geen zin om een foto te posten, het is nog kort...
Juist goed voor een "before" en "after". Weet je zelf ook gelijk weer waar je op dit moment in de tijd stond met je haar
  zondag 2 mei 2004 @ 12:08:06 #189
82589 S-Two
barba macacu
pi_18829479
quote:
Op zondag 2 mei 2004 12:03 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Juist goed voor een "before" en "after". Weet je zelf ook gelijk weer waar je op dit moment in de tijd stond met je haar
whaha, okeej, ik zal ff kijken of ik een foto kan vinden waar mijn haar een beetje redelijk op te zien is
  zondag 2 mei 2004 @ 13:01:36 #190
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_18830207
Okey ik zit weer in een periode.. dat mijn haar echt heel kut gaat zitten voor een tijdje.. maar ik blijf doorzetten..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_18831832
quote:
Op zondag 2 mei 2004 13:01 schreef TimoBasso het volgende:
Okey ik zit weer in een periode.. dat mijn haar echt heel kut gaat zitten voor een tijdje.. maar ik blijf doorzetten..
Stug doorzetten idd, ik ga iig niet dezelfde fout maken als waardoor het de vorige keer misging: teveel wassen, eigenlijk is het juist wat meer relaxed om je haar wat langer te laten worden omdat je dan het wassen een beetje moet beperken (alleen zit het nooit top als je het dus net gewassen heb )
pi_18835347
quote:
nog 1 maand en het valt op m,n schouders
pi_18835571
en dan heb je een matje, een heel groot matje
pi_18835992
quote:
Op zondag 2 mei 2004 17:26 schreef _Alone het volgende:
yeah
pi_18836697
quote:
Op zondag 2 mei 2004 17:26 schreef _Alone het volgende:
Matjes zijn relaxed
  zondag 2 mei 2004 @ 19:33:05 #196
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18838189
*Jaloers is op DarcMarc*
pi_18838275
het is dat ik me haar aan de achterkant al 2 keer heb laten bijknippen toen het wer grote matjes waren anders had ik een uber matje achter op m kop
pi_18842639
Goed, haar laten groeien opgegeven, morgen naar de kapper.

Way te dun , valt niks mee te doen zo.

Eens kijken of ik een leuk kapsel kan bedenken...
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 2 mei 2004 @ 22:52:59 #199
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18843048
Zow, weer ff een update

Dit was ik nog afgelopen zomer:

Check die gangster!!! Haha, beetje rare foto

[ Bericht 24% gewijzigd door r00d op 02-05-2004 22:55:26 (foto toegevoegd) ]
pi_18849628
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef r00d het volgende:
Zow, weer ff een update

[afbeelding]

[afbeelding]
Nou begrijp ik je username
pi_18850377
matjes _o_

een echte mat is trouwens 3x zolang als jehaar bovenop, aldus www.mulletjunky.com
pi_18851025
quote:
Op zondag 2 mei 2004 17:16 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

nog 1 maand en het valt op m,n schouders
[afbeelding]
Nog een maand en ik kan me haar voor , goed achter me oren doen \o/
pi_18852943
quote:
Zow, weer ff een update

[afbeelding]

[afbeelding]
zo!! rood het is al aardig lang
  maandag 3 mei 2004 @ 13:32:36 #204
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18855107
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

zo!! rood het is al aardig lang
Het gaat zekers de goede kant op Ik wil het alleen op gegeven moment naar achter gaan dragen ofzo, maar nu valt het nog telkens naar voren, nou ja, pech. Komt vanzelf wel goed, schijnt
pi_18855434
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:32 schreef r00d het volgende:

[..]

Het gaat zekers de goede kant op Ik wil het alleen op gegeven moment naar achter gaan dragen ofzo, maar nu valt het nog telkens naar voren, nou ja, pech. Komt vanzelf wel goed, schijnt
Beter naar voren, dan alle kanten op, zoals bij mij
Springerig haar is op zich best lastig zo nu en dan
pi_18856399
of springerig haar is altijd lastig..................zoals bij mij >_>
pi_18857050
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:27 schreef _Alone het volgende:
of springerig haar is altijd lastig..................zoals bij mij >_>
Mjah, hoe meer haar je hebt, hoe zwaarder het wordt, hoe minder het springt... Tenminste bij mij
pi_18857228
quote:
[afbeelding]

Nice!
  maandag 3 mei 2004 @ 16:24:54 #209
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18858729
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:08 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Nice!
danku danku, spreek me de volgende keer aan als je me tegenkomt
  maandag 3 mei 2004 @ 19:50:02 #210
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18863361
Ik vind het zeker ook niet verkeerd bij je staan r00d!

Hier trouwens een oude bekende URL en een nieuwe rondom de verzorging van (langer) haar:

http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.html
http://www.adversus.nl/beauty/haarwassen.html
pi_18863816
Ik heb al redelijk lang haar: voor kan het achter mijn oren of in mijn mond en achter hangt het een paarcentimeters boven mijn schouders. Als het nat is of net met gel, zit het erg goed, maar naturel of als de gel uitgewerkt/opgedroogd is zit het vaak maar matig. Het grote probleem is dat mijn haar aan de achterkant heel erg naar buiten gaat staan en omdat het recht geknipt is en ik redelijk steil haar heb, ziet het er niet uit.

De hoop de ideale gel te vinden heb ik opgegeven, maar ik vind lang haar nog altijd leuker staan dan kort. Nu zocht ik dus een model voor lang haar, waarbij mijn haar achter niet zo lelijk recht uit gaat staan. Is het een idee om het achter in laagjes ofzo te laten knippen, waardoor het in ieder geval niet recht uitstaat? Volgens mij heeft Daniel de Ridder (voor de voetballiefhebbers) dat ook: want zijn haar kan wel achter zijn oren, maar is achter helemaal niet zo lang.

Ik neem aan dat dit model (zie onder) alleen mogelijk is als je flink wat slag in je haar hebt:

maandag 3 mei 2004 @ 20:16:35 #212
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_18864171
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:05 schreef Teucer het volgende:
Ik heb al redelijk lang haar: voor kan het achter mijn oren of in mijn mond en achter hangt het een paarcentimeters boven mijn schouders. Als het nat is of net met gel, zit het erg goed, maar naturel of als de gel uitgewerkt/opgedroogd is zit het vaak maar matig. Het grote probleem is dat mijn haar aan de achterkant heel erg naar buiten gaat staan en omdat het recht geknipt is en ik redelijk steil haar heb, ziet het er niet uit.

De hoop de ideale gel te vinden heb ik opgegeven, maar ik vind lang haar nog altijd leuker staan dan kort. Nu zocht ik dus een model voor lang haar, waarbij mijn haar achter niet zo lelijk recht uit gaat staan. Is het een idee om het achter in laagjes ofzo te laten knippen, waardoor het in ieder geval niet recht uitstaat? Volgens mij heeft Daniel de Ridder (voor de voetballiefhebbers) dat ook: want zijn haar kan wel achter zijn oren, maar is achter helemaal niet zo lang.

Ik neem aan dat dit model (zie onder) alleen mogelijk is als je flink wat slag in je haar hebt:

[afbeelding]
Dat lijkt me wel ja.
  maandag 3 mei 2004 @ 20:58:45 #213
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18865452
Inderdaad, daar heb je best wat slag voor nodig inderdaad.

Zoals jij je kapsel beschreef valt het bij mij denk ik ook en op zich is dat niet zo heel erg slecht hoor. je moet het gewoon even wat tijd geven denk ik. je haar moet ten slotte ook wennen aan een nieuw kapsel en dat kan een tijdje duren!

Neem anders naar de kapper wat foto's van Daniel de Ridder mee om te vragen hoe jij dit kan bereiken en hoe de kapper hierbij kan helpen. Dat is heus zo gek nog niet hoor!
pi_18868353
meestal heb je niet alleen slagnodig maar ook een hele dik haar
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:16:01 #215
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18870640
ik ben toch blij dat ik best wel een behoorlijk slag in m'n haar heb

Hoewel ik af en toe ook wel jaloers ben op gasten met stijl haar.... maar ja, dan houdt ik mezelf maar voor dat zij dan weer jaloers zijn op gasten met slag en dan ben ik toch weer gelukkig
pi_18873974
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:05 schreef Teucer het volgende:
Ik heb al redelijk lang haar:

[...]

[afbeelding]
In theorie zou de kapper hier je wel mee kunnen helpen, alleen heb ik soms wel het gevoel dat ze maar wat doen
pi_18874007
Een goede kapper vinden is ook echt superlastig. Na 2,5 jaar heb ik hier eindelijk een goede kapper gevonden. Ben er nu twee keer geweest (op geposte foto kwam ik er net 1 of 2 dagen geleden vandaan) en beide keren tot tevredenheid. Hij voelde aan m'n haar dat ik veel zwem, dus we hebben te maken met een expert
Volgende afspraak staat gepland over een week of 6 denk ik. Stufi is er alweer doorheen en m'n haar moet toch groeien
pi_18874392
kging gister zwemmen, en vond het daar wel lastig, heb best wel dik haar, dus voortaan een staartje, maar dan moet het wel langer
pi_18874708
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 09:36 schreef super-muffin het volgende:
kging gister zwemmen, en vond het daar wel lastig, heb best wel dik haar, dus voortaan een staartje, maar dan moet het wel langer
Een staartje is echt te lelijk

Ik zwem niet uit recreatieve overwegingen dus heb sowieso zwembrilletje op wat m'n haar enigszins bij elkaar houdt. Binnenkort maar overstappen op de badmuts. Bij mij mag dat ding wel 'matmuts' heten denk ik
pi_18874925
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 09:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
Een goede kapper vinden is ook echt superlastig. Na 2,5 jaar heb ik hier eindelijk een goede kapper gevonden. Ben er nu twee keer geweest (op geposte foto kwam ik er net 1 of 2 dagen geleden vandaan) en beide keren tot tevredenheid. Hij voelde aan m'n haar dat ik veel zwem, dus we hebben te maken met een expert
Volgende afspraak staat gepland over een week of 6 denk ik. Stufi is er alweer doorheen en m'n haar moet toch groeien
Ik heb nu op aanraden van enkele (mede lang harige) studenten eindelijk een goeie kapper in Eindhoven gevonden, voor de geïnteresseerden Reflex aan de stratumsedijk (nr 28 ofzo). Mooie vrouwen met verstand van knippen

Wat mij overigens opvalt is dat de meeste mannelijke kappers veel beter weten wat je bedoelt als je uitlegt wat je wilt en wat je niet wilt, en dan ook goed knippen zeg maar
pi_18874959
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 09:56 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

[..]

'matmuts'

[..]
pi_18876795
mijn haar zit vandaag echt goed
pi_18876850
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 11:50 schreef DarcMarc het volgende:
mijn haar zit vandaag echt goed
[afbeelding]
beter dan dat van mij iig
  dinsdag 4 mei 2004 @ 12:58:29 #224
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18877594
Soms zit het voor jezelf totaal ruk, maar zeggen anderen hoe leuk het zit haha!
pi_18877748
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef r00d het volgende:

[..]

danku danku, spreek me de volgende keer aan als je me tegenkomt
Dikke kans ja.
pi_18878296
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 09:56 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Een staartje is echt te lelijk

Ik zwem niet uit recreatieve overwegingen dus heb sowieso zwembrilletje op wat m'n haar enigszins bij elkaar houdt. Binnenkort maar overstappen op de badmuts. Bij mij mag dat ding wel 'matmuts' heten denk ik
een staartje vind ik niet lelijk hoor :y
pi_18878351
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:48 schreef super-muffin het volgende:

[..]

een staartje vind ik niet lelijk hoor :y
Staartje is voor kampers, gabbers en vrouwen

In my humble opinion
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:55:07 #228
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18878422
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:11 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Dikke kans ja.
Nou, dat was snel
pi_18878976
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:50 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Staartje is voor kampers, gabbers en vrouwen

In my humble opinion
fijn, dat is jouw mening..
maar los vind ik het ook beter staan..
pi_18879415
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:55 schreef r00d het volgende:

[..]

Nou, dat was snel

Ow en het ontopic te houden

Volgende kapsel in een poging mijn haar uit te laten groeien. Duurt denk ik nog wel twee maandjes tegen de tijd dat mijn haar überhaupt zo lang is. *moeilijk* *moeilijk* En wie weet denk ik tegen die tijd wel weer "hak het er allemaal weer af dat bevat me veel beter!!"

(foto is ergens uit een communitie gepikt..)
pi_18881061
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:36 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Volgende kapsel in een poging mijn haar uit te laten groeien. Duurt denk ik nog wel twee maandjes tegen de tijd dat mijn haar überhaupt zo lang is. *moeilijk* *moeilijk* En wie weet denk ik tegen die tijd wel weer "hak het er allemaal weer af dat bevat me veel beter!!"

Voor een vrouw heb je je haar niet eens zo heel erg lang, maar ik vind dit kapsel je echt goed staan
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:01:01 #232
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18881433
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:36 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Nice! en foto's van jezelf?
pi_18881838
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 15:43 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Voor een vrouw heb je je haar niet eens zo heel erg lang, maar ik vind dit kapsel je echt goed staan
Dat ben ik niet (was ik maar zo mooi), dat is het kapsel wat ik wíl. Beetje onduidelijk, sorry
pi_18881849
quote:
[..]

Dat ben ik niet (was ik maar zo mooi), dat is het kapsel wat ik wíl. Beetje onduidelijk, sorry
hehe ok Nou ja maakt niet uit
pi_18881939
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:01 schreef r00d het volgende:

[..]

Nice! en foto's van jezelf?
Wel even een link, want ze zijn tering groot!

http://img8.photobucket.com/albums/v23/Draakje2/100_0346.jpg
http://img8.photobucket.com/albums/v23/Draakje2/100_0334.jpg

Iel, bleek winterhuidje En ik kan geen normale foto's van mezelf maken! Dit was vlak na de kapper (mijn haar was óver mijn schouders) en het was heel tuttig geföhned. Inmiddels is het bovenop zeker 15 cm en in mijn nek nog steeds 2 cm. En er zitten blonde stukken in.

Ik heb geen recente foto's...
pi_18882199
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:23 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Wel even een link, want ze zijn tering groot!

http://img8.photobucket.com/albums/v23/Draakje2/100_0346.jpg
http://img8.photobucket.com/albums/v23/Draakje2/100_0334.jpg

Iel, bleek winterhuidje En ik kan geen normale foto's van mezelf maken! Dit was vlak na de kapper (mijn haar was óver mijn schouders) en het was heel tuttig geföhned. Inmiddels is het bovenop zeker 15 cm en in mijn nek nog steeds 2 cm. En er zitten blonde stukken in.

Ik heb geen recente foto's...
volgens mij resized fok ze automatisch met zon rood stippelrandje er om heen

Op deze fotos is het zo lang als ik nu ongeveer heb Iets langer staat je denk ik idd wel mooier
pi_18882242
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:33 schreef -roGue- het volgende:

[..]

volgens mij resized fok ze automatisch met zon rood stippelrandje er om heen

Op deze fotos is het zo lang als ik nu ongeveer heb Iets langer staat je denk ik idd wel mooier
Resizen doettie wel, alleen het laden duurt gewoon enorm lang omdat ze zo groot zijn.
pi_18891955
Voor een indruk van m'n huidige lengte

pi_18896869
ik zie een kruisje
pi_18897356
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 06:44 schreef DarcMarc het volgende:
ik zie een kruisje
beter kijken dan... ik zie een foto
pi_18897910
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 23:06 schreef Roellie80 het volgende:
Voor een indruk van m'n huidige lengte

[afbeelding]
netjes, iets langer dan mijn haar
pi_18898094

dat vind ik ook wel mooi
pi_18898131
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 09:35 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
dat vind ik ook wel mooi
Dat is voor mij duidelijk te lang... Zoals eerder in dit topic staan er wat foto's (o.a. die kerel met die sjaal) dat is meer mijn ding.
pi_18899073

deze bedoel je? dat is niet lang, dat is langer dan normaal

-offtopic- stoere armband heeftie om
-/offtopic-
pi_18899168
Die bedoelde ik inderdaad Dat is wel stukje langer dan normaal.

Verschil is dat jij misschien meer richting de hard-rock kant wilt qua look, en ik wil meer de chique kakkineuze look
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:51:09 #246
82589 S-Two
barba macacu
pi_18899391
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 10:38 schreef 205_Lacoste het volgende:

Verschil is dat jij misschien meer richting de hard-rock kant wilt qua look, en ik wil meer de chique kakkineuze look
volgens mij zitten wij wel ongeveer op 1 lijn
ik wil ook neit dat hele lange, maar gewoon half-lang najah ongeveer zoals op die foto´s
pi_18899897
quote:

kakkineuze look, whehe.. ik draag ook vaak polo's hoor
maar ik ga inderdaad voor wat langer
pi_18900832

echt vet.... maar dan kan ik nog ff...
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:57:32 #249
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18900857
quote:

Hier nog zo één. Dat van Orlando is iets te lang voor mij, maar dat van Jonathan Jackson wil ik wel. En inderdaad toffe armband van Orlando!
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:04:06 #250
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18901038
Yeah, Orlando is c00l!!!

--- offtopic------
Hehe, eindelijk weer online, minder prettige Norton AntiSpam
pi_18916295
ik heb het trouwens gewassen met eerst shampoo en daarna crenespoeling, en ik moet zeggen, zit erg goed!
pi_18916331
dubbel
pi_18916590
Crémespoeling rocks ook zeker! Ik wil ook nog wel een keer een haarmasker gaan uitproberen. Iemand tips hiervoor?
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:11:35 #254
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18917386
Haarmasker... hmmm... nooit geprobeerd. Laat maar horen die tips.

Ik hou het gewoon bij elke dag wassen met water, af en toe (2 a 3 keer per week) met shampoo...
pi_18917532
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:11 schreef MadGuy het volgende:
Haarmasker... hmmm... nooit geprobeerd. Laat maar horen die tips.

Ik hou het gewoon bij elke dag wassen met water, af en toe (2 a 3 keer per week) met shampoo...
Uitspoelen met echt lauw water en naspoelen met koud water werkt ook heel goed. Het voelt eerst flink kut omdat je haar natter blijft en zo'n koude klets over je hoofd is ook minder prettig maar het eindresultaat is beter
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:54:13 #256
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18918279
Post geplaatst door: Trachemys - woensdag 5 mei 2004 @ 23:35

Het is weer tijd vor de kapper... al lange tijd draag ik mijn haar in dezelfde, ondertussen wel afgezaagde, manier. Aangezien ik het nu wat langer wil (niet direct tot op de schouder of langer, maar gewoon wat langere lokken) ben ik op zoek naar een overzicht van de diverse haarstijlen voor heren. Ik kan, afgezien van een zeer klein aantal foto's, niet echt een overzicht vinden?

Heeft iemand misschien een tip?
Waar ik aan zit te denken is een beetje in deze trend (is het dichtsbij wat ik zoek wat ik vinden):

En dan denk ik een beetje de rechter maar iets 'strakker'

Nu heb ik mijn haar wat 'rotzooierig' maar dan een stuk korter dan bovenstaand. Van wat langer voor tot korter achter eindigend in een opgeschoren lijn in mijn nek. Althans dat was het... Ik heb het wel door laten groeien om wat langere kapsels een kans te geven... Nu zit er ondertussen dus bijna geen model meer in maar de lengte voor is net tot onder de ogen als ik het vasthoud en aan de zijden tot net over de rand van de oren... Het heeft zeg maar de ideale lengte om er een bloempot op de rand van de oren van te maken
Maar ik wil dus naar iets langer...
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 6 mei 2004 @ 09:07:40 #257
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18923129
Doe zoals de meeste heren hier, gewoon niet meer naar de kapper gaan en dan maar zien waar je uitkomt
pi_18923166
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:54 schreef Brennie het volgende:

verhaal
Moet je niet gewoon een vrouwenkapsel hebben? Ik zou dat rechterkapsel (ook strakker) maar een raar gezicht vinden bij een vrouw. Haar zoals op je avatar is wel cool, maar ik denk niet dat jij dat bent
pi_18923530
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 09:11 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Moet je niet gewoon een vrouwenkapsel hebben? Ik zou dat rechterkapsel (ook strakker) maar een raar gezicht vinden bij een vrouw. Haar zoals op je avatar is wel cool, maar ik denk niet dat jij dat bent
Haar post was een openingspost van een gesloten topic
pi_18923624
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 09:34 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Haar post was een openingspost van een gesloten topic
Ja pcies nu zie ik het Toen ik haar verhaal quote zag ik al "trachemys" ofzo terwijl ik bij haar geen quote zag. Dan was dat het dus, haha.

Sorry Brennie
pi_18926337
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:31 schreef super-muffin het volgende:
ik heb het trouwens gewassen met eerst shampoo en daarna crenespoeling, en ik moet zeggen, zit erg goed!
uh dat moest conditiner zijn,
pi_18926756
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:39 schreef super-muffin het volgende:

[..]

uh dat moest conditiner zijn,
Haha, gek genoeg bedoelde ik dat ook, maar schreef je gewoon na Cremespoeling en conditioner werken alletwee prima (als er al veel verschil tussen is...). Je haar wordt er zo lekker glad van. Wel wat lastiger om in model te houden omdat het wat slapper is.
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:59:02 #263
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18931456
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:18 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Uitspoelen met echt lauw water en naspoelen met koud water werkt ook heel goed. Het voelt eerst flink kut omdat je haar natter blijft en zo'n koude klets over je hoofd is ook minder prettig maar het eindresultaat is beter
Ik weet het. Koud water sluit de haarschubben sneller, waardoor je haar er beter uitziet en ook beter gaat zitten in de meeste gevallen. Was je haar hoe dan ook NOOIT met heet water, dat is eigenlijk gewoon slecht.

Btw:

Ik denk dat DarcMarc zijn dubbelganger heeft gevonden! (Zie uiterst rechts)
pi_18932461
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik weet het. Koud water sluit de haarschubben sneller, waardoor je haar er beter uitziet en ook beter gaat zitten in de meeste gevallen. Was je haar hoe dan ook NOOIT met heet water, dat is eigenlijk gewoon slecht.

Btw:

[afbeelding]

Ik denk dat DarcMarc zijn dubbelganger heeft gevonden! (Zie uiterst rechts)
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:53:08 #265
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18932812
Haha, gelukkig zie je de humor er van in. Ik dacht eerst dat je het werkelijk was, toen ik in een flits keek, haha!
pi_18933460
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:53 schreef MadGuy het volgende:
Haha, gelukkig zie je de humor er van in. Ik dacht eerst dat je het werkelijk was, toen ik in een flits keek, haha!
misschien is het wel een geheime tweeling broer waar ik niks van afweet
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:41:42 #267
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18934026
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:20 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

misschien is het wel een geheime tweeling broer waar ik niks van afweet
Dat zou nog eens een soap zijn!
pi_18934443

[ Bericht 100% gewijzigd door DarcMarc op 07-05-2004 10:41:31 ]
pi_18934611
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:41 schreef r00d het volgende:

[..]

Dat zou nog eens een soap zijn!
wat jij zegt
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:10:00 #270
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18938368
Deze maandag maar weer eens naar de kapper, al wil ik er eigenlijk niet af hebben deze keer. We zullen wel zien.
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:37:47 #271
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18940192
Dan ga je toch niet....
pi_18941007
nee doe het niet.........kjrijg je waarschijnlijk spijt van......
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:15:44 #273
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18941274
Ik heb lange tijd gezocht naar correcte middelen om mijn haar in model te houden.. gel gaat immers al lang niet meer als je lang haar hebt.... en het antwoord vond ik bij de spulletjes van een huisgenote

Haarlak

Perfect!

Zo kan ik de lijnen breken, m'n haar wild maken, zonder dat ik er ook maar 1 slag in heb

Ookal zal iedereen zeggen van, DUH, ik wilde deze ontdekking even openbaren
pi_18941387
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:10 schreef MadGuy het volgende:
Deze maandag maar weer eens naar de kapper, al wil ik er eigenlijk niet af hebben deze keer. We zullen wel zien.
niet doen of zit je nu in die rot periode dat je haar niet wil zitten
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:33:01 #275
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18941755
Nee hoor, ik vind het eigenlijk steeds beter gaan. Het is gewoon zo dat ik en mijn broertje eigenlijk steeds een afspraak maken bij een kapper die ondertussen ook min of meer een kennis is geworden. Iedere keer als we zijn geweest maken we gelijk een afspraak. Ik kan ter plekke nog beslissen wat ik wil en vraag wel advies aan haar wat wijsheid is. Of een heeeeeel klein beetje bijpunten, of gewoon helemaal niets...

[ Bericht 0% gewijzigd door MadGuy op 06-05-2004 22:48:47 ]
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:34:56 #276
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18941803
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik heb lange tijd gezocht naar correcte middelen om mijn haar in model te houden.. gel gaat immers al lang niet meer als je lang haar hebt.... en het antwoord vond ik bij de spulletjes van een huisgenote

Haarlak

Perfect!

Zo kan ik de lijnen breken, m'n haar wild maken, zonder dat ik er ook maar 1 slag in heb

Ik zeg eigenlijk niet zo gauw 'duh', want haarlak, dat maakt je haar toch hard én plakkerig?
pi_18941899
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:34 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik zeg eigenlijk niet zo gauw 'duh', want haarlak, dat maakt je haar toch hard én plakkerig?
haarlak is voor vrouwen
pi_18941914
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

Haarlak

Perfect!

Haarlak? geintje zeker? dat maakt je haar idd megahard en plakkerig, het zit wel in model maar er is weinig natuurlijks meer aan te ontdekken, ik vind het geen goed plan
pi_18942009
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:39 schreef Samson het volgende:

[..]

Haarlak? geintje zeker? dat maakt je haar idd megahard en plakkerig, het zit wel in model maar er is weinig natuurlijks meer aan te ontdekken, ik vind het geen goed plan
ik ook niet misschien helpt dat alleen met mensen die dunner haar hebben
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:48:04 #280
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_18942156
Nog wat advies voor de 'coup' waarmee mijn haar langzaam groeit naar 'iets langer'? Momenteel is het dus zo lang/kort dat het aan de zijkant de bovenrand van mijn oren bedekt en voor dat het, uitgerekt, net over mijn ogen komt, de langste plukken dan iig. Maar er zit geen model in. Wat te doen? Is er een soort van tussenstap?

Enne, ik gebruik nu ook haarlak... Gel om het nog enigszins wat model te geven en daarna een laagje haarlak om het vast te houden.
Whatever life brings me...
pi_18943017
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:48 schreef Trachemys het volgende:
Nog wat advies voor de 'coup' waarmee mijn haar langzaam groeit naar 'iets langer'? Momenteel is het dus zo lang/kort dat het aan de zijkant de bovenrand van mijn oren bedekt en voor dat het, uitgerekt, net over mijn ogen komt, de langste plukken dan iig. Maar er zit geen model in. Wat te doen? Is er een soort van tussenstap?

Enne, ik gebruik nu ook haarlak... Gel om het nog enigszins wat model te geven en daarna een laagje haarlak om het vast te houden.
Die tussenstap is vaak over het algemeen gewoon afwachten. Helaas maar het is niet anders. Zeker nu ik lees dat 't net de bovenkant van je oren bedekt en dat het over je ogen komt duidt dit op de periode van geruime tijd dat je haar kut gaat zitten. Afwachten en doorzetten is de truc!

Haarlak gebruik ik trouwens ook weleens als m'n haar wat langer goed moet zitten. Wel moet ik dan uitkijken om niet door m'n haar te gaan met m'n handen want dan is de lak er knetter snel weer uit.
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:52:00 #282
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_18943960
Klopt, das t nadeel...

Ehrm... Gezien het feit dat ik binnenkort hopelijk een solli moet lopen kan ik eigenlijk niet echt met kuthaar gaan zitten. Althans, lijkt me niet echt een goede binnenkomer bij je eventuele toekomstige werkgever.... is er echt geen mogelijkheid? Is ondertussen al weer ruim 1,5 maand geleden dat ik de spiegel van de kapper heb gezien...
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:56:31 #283
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18944085
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Mwoah, ligt eraan. Van die oldfashioned haarlak uit die spuitbussen wel idd, maar je hebt tegenwoordig ook andere producten op de markt. Het wordt wel een klein beetje plakkerig, ofcourse, net alsof je net met shampoo je haar hebt gewassen bijv, maar het blijft dan tenminste in model zitten. En als je van nature sluik haar hebt is de manier waarop het standaard valt niet altijd even gewenst
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:33:53 #284
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18944898
quote:

Mijn tip: Mousse!!!

Ik zit op dit moment op hetzelfde punt als jij en vaak gebruik ik mousse, maar vaak ook nix. Hier een al eerder geposte pic van mijn haar:

vrijdag 7 mei 2004 @ 00:46:18 #285
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_18945130
JIj zit duidelijk al een stukje verder, althans in ieder geval aan de achterkant. Voorzijde zal niet veel schelen...

Mousse heb ik juist ervaring mee dat dat een uurtje houdt en dan finito is. Heb vroeger wel eens uit nood (als de rest bij mij op was) naar de mousse van huisgenoten gegrepen maar dat werkte echt voor geen meter
pi_18947739
quote:

gebruik gel spray
pi_18950382
Ik heb afgelopen weken een tijdje alleen maar water geprobeert, maar dat is het net niet. Me haar is gewoon nog te kort voor om dan in model te blijven zitten volgens mij. Ik gebruik een beetje gel, zodat het ook om 1700 's middags nog een beetje goed zit

Hoe langer het wordt, hoe gaver ik het vind trouwens
pi_18950488
bij mij gaat het nu pas een beetje leuk zitten vind ik zelf, ik ben door die periode heen dat het er niet uit zag heen.. en nu gaan we door voor nog langer!
pi_18953383
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:03 schreef super-muffin het volgende:
bij mij gaat het nu pas een beetje leuk zitten vind ik zelf, ik ben door die periode heen dat het er niet uit zag heen.. en nu gaan we door voor nog langer!
Heb ik ook! Ik zit nog half in eigenlijk, maar ik begin wel te merken dat het steeds beter gaat zitten
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:13:34 #290
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18954904
Jep hier hetzelfde! Gelukkig maar, anders zou ik het zo opgeven. Het helpt ook dat de kapper zegt dat het steeds beter gaat vallen. Je haar moet er natuurlijk ook een beetje aan 'wennen'.
pi_18955108
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:13 schreef MadGuy het volgende:
Jep hier hetzelfde! Gelukkig maar, anders zou ik het zo opgeven. Het helpt ook dat de kapper zegt dat het steeds beter gaat vallen. Je haar moet er natuurlijk ook een beetje aan 'wennen'.
Mijn kapper zei ooit eens: Jij hebt mooi haar om het te laten groeien, toen ik vertelde dat ik dat wilde. Dat zijn van die kleine dingen. Net als mensen om je heen die het mooier vinden dan vroeger (en er ook nog zo bij kijken dat je ze geloofd )
pi_18956764
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:03 schreef super-muffin het volgende:
eindelijk na 4 maanden zit me haar perfect ik heb de rot periode dat m,n haar niet zat
overleefd zonder naar de kapper te gaan en nu de laatste ronde
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:24:22 #293
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18956950
Pff ik ben nu al 5 maanden niet naar de kapper geweest (afgezien van bijpunten + matje weghalen) en ik ben er nog steeds niet tevreden over Het valt steeds maar naar voren enzo, komt misschien ook omdat ik slag heb (en hoe langer het wordt, hoe meer het op krullen begint te lijken). Word er niet goed van!
pi_18959410
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Pff ik ben nu al 5 maanden niet naar de kapper geweest (afgezien van bijpunten + matje weghalen) en ik ben er nog steeds niet tevreden over Het valt steeds maar naar voren enzo, komt misschien ook omdat ik slag heb (en hoe langer het wordt, hoe meer het op krullen begint te lijken). Word er niet goed van!
ik weet hoe je je voelt
maar dat heeft iedereen en ze leven nog..
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:10:58 #295
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_18959751
quote:
Foto?
pi_18960696
quote:
ik ken het probleem, daarom is het bij mij nog steeds iedere keer niet gelukt, ik ben dus met een nieuwe poging bezig, heb ook slag, ook al worden het niet echt krullen hoor Ik ben bang dat het in dit geval gewoon nog langer duurt dan bij een ander met stijl haar, daarom zou ik ook wel ns willen weten hoe makkelijk het evt is om je haar stijl te laten maken bij de kapper, dan is het doorzetten misschien wat makkelijker, echter aan de andere kant, als je echt langer doorzet valt je haar (in mij geval iig) vanzelf weer wat stijler door het gewicht. Ach, het zal wel lukken, ik ga deze keer echt doorzetten!!
pi_18960766
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:49 schreef Samson het volgende:

[..]

ik ken het probleem, daarom is het bij mij nog steeds iedere keer niet gelukt, ik ben dus met een nieuwe poging bezig, heb ook slag, ook al worden het niet echt krullen hoor Ik ben bang dat het in dit geval gewoon nog langer duurt dan bij een ander met stijl haar, daarom zou ik ook wel ns willen weten hoe makkelijk het evt is om je haar stijl te laten maken bij de kapper, dan is het doorzetten misschien wat makkelijker, echter aan de andere kant, als je echt langer doorzet valt je haar (in mij geval iig) vanzelf weer wat stijler door het gewicht. Ach, het zal wel lukken, ik ga deze keer echt doorzetten!!
zo mag ik het horen
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:56:46 #298
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18960890
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:10 schreef cLau- het volgende:

[..]

Foto?

Was vorige maand.

[ Bericht 5% gewijzigd door Joran-Joran op 07-05-2004 19:05:32 ]
pi_18960994
Als je al jongen dik haar hebt en je wil het 'lang' laten groeien dus ongeveer een lengte dit tot je mond komt.. is het dan niet beter/mooier om je haar uit te laten dunnen??
Dan staat het niet zo bol/hoog als je het naar achteren hebt en het kost dan aanzienlijk minder gel/wax als je het naar achteren wilt doen.

Als je dus (half) lang haar hebt, wat kan je dan het beste gebruiken, gel of wax.. en wat voor soort/merk?
Ik gebruik(te) die rode pot brylcream voor een lange tijd, maar dat is moeilijk uit je haar te krijgen, ik vind het stinken en het is altijd zo vettig.. Nu gebruik ik (tijdelijk) zo'n grote pot flutgel waarvan je haar gewoon hard wordt, vind het niet echt wat.. en als je door je haar wrijft/strijkt, lijkt het na een tijdje net alsof je roos hebt..
Heb wel eens gehoord/gelezen dat als je (half) lang haar hebt je dan 'wetlook' gel moet gebruiken.. Welk merk enz??

Kan iemand alles even voor me ophelderen?

P.S. ik heb ook een slag in m'n haar vandaar dat het nog wel eens 'bol'/hoog wil staan als ik het naar achteren doe..
pi_18961082
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:01 schreef OldJeller het volgende:
Als je al jongen dik haar hebt en je wil het 'lang' laten groeien dus ongeveer een lengte dit tot je mond komt.. is het dan niet beter/mooier om je haar uit te laten dunnen??
Dan staat het niet zo bol/hoog als je het naar achteren hebt en het kost dan aanzienlijk minder gel/wax als je het naar achteren wilt doen.

Als je dus (half) lang haar hebt, wat kan je dan het beste gebruiken, gel of wax.. en wat voor soort/merk?
Ik gebruik(te) die rode pot brylcream voor een lange tijd, maar dat is moeilijk uit je haar te krijgen, ik vind het stinken en het is altijd zo vettig.. Nu gebruik ik (tijdelijk) zo'n grote pot flutgel waarvan je haar gewoon hard wordt, vind het niet echt wat.. en als je door je haar wrijft/strijkt, lijkt het na een tijdje net alsof je roos hebt..
Heb wel eens gehoord/gelezen dat als je (half) lang haar hebt je dan 'wetlook' gel moet gebruiken.. Welk merk enz??

Kan iemand alles even voor me ophelderen?

P.S. ik heb ook een slag in m'n haar vandaar dat het nog wel eens 'bol'/hoog wil staan als ik het naar achteren doe..
je kunt beter even teruglezen in al deze "ïk wil mn haar langer" topics, er zijn al heeeel veel tips gegeven voor dit probleem (gel, wax etc.) , uitdunnen is af en toe wel slim al je dikker haar hebt, het moet bij mij op een gegeven moment ook wel een beetje, anders krijg je idd zo'n prop op je hoofd en dat is ook niet mooi...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:16:12 #301
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_18961313
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:56 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
Was vorige maand.
het springt wel heel erg jah maar als het iets langer is gaat dat dan niet weg?
pi_18961602
Ik heb het niet meer vol gehouden na 6 maanden!;)
Er zat totaal geen model meer in, en ik ging naar de kapper om er een modelletje in te laten knippen. Maar toen dacht ik van, mwoah knip het dan gelijk maar kort. Nu heb ik dus een matje, en de zijkanten korter dan de achterkant. Ik wilde dit altijd wel, maar toen ik een paar foto's had gezien van jongens met lang haar, vond ik dat ook wel heel mooi . Maar nu zie ik wel veel mensen met de coupe die ik nu heb! Misschien dat ik over een paar weekjes standje 2 doe .

Misschien over een paar jaar weer is proberen me haar lang te laten groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')