Kut sorryquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:34 schreef HolyPanther het volgende:
der was al een nieuwe
nou ik heb het vandaag gewassenquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:34 schreef -roGue- het volgende:
Ik heb deze week mijn haar wat minder gewassen maar qua model merk ik weinig vooruitgang...
gooi de andere maar op slotquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:59 schreef TwztId het volgende:
Deze heeft een mooiere titel![]()
boeje, ik ook niet... maar probeer het gewoon, anders weet je het nooitquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:09 schreef Apieschapie het volgende:
kwil me haar ook late groeien, maar weet niet of et zal staan
yep zoiets wil ik ook ongeveer... alleen denk dat ik het nog ietsje korter doequote:Op zaterdag 24 april 2004 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga ook maar in deze verder. Mijn haar zit al een week toppie! Gewoon geen troep als wax gebruiken, gewoon bewateren en voila! Om de drie dagen eens goed wassen met shampoo, anders wordt het té vet.
Laat het nu maar groeien, muwhahahaha!
Ik wil het overigens vooralsnog halflang hebben, a la:
[afbeelding]
en ik wil 't zo'n... 5 keer zo lang ongeveer?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
yep zoiets wil ik ook ongeveer... alleen denk dat ik het nog ietsje korter doe
wowquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef Credence het volgende:
[..]
en ik wil 't zo'n... 5 keer zo lang ongeveer?
ben nu al bij de 2 keer zo lang
lees andere topic ik wil mijn haar laten groeien,deel4quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef ErikT het volgende:
Telt het ook als je gewoon geen geld over hebt voor de kapper en het er dus al uit begint te zien als 2 posts hierboven?
Niet om lullig te doen... maar wat is dat nu weer voor onzin. Tenzij je enorme krullen hebt natuurlijk moet dit best gaan hoor. Een kapper kan altijd een afgeleide maken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:15 schreef De_Schaduw het volgende:
Toen ik begon met m'n haar te laten groeien wou ik het hebben als Bruce Greenwood uit Nowhere Man, maar dat was volgens mijn kapster te ingewikkeld:
nogmaals fuck the kapperquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen... maar wat is dat nu weer voor onzin. Tenzij je enorme krullen hebt natuurlijk moet dit best gaan hoor. Een kapper kan altijd een afgeleide maken.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:48 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
fuck the kapper![]()
Mja, op die foto is het niet zo goed te zien omdat z'n haar in beweging was door de wind, maar het schijnt dat er veel lagen in z'n kapsel zat en dat het lastig was om 't volume er in te krijgen die hij had.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen... maar wat is dat nu weer voor onzin. Tenzij je enorme krullen hebt natuurlijk moet dit best gaan hoor. Een kapper kan altijd een afgeleide maken.
Voor de meeste mensen niet!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat is te lang![]()
Hmm.. kheb 'm nooit met hanekam gezien?quote:Op zondag 25 april 2004 10:56 schreef super-muffin het volgende:
nee, bij sommige mensen staat het goed, maar bij Antony is een hanekam cool
Zo te horen is jou kapster gewoon luiquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:44 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Mja, op die foto is het niet zo goed te zien omdat z'n haar in beweging was door de wind, maar het schijnt dat er veel lagen in z'n kapsel zat en dat het lastig was om 't volume er in te krijgen die hij had.
yeah right met baby shampoo ha haquote:Op zondag 25 april 2004 18:37 schreef Samson het volgende:
Het gaat bij mij de goeie kant uit, wat bij mij momenteel heel goed werkt om het goed te laten zitten, is wassen met babyshampooen vervolgens gliss kur hair repair erin en laten drogen, bij mij zit het geheid goed
geen pluis te bekennen en het valt lekker nonchlant relaxed
![]()
je hebt helemaal gelijk madquote:Op zondag 25 april 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Hm, DarcMarc, er zijn écht eerlijk waar, heel veel mensen die zich met baby shampoo wassen. Het schijn een sensatie te zijn, echt waar.
Ik gebruik ook 'gewoon' Schwarzkopf, maar niet al teveel, want hoe langer het haar, hoe slechter een frequente wasbeurt!Ook een tip, klooi er niet al teveel mee 's ochtends. Hoe meer je gaat zitten woelen, hoe zwaarder je haar wordt en daarmee ook hoe platter. Gewoon wat spul (of niets als het al goed valt) in je haar doen, heel losjes, nonchalant en houden zo. Niet meer klooien. Nonchalant mag.
ik dacht dus echt dat dat een geintje was van die baby shampooquote:Op zondag 25 april 2004 19:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk mad
Ik begrijp dat het natuurlijk nogal suf klinkt zo van die babyshampoo, maar het is gewoon heel mild voor je haar, vooral als je het toch vaker wil wassen (ik sport nogal veel) er zit ook geen agressieve zeep in, in andere shampoos zitten nogal wat "foute"stoffen en die mogen er voor babys natuurlijk niet in........ Ik heb er geen moeite mee iigquote:Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik dacht dus echt dat dat een geintje was van die baby shampoomaar dus meer mensen doen hun haar met baby shampoo
dan heb ik niets gezegd
![]()
Zwitsal bodylotion is ook lekker hoorquote:Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik dacht dus echt dat dat een geintje was van die baby shampoomaar dus meer mensen doen hun haar met baby shampoo
dan heb ik niets gezegd
![]()
toch maar van de week zo,n fles kopenquote:Op zondag 25 april 2004 22:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Zwitsal bodylotion is ook lekker hoor.
Ohhh!quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:39 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Zo ongeveer heb ik het nu ook, net iets korter nog. In topic deel één stond er bij dit plaatje nog een soortgelijk kapsel in een zelfde reply. Ik moet echter wel wax of gelwax gebruiken aangezien m'n haar wel droog is eigenlijk. Zeker als het net gewassen is wordt het snel 'pluizig'. Mazzelpik dat je daar geen last van hebt danquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga ook maar in deze verder. Mijn haar zit al een week toppie! Gewoon geen troep als wax gebruiken, gewoon bewateren en voila! Om de drie dagen eens goed wassen met shampoo, anders wordt het té vet.
Laat het nu maar groeien, muwhahahaha!
Ik wil het overigens vooralsnog halflang hebben, a la:
[afbeelding]
Niet per definitie, maar omdat het voor mannen toch iets anders dan voor vrouwen, komen er vooral mannen op dit topic af denk ik.quote:Op maandag 26 april 2004 10:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is het een mannen-willen-hun-haar-laten-groeien-topic?
Dat had ik dus ook, doordat ik het teveel met shampoo waste. Nu doe ik dat niet meer zo ferquent. Ik was mijn haar elke dag, maar niet per se met shampoo. Met shampoo wassen doe ik ongeveer 1 keer in de 3 dagen. Het scheelt stukken. De dag dat het met shampoo heb gewassen heb ik wel wat wax nodig overigens, maar gelukkig niet al teveel.quote:Op maandag 26 april 2004 09:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zeker als het net gewassen is wordt het snel 'pluizig'. Mazzelpik dat je daar geen last van hebt dan
he madguy een klein beetje wet gel helpt ook hoorquote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, doordat ik het teveel met shampoo waste. Nu doe ik dat niet meer zo ferquent. Ik was mijn haar elke dag, maar niet per se met shampoo. Met shampoo wassen doe ik ongeveer 1 keer in de 3 dagen. Het scheelt stukken. De dag dat het met shampoo heb gewassen heb ik wel wat wax nodig overigens, maar gelukkig niet al teveel.
Ik zou wel graag willen dat mijn haar eens sneller groeide. Is het nu inbeelding of worden je ambities ook steeds groter naarmate je haar langer wordt?![]()
Annie wees, mijn ambitie is nog steeds dat haar van die jongen met dat o zo kittige sjaaltje (jaja). Hoe lang heb je daarover gedaan, 205_Lacoste?
IK vond het leuker, en ik ben maar in mn eentjequote:Op zondag 25 april 2004 11:13 schreef Credence het volgende:
[..]
Hmm.. kheb 'm nooit met hanekam gezien?Bedoel je dat het dan nóg koeler is dan zo lang? wooow
Ik heb het tussentijds best regelmatig laten knippen, eens in de 8 weken ofzo een paar keer en later eens in de 3 maanden. Al met al denk ik een dik anderhalf jaar beginnend met een paar centimeter haar. Het is lastig te zeggen eigenlijk. Mijn haar groeit volgens mij wel vrij snel.quote:Op maandag 26 april 2004 11:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Annie wees, mijn ambitie is nog steeds dat haar van die jongen met dat o zo kittige sjaaltje (jaja). Hoe lang heb je daarover gedaan, 205_Lacoste?
Een tijdje terug was het in deze topics altijd zo dat het mannen waren die lang haar willen en dat er allemaal vrouwen rondhingen die dol zijn op langharige mannen. Het lijkt er alleen op dat dat nu niet meer zo is.quote:Op maandag 26 april 2004 10:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is het een mannen-willen-hun-haar-laten-groeien-topic?
Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden overquote:Op maandag 26 april 2004 14:23 schreef MadGuy het volgende:
FOK! Rogue! Je haar zit fantastisch en die bril is er ge-wel-dig bij! Omdat jij een aardig dikke slag in je haar hebt lijkt het iets langer dan bij mij te zijn.
Lang haar groeien is ook voor vrouwen een flinke pain in the ass hoorquote:Op maandag 26 april 2004 11:31 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar omdat het voor mannen toch iets anders dan voor vrouwen, komen er vooral mannen op dit topic af denk ik.
Denk het niet, zeker niet als je al slag in je haar hebt. Je moet er alleen wat meer werk aan besteden (en dat betekend ook föhnenquote:Op maandag 26 april 2004 14:43 schreef -roGue- het volgende:
[..]
[afbeelding]
^ deze moet je krulletjes voor hebben ben ik bang
cool, ik wil ook zo'n bril, liefst op sterktequote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef -roGue- het volgende:
Mijn haar zit nu zo:
[afbeelding]
Let maar niet op de bril, mijn broertje had Johnny Knoxville bril gekocht en daar moest ik ook mee op de foto
Ik zoek er ook al tijden één, alleen dan met spiegelende glazen.quote:Op maandag 26 april 2004 16:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
cool, ik wil ook zo'n bril
vorig jaar had ik zo,n modelquote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef -roGue- het volgende:
Mijn haar zit nu zo:
[afbeelding]
Let maar niet op de bril, mijn broertje had Johnny Knoxville bril gekocht en daar moest ik ook mee op de foto
Iedere haargroeifan is hier welkomquote:Op maandag 26 april 2004 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Lang haar groeien is ook voor vrouwen een flinke pain in the ass hoor![]()
Mijn haar is kort, 15 cm vooraan, net een cm aan de achterkant en ik mis de staartjes.... de vlechtjes.... de knotjes... het subtiel door je haar strijken... het gewapper in de wind....
En aan de andere kant staat kort haar me veel beter, mijn gezicht word er breder van en ik lijk wat ouder.. Ik weet het dus eigenlijk helemaal niet zo zeker of ik weer lang wil gaanEigenlijk was het meer een vraag zo van "wat nou als ik besluit om maanden door een haar-hel te gaan, ben ik dan welkom hier".
Dus ja.. :s
Ja, ik zou eigenlijk ook eens een foto moeten posten hè?quote:Op maandag 26 april 2004 14:48 schreef -roGue- het volgende:
Trouwens, MadGuy als je haar klaar is (wanneer gok je?) wil ik wel het eindresultaat zien
Amper herkennen is misschien overdreven, maar 't is dan wel zo van: ''CHRISTUS WAT KORT!'' ofzoquote:Op maandag 26 april 2004 18:55 schreef Fixxxer het volgende:
Hebben jullie dat btw ook dat je je in foto's van vroeger met kort haar amper herkent
Geen idee eigenlijk.. niet te veel shampoo, beetje vet laten worden idd.. tjaquote:k heb krullen maar nou wil het zo zijn dat het ook vaak droge zooi is waardoor je allerlei lossen haren krijgt, hoe krijgt ik mooie lokken? iemand ideeën? zoals bv orlando bloom heeft in die foto.
Ik heb al spul van de kapster dat het vetter maakt. Dat helpt maar verdere tips zijn welkom.
Nee denk wel dat het echt zo is. Haar kan van vochtigheid pluizig en slecht handelbaar en zelfs pluizig worden. En ik ben het met je eens: Hulde aan de zomer.quote:Op maandag 26 april 2004 19:16 schreef TimoBasso het volgende:
Lijkt het nou zo.. dat het mooier weer is.. en mijn haren ook beter in model blijven zitten?
*hulde aan de zomer
Ik vind dat kapsel op het eerste plaatje toch niet echt geweldig, pas helemaal niet zo bij 'm. Tweede plaatje vind ik het ook een beetje smoezelig... Daarbij zit hij eerst een uur bij de schmink voor een kapsel dat misschien 5 minuten goed blijft.quote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef MadGuy het volgende:
Het irritante van Orlando Bloom is dat die man waarschijnlijk met alle haarstijlen weg kan komen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar hou ik me ook aan vast!quote:Op maandag 26 april 2004 19:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Daarbij zit hij eerst een uur bij de schmink voor een kapsel dat misschien 5 minuten goed blijft.
Nee, niet doen. Absoluut NIET doen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef RedSoniq het volgende:
Hier nog een twijfelaar, is het 't wel waard om 't te laten groeien? Ik bedoel... van m'n korte haren nu naar iets wat net achter m'n oren valt... Daar zit je natuurlijk zo een half jaar op te wachten. Is het inderdaad zo'n ramp wat sommigen zeggen, dat je haar voor geen meter zit in die tussentijd?
Zeg maar nee, anders laat ik 't nog niet groeien natuurlijk. 't moet er wel een beetje uitzien als ik nog wil werken (en vrije tijd vind ik NIKS).
hoe snel gaat de tijd nietquote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef RedSoniq het volgende:
Hier nog een twijfelaar, is het 't wel waard om 't te laten groeien? Ik bedoel... van m'n korte haren nu naar iets wat net achter m'n oren valt... Daar zit je natuurlijk zo een half jaar op te wachten. Is het inderdaad zo'n ramp wat sommigen zeggen, dat je haar voor geen meter zit in die tussentijd?
Zeg maar nee, anders laat ik 't nog niet groeien natuurlijk. 't moet er wel een beetje uitzien als ik nog wil werken (en vrije tijd vind ik NIKS).
Edit, hebben we nog een kleinere sub: eerste vraag mag je natuurlijk met ja beantwoorden.
Achteraf gaat de tijd snel ja ... maar in het echte leven zit ik nu wel te wachten op m'n contract, m'n appartement, m'n auto en m'n meubelen...quote:Op maandag 26 april 2004 20:51 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
hoe snel gaat de tijd nietvoor je het weet heb je lang haar
dus zet door en kijk een beetje
naar de voorbeelden in dit topic! of kijk bij de kapper in zo,n boek met allerlei haarstylen voor lang haar kies er 1 uit, en laat dan er een goed model in knippen,dan kan je alvast 2 maanden vooruit![]()
* RedSoniq wil dat het contract bij Flips eindelijk getekend word (mondeling is alles toegezegd).quote:Op maandag 26 april 2004 21:17 schreef MadGuy het volgende:
Wat wil RedSoniq eigenlijk precies?
RedSoniq stelt inderdaad redelijke hoge levenseisen. Nou de vrouw nog die daarbij past (en self-supporting is, anders trekt m'n salaris het niet meerquote:Op maandag 26 april 2004 21:25 schreef MadGuy het volgende:
Redsoniq wil best wel veel. Haar krijg je gratis!
en RedSoniq laat je het groeien?quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef RedSoniq het volgende:
[..]
RedSoniq stelt inderdaad redelijke hoge levenseisen. Nou de vrouw nog die daarbij past (en self-supporting is, anders trekt m'n salaris het niet meer)
"The best things in life are free !" ?
Toch maar laten groeien dan.
btw, je krijgt nog geld toe, ik mag minder vaak naar de kapper dan voorheen (1x per 4 tot 6 weken).
Alleen op bad hairdays schiet het wel door m'n hoofd. Maar als ik de dag daarna weer wakker wordt en het wil allemaal goed in model dan hoor je mij verder ook nietquote:Op maandag 26 april 2004 22:31 schreef MadGuy het volgende:
Daar hebben we allemaal last van. Alhoewel ik niet meer eigenlijk.
Tsja dat krijg je met 10.000-dollar-dure-kappers-die-constant-aan-je-haar-zitten..quote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef MadGuy het volgende:
Het irritante van Orlando Bloom is dat die man waarschijnlijk met alle haarstijlen weg kan komen...
Mjah ik ben dr ook nog lang nietquote:Op maandag 26 april 2004 15:46 schreef S-Two het volgende:
he rogue...
zoals jij het wil, lijkt me ook wel wat...
maar goed dat zal voor mij nog wel , zeker een half jaar duren....
Volgens mij hebben alle acteurs dat wel een beetje, Tom Cruise , Brad Pitt, Johnny Depp ...quote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij gebruikt ie ook wel iets meer dan alleen water om ze haar te modellerenquote:Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Denk het niet, zeker niet als je al slag in je haar hebt. Je moet er alleen wat meer werk aan besteden (en dat betekend ook föhnen)
Alleen mogelijk als je eigenlijk geen gel gebruikt en loads of crémespoeling... dan ziet het er wel prima uit. Maar vooral bij vrouwen eigenlijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:20 schreef -roGue- het volgende:
Wat ik trouwens echt gaaf vind aan lang(er) haar is het wapperen in de wind
Toen ik het haar van Anthony zag wapperen terwijl hij rende in Under The Bridge, wist ik dat ik lang haar wou.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:20 schreef -roGue- het volgende:
Het voelt gewoon gaaf ;Pquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Alleen mogelijk als je eigenlijk geen gel gebruikt en loads of crémespoeling... dan ziet het er wel prima uit. Maar vooral bij vrouwen eigenlijk![]()
Haha, ken 't jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:20 schreef -roGue- het volgende:
ook wel een gaaf kapselquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:23 schreef Josias het volgende:
[afbeelding]
Zo heb ik het nu, alleen dan bruin/blond. Vind het wel relax zo![]()
True that.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:27 schreef r00d het volgende:
Pff, die gasten zullen dan ook wel even bij een stylist hebben gezeten en die fietsen vast nooit!!!
Ik ben jaloeoeoers!!!! (voornamelijk door het gezelschap waarin ze verkeren)
Uitdunnen heeft als nadeel dat de haren die tussen de lange haren uitgeknipt zijn weer gaan groeien. Dan krijg je allemaal van die korte piek haartjes tussen de langere haren. Het duurt daardoor niet langer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:44 schreef RedSoniq het volgende:
[..]
True that.
Nog zo iets. Mijn haar is behoorlijk dik, echt niet leuk meer zeg maar. Als ik dat laat groeien, moet ik het dan nog wel laten uitdunnen door de kapster? Duurt 't dan gewoon iets langer, of is dat net iets te verneukeratief?
Dat is wel gaaf! Ben je er veel tijd aan kwijt 's ochtends?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:23 schreef Josias het volgende:
[afbeelding]
Zo heb ik het nu, alleen dan bruin/blond. Vind het wel relax zo![]()
Neej, valt mee.5 min ofzo. Beetje wax (heel fijn spul, remix van l'oreal heet het.) en dan wat gel in handoekdroog haar doen. Laten drogen en klaar. Die slag komt er vanzelf in.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:21 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf! Ben je er veel tijd aan kwijt 's ochtends?
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:31 schreef r00d het volgende:
Ik ga voor de bovenste.
ik vind deze lengte juist wel mooi, niet te lang maar zeker neit te kort...quote:Op woensdag 28 april 2004 15:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]maar wel iets langer
Wax + gel ? word het dan niet ontiegelijk hard...quote:Op woensdag 28 april 2004 14:00 schreef Josias het volgende:
[..]
Neej, valt mee.5 min ofzo. Beetje wax (heel fijn spul, remix van l'oreal heet het.) en dan wat gel in handoekdroog haar doen. Laten drogen en klaar. Die slag komt er vanzelf in.
en die gast in het zwart- wit die onder die lachende russel crowe staat zo zou ik het liefstquote:Op woensdag 28 april 2004 20:43 schreef DarcMarc het volgende:
ik ga voor de laatste foto![]()
hmmm, kheb nog nooit wax gebruikt, zal het een keer proberen...quote:Op woensdag 28 april 2004 19:34 schreef DJ_R het volgende:
Wetlook gel? that never works, je kan beter gewoon goeie wax inbrengen op vochtig haar!
Droog altijd me haar voordat ik er spul in smeer..quote:Op woensdag 28 april 2004 21:35 schreef MadGuy het volgende:
Als je wilt dat het niet opdroogt, moet je het niet op nat haar smeren. That's all in feite. Of eigenlijk is dat mijn gok haha.
Even als zelf aangestelde taal-mod: Recentelijk is géén woord, recent is echter wel correct.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het sowieso allemaal klotespul. Of het maakt je haar hard, of het maakt je haar vet. Ik wil dat het natuurlijk goed blijft zitten en gelukkig lukt dat recentelijk wel aardig!
Mea Culpa!quote:Op donderdag 29 april 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Even als zelf aangestelde taal-mod: Recentelijk is géén woord, recent is echter wel correct.
IN NOMINE PATRIS ET FILII ET SPIRITUS SANCTI, het is je vergevenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Mea Culpa!
Kuch, hoest, reutel-reutel: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=recentelijkquote:Op donderdag 29 april 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Even als zelf aangestelde taal-mod: Recentelijk is géén woord, recent is echter wel correct.
Ik weet dat het inmiddels via de spreektaal ook in het woordenboek terecht is gekomen. Verloedering van de Nederlandse taal is helaas aan de orde van de dag. Als iets maar vaak genoeg fout gezegd wordt schijnt het maar goed gekeurd te worden; opnieuw en overnieuw. Het laatste was oorspronkelijk ook niet correct. Ik probeer te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 29 april 2004 11:11 schreef Lucske het volgende:
[..]
Kuch, hoest, reutel-reutel: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=recentelijk
Ga zelf maar een rondje mea-culpa'en.
OT: in die collage, wie zijn die twee in het midden, die twee boven die Piet Blauwpet?
Tja, je hoeft natuurlijk ook geen foto te posten hé. Dit lijkt wel soort van massochismequote:Op donderdag 29 april 2004 13:22 schreef _Alone het volgende:
dit is mijn haar.......net gewassen.......ik schaam me kapot![]()
[afbeelding]
komt tot het puntje van me neus
ik heb me haar nog niet gedaan......maarja ik heb vrij dus waarom zou ik...........en ik krijg het alleen een beetje in model met veel wax.....quote:Op donderdag 29 april 2004 13:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Tja, je hoeft natuurlijk ook geen foto te posten hé. Dit lijkt wel soort van massogisme![]()
Een beetje meer vorm in je kapsel zou geen kwaad kunnen nee![]()
't moet ook massochisme zijn... typo door niet nadenken van mijquote:Op donderdag 29 april 2004 14:23 schreef _Alone het volgende:
[..]
en ik ben er nog steeds niet uit wat massogisme beteknt![]()
Als je een beetje een matje wilt moet je het ook in je nek laten groeien ja. Het is, vind ik, lelijk om je haar 'recht' en dus op een lijn af te knippen. Dan krijg je echt zo'n vrouwenkapsel. Bakkebaarden, tja ik heb ze niet echtquote:Op donderdag 29 april 2004 14:26 schreef S-Two het volgende:
ik heb nog ff een vraagje:
heb mn haar nu nog best kort en laat het groeien, alleen mn haar (vooral in mn nek) zit niet echt super... moet ik naar de kapper??? of moet ik het haar in mijn nek en bakkebaarden enso ook laten groeien???
bvd!
Gewoon laten gaan. Niks aan doen. Behalve wanneer het in je nek zo lang wordt dat het echt veels te breed uit gaat staan, dan zou ik er gewoon met de hand een klein beetje model in knippen. beetje ruig ook, dat kan best. En natuurlijk wél die 2 stukjes haar in je nek zegmaar wegscheren steeds, want dat staat niet mooi. Wel eerst het andere haar omhoog tillen hequote:Op donderdag 29 april 2004 14:26 schreef S-Two het volgende:
ik heb nog ff een vraagje:
heb mn haar nu nog best kort en laat het groeien, alleen mn haar (vooral in mn nek) zit niet echt super... moet ik naar de kapper??? of moet ik het haar in mijn nek en bakkebaarden enso ook laten groeien???
bvd!
Mooi!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
't moet ook massochisme zijn... typo door niet nadenken van mij![]()
ik dan ook maar op de proppen met een foto van een tijdje terug (vooral achter is 't vrij lang t.o.v. boven)
[afbeelding]
Thnxquote:Op donderdag 29 april 2004 14:48 schreef cLau- het volgende:
[..]
Mooi!
Je hebt best dun haar of niet?
Maar ik vind het er wel goed uitzien zo!![]()
Thanx! ook 205_Lacoste thanx!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:38 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Niks aan doen. Behalve wanneer het in je nek zo lang wordt dat het echt veels te breed uit gaat staan, dan zou ik er gewoon met de hand een klein beetje model in knippen. beetje ruig ook, dat kan best. En natuurlijk wél die 2 stukjes haar in je nek zegmaar wegscheren steeds, want dat staat niet mooi. Wel eerst het andere haar omhoog tillen he
2 stukjes haar in je nek?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:38 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Niks aan doen. Behalve wanneer het in je nek zo lang wordt dat het echt veels te breed uit gaat staan, dan zou ik er gewoon met de hand een klein beetje model in knippen. beetje ruig ook, dat kan best. En natuurlijk wél die 2 stukjes haar in je nek zegmaar wegscheren steeds, want dat staat niet mooi. Wel eerst het andere haar omhoog tillen he
Heb je het nog niet zo lang als ik op m'n fotoquote:Op donderdag 29 april 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Die twee stukjes in je nek? Waar heb je het over Disillusion?
En waarom heeft iedereen langer haar dan ikke?
Ja die bedoel ik. Als je het hebt opgeschoren groeit t in een soort omgekeerde V vorm. En het staat wel nonchalant, maar niet als je haar nog kort is imo. Dus ik zou het eerst een beetje bijhouden, pas wanneer je haar ook achterop lang genoeg is kan je het gewoon laten gaan.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Die twee stukjes in je nek? Waar heb je het over Disillusion? Die plukjes die aan de linker en rechterkant komen? Dat staat juist grappig en nonchalant!
Vanwaar deze ommezwaai?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
Ik moet toch op mijn mening terug komen. Lang haar kan best wel mooi staan bij een man.
zeker door boris van idolsquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
Ik moet toch op mijn mening terug komen. Lang haar kan best wel mooi staan bij een man.
Mjah en hoezeer m'n toekomstige vriendin dan ook zegt van nee hou je haar lang dat staat mooi, als iedereen lang haar gaat nemen gaat het bij mij dus mooi heel kort he!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:23 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeker door boris van idolstrouwens als hij wint,gaan al die jongens ook hun haar laten groeien
net zoals toen jim won
nam iedereen zo,n jim kuif
![]()
Voordat Boris in Idols zat wilde ik al mijn haar laten groeien en om nou te zeggen dat ik het nu doe omdat Boris het ook heeft?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:23 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeker door boris van idolstrouwens als hij wint,gaan al die jongens ook hun haar laten groeien
net zoals toen jim won
![]()
Dat had ik ook met David Beckham, ik liet het al groeien toen hij nog kaal was.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:31 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Voordat Boris in Idols zat wilde ik al mijn haar laten groeien en om nou te zeggen dat ik het nu doe omdat Boris het ook heeft?![]()
tegen de tijd dat hun haar lang is, zijn ze Boris al vergeten, en hebben de het gewoon weer kortquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:23 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
[afbeelding]
net zoals toen jim won
![]()
Alsof die Boris een aansporing is om je haar te laten groeien, ik ben zelf ook nog steeds bezig, maar zoals hij het heeft is nu niet bepaald wat ik in gedachten had , ik vind het nogal suf bij hem (tenminste zoals het hier op die foto zit), ik heb in de posts in dit forum al heel wat leukere voorbeelden voorbij zien komenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:23 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
[afbeelding]
net zoals toen jim won
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:39 schreef -roGue- het volgende:
Laten we het aub niet over Idols kapsels hebben , maar over mannen met terecht lang haar, zoals wij
okee schatjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:05 schreef schatje het volgende:
Boris vind ik vreselijk.
.
Die van mij kun je paar pagina's terug zienquote:Op zondag 2 mei 2004 09:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Foto's mensen... ik wil vergelijkingsmateriaal van mede FOK!kers
het heeft voor mij nog geen zin om een foto te posten, het is nog kort...quote:Op zondag 2 mei 2004 09:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Juist goed voor een "before" en "after". Weet je zelf ook gelijk weer waar je op dit moment in de tijd stond met je haarquote:Op zondag 2 mei 2004 11:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
het heeft voor mij nog geen zin om een foto te posten, het is nog kort...
whaha, okeej, ik zal ff kijken of ik een foto kan vinden waar mijn haar een beetje redelijk op te zien isquote:Op zondag 2 mei 2004 12:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Juist goed voor een "before" en "after". Weet je zelf ook gelijk weer waar je op dit moment in de tijd stond met je haar![]()
Stug doorzetten idd, ik ga iig niet dezelfde fout maken als waardoor het de vorige keer misging: teveel wassen, eigenlijk is het juist wat meer relaxed om je haar wat langer te laten worden omdat je dan het wassen een beetje moet beperken (alleen zit het nooit top als je het dus net gewassen hebquote:Op zondag 2 mei 2004 13:01 schreef TimoBasso het volgende:
Okey ik zit weer in een periode.. dat mijn haar echt heel kut gaat zitten voor een tijdje.. maar ik blijf doorzetten..
nog 1 maand en het valt op m,n schoudersquote:Op zondag 2 mei 2004 09:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
yeahquote:Op zondag 2 mei 2004 17:26 schreef _Alone het volgende:
en dan heb je een matje, een heel groot matje![]()
Matjes zijn relaxedquote:Op zondag 2 mei 2004 17:26 schreef _Alone het volgende:
en dan heb je een matje, een heel groot matje![]()
Nou begrijp ik je usernamequote:Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef r00d het volgende:
Zow, weer ff een update
Dit was ik nog afgelopen zomer:
[afbeelding]
Check die gangster!!! Haha, beetje rare foto![]()
[afbeelding]
Nog een maand en ik kan me haar voor , goed achter me oren doen \o/quote:Op zondag 2 mei 2004 17:16 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
nog 1 maand en het valt op m,n schouders![]()
[afbeelding]
zo!! rood het is al aardig langquote:Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef r00d het volgende:
Zow, weer ff een update
Dit was ik nog afgelopen zomer:
[afbeelding]
Check die gangster!!! Haha, beetje rare foto![]()
[afbeelding]
Het gaat zekers de goede kant opquote:Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
zo!! rood het is al aardig lang![]()
Beter naar voren, dan alle kanten op, zoals bij mijquote:Op maandag 3 mei 2004 13:32 schreef r00d het volgende:
[..]
Het gaat zekers de goede kant opIk wil het alleen op gegeven moment naar achter gaan dragen ofzo, maar nu valt het nog telkens naar voren, nou ja, pech. Komt vanzelf wel goed, schijnt
![]()
Mjah, hoe meer haar je hebt, hoe zwaarder het wordt, hoe minder het springt... Tenminste bij mijquote:Op maandag 3 mei 2004 14:27 schreef _Alone het volgende:
of springerig haar is altijd lastig..................zoals bij mij >_>
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nice!
Dat lijkt me wel ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:05 schreef Teucer het volgende:
Ik heb al redelijk lang haar: voor kan het achter mijn oren of in mijn mond en achter hangt het een paarcentimeters boven mijn schouders. Als het nat is of net met gel, zit het erg goed, maar naturel of als de gel uitgewerkt/opgedroogd is zit het vaak maar matig. Het grote probleem is dat mijn haar aan de achterkant heel erg naar buiten gaat staan en omdat het recht geknipt is en ik redelijk steil haar heb, ziet het er niet uit.
De hoop de ideale gel te vinden heb ik opgegeven, maar ik vind lang haar nog altijd leuker staan dan kort. Nu zocht ik dus een model voor lang haar, waarbij mijn haar achter niet zo lelijk recht uit gaat staan. Is het een idee om het achter in laagjes ofzo te laten knippen, waardoor het in ieder geval niet recht uitstaat? Volgens mij heeft Daniel de Ridder (voor de voetballiefhebbers) dat ook: want zijn haar kan wel achter zijn oren, maar is achter helemaal niet zo lang.
Ik neem aan dat dit model (zie onder) alleen mogelijk is als je flink wat slag in je haar hebt:
[afbeelding]
In theorie zou de kapper hier je wel mee kunnen helpen, alleen heb ik soms wel het gevoel dat ze maar wat doenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:05 schreef Teucer het volgende:
Ik heb al redelijk lang haar:
[...]
[afbeelding]
Een staartje is echt te lelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:36 schreef super-muffin het volgende:
kging gister zwemmen, en vond het daar wel lastig, heb best wel dik haar, dus voortaan een staartje, maar dan moet het wel langer
Ik heb nu op aanraden van enkele (mede lang harige) studenten eindelijk een goeie kapper in Eindhoven gevonden, voor de geïnteresseerden Reflex aan de stratumsedijk (nr 28 ofzo). Mooie vrouwen met verstand van knippenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
Een goede kapper vinden is ook echt superlastig. Na 2,5 jaar heb ik hier eindelijk een goede kapper gevonden. Ben er nu twee keer geweest (op geposte foto kwam ik er net 1 of 2 dagen geleden vandaan) en beide keren tot tevredenheid. Hij voelde aan m'n haar dat ik veel zwem, dus we hebben te maken met een expert
Volgende afspraak staat gepland over een week of 6 denk ik. Stufi is er alweer doorheen en m'n haar moet toch groeien
beter dan dat van mij iigquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:50 schreef DarcMarc het volgende:
mijn haar zit vandaag echt goed
[afbeelding]
Dikke kans ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef r00d het volgende:
[..]
danku danku, spreek me de volgende keer aan als je me tegenkomt
een staartje vind ik niet lelijk hoor :yquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Een staartje is echt te lelijk![]()
Ik zwem niet uit recreatieve overwegingen dus heb sowieso zwembrilletje op wat m'n haar enigszins bij elkaar houdt. Binnenkort maar overstappen op de badmuts. Bij mij mag dat ding wel 'matmuts' heten denk ik![]()
Staartje is voor kampers, gabbers en vrouwenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
een staartje vind ik niet lelijk hoor :y
Nou, dat was snelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dikke kans ja.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:55 schreef r00d het volgende:
[..]
Nou, dat was snel
Voor een vrouw heb je je haar niet eens zo heel erg lang, maar ik vind dit kapsel je echt goed staanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
Ow en het ontopic te houden
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende kapsel in een poging mijn haar uit te laten groeien. Duurt denk ik nog wel twee maandjes tegen de tijd dat mijn haar überhaupt zo lang is. *moeilijk* *moeilijk* En wie weet denk ik tegen die tijd wel weer "hak het er allemaal weer af dat bevat me veel beter!!"
(foto is ergens uit een communitie gepikt..)
Nice! en foto's van jezelf?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
Ow en het ontopic te houden
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende kapsel in een poging mijn haar uit te laten groeien. Duurt denk ik nog wel twee maandjes tegen de tijd dat mijn haar überhaupt zo lang is. *moeilijk* *moeilijk* En wie weet denk ik tegen die tijd wel weer "hak het er allemaal weer af dat bevat me veel beter!!"
(foto is ergens uit een communitie gepikt..)
Dat ben ik niet (was ik maar zo mooi), dat is het kapsel wat ik wíl. Beetje onduidelijk, sorryquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:43 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Voor een vrouw heb je je haar niet eens zo heel erg lang, maar ik vind dit kapsel je echt goed staan![]()
hehe okquote:[..]
Dat ben ik niet (was ik maar zo mooi), dat is het kapsel wat ik wíl. Beetje onduidelijk, sorry
Wel even een link, want ze zijn tering groot!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:01 schreef r00d het volgende:
[..]
Nice! en foto's van jezelf?
volgens mij resized fok ze automatisch met zon rood stippelrandje er om heenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wel even een link, want ze zijn tering groot!
http://img8.photobucket.com/albums/v23/Draakje2/100_0346.jpg
http://img8.photobucket.com/albums/v23/Draakje2/100_0334.jpg
Iel, bleek winterhuidjeEn ik kan geen normale foto's van mezelf maken! Dit was vlak na de kapper (mijn haar was óver mijn schouders) en het was heel tuttig geföhned. Inmiddels is het bovenop zeker 15 cm en in mijn nek nog steeds 2 cm. En er zitten blonde stukken in.
Ik heb geen recente foto's...
Resizen doettie wel, alleen het laden duurt gewoon enorm lang omdat ze zo groot zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:33 schreef -roGue- het volgende:
[..]
volgens mij resized fok ze automatisch met zon rood stippelrandje er om heen
Op deze fotos is het zo lang als ik nu ongeveer hebIets langer staat je denk ik idd wel mooier
beter kijken dan... ik zie een fotoquote:Op woensdag 5 mei 2004 06:44 schreef DarcMarc het volgende:
ik zie een kruisje![]()
netjes, iets langer dan mijn haarquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:06 schreef Roellie80 het volgende:
Voor een indruk van m'n huidige lengte![]()
[afbeelding]
Dat is voor mij duidelijk te lang... Zoals eerder in dit topic staan er wat foto's (o.a. die kerel met die sjaal) dat is meer mijn ding.quote:
volgens mij zitten wij wel ongeveer op 1 lijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die bedoelde ik inderdaadDat is wel stukje langer dan normaal.
Verschil is dat jij misschien meer richting de hard-rock kant wilt qua look, en ik wil meer de chique kakkineuze look
kakkineuze look, whehe.. ik draag ook vaak polo's hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Verschil is dat jij misschien meer richting de hard-rock kant wilt qua look, en ik wil meer de chique kakkineuze look
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Uitspoelen met echt lauw water en naspoelen met koud water werkt ook heel goed. Het voelt eerst flink kut omdat je haar natter blijft en zo'n koude klets over je hoofd is ook minder prettig maar het eindresultaat is beterquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:11 schreef MadGuy het volgende:
Haarmasker... hmmm... nooit geprobeerd. Laat maar horen die tips.
Ik hou het gewoon bij elke dag wassen met water, af en toe (2 a 3 keer per week) met shampoo...
Moet je niet gewoon een vrouwenkapsel hebben? Ik zou dat rechterkapsel (ook strakker) maar een raar gezicht vinden bij een vrouw. Haar zoals op je avatar is wel cool, maar ik denk niet dat jij dat bentquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:54 schreef Brennie het volgende:
verhaal
Haar post was een openingspost van een gesloten topicquote:Op donderdag 6 mei 2004 09:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon een vrouwenkapsel hebben? Ik zou dat rechterkapsel (ook strakker) maar een raar gezicht vinden bij een vrouw. Haar zoals op je avatar is wel cool, maar ik denk niet dat jij dat bent
Ja pcies nu zie ik hetquote:Op donderdag 6 mei 2004 09:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haar post was een openingspost van een gesloten topic
Haha, gek genoeg bedoelde ik dat ook, maar schreef je gewoon naquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
uhdat moest conditiner zijn,
Ik weet het. Koud water sluit de haarschubben sneller, waardoor je haar er beter uitziet en ook beter gaat zitten in de meeste gevallen. Was je haar hoe dan ook NOOIT met heet water, dat is eigenlijk gewoon slecht.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Uitspoelen met echt lauw water en naspoelen met koud water werkt ook heel goed. Het voelt eerst flink kut omdat je haar natter blijft en zo'n koude klets over je hoofd is ook minder prettig maar het eindresultaat is beter
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik weet het. Koud water sluit de haarschubben sneller, waardoor je haar er beter uitziet en ook beter gaat zitten in de meeste gevallen. Was je haar hoe dan ook NOOIT met heet water, dat is eigenlijk gewoon slecht.
Btw:
[afbeelding]
Ik denk dat DarcMarc zijn dubbelganger heeft gevonden! (Zie uiterst rechts)
misschien is het wel een geheime tweeling broerquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:53 schreef MadGuy het volgende:
Haha, gelukkig zie je de humor er van in. Ik dacht eerst dat je het werkelijk was, toen ik in een flits keek, haha!
Dat zou nog eens een soap zijn!quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:20 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
misschien is het wel een geheime tweeling broerwaar ik niks van afweet
wat jij zegtquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:41 schreef r00d het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een soap zijn!![]()
niet doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:10 schreef MadGuy het volgende:
Deze maandag maar weer eens naar de kapper, al wil ik er eigenlijk niet af hebben deze keer. We zullen wel zien.
Ik zeg eigenlijk niet zo gauw 'duh', want haarlak, dat maakt je haar toch hard én plakkerig?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik heb lange tijd gezocht naar correcte middelen om mijn haar in model te houden.. gel gaat immers al lang niet meer als je lang haar hebt.... en het antwoord vond ik bij de spulletjes van een huisgenote
Haarlak
Perfect!
Zo kan ik de lijnen breken, m'n haar wild maken, zonder dat ik er ook maar 1 slag in heb
Ookal zal iedereen zeggen van, DUH, ik wilde deze ontdekking even openbaren
haarlak is voor vrouwenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:34 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk niet zo gauw 'duh', want haarlak, dat maakt je haar toch hard én plakkerig?![]()
Haarlak? geintje zeker? dat maakt je haar idd megahard en plakkerig, het zit wel in model maar er is weinig natuurlijks meer aan te ontdekken, ik vind het geen goed planquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik heb lange tijd gezocht naar correcte middelen om mijn haar in model te houden.. gel gaat immers al lang niet meer als je lang haar hebt.... en het antwoord vond ik bij de spulletjes van een huisgenote
Haarlak
Perfect!
Zo kan ik de lijnen breken, m'n haar wild maken, zonder dat ik er ook maar 1 slag in heb
Ookal zal iedereen zeggen van, DUH, ik wilde deze ontdekking even openbaren
ik ook niet misschien helpt dat alleen met mensen die dunner haar hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Haarlak? geintje zeker? dat maakt je haar idd megahard en plakkerig, het zit wel in model maar er is weinig natuurlijks meer aan te ontdekken, ik vind het geen goed plan![]()
Die tussenstap is vaak over het algemeen gewoon afwachten. Helaas maar het is niet anders. Zeker nu ik lees dat 't net de bovenkant van je oren bedekt en dat het over je ogen komt duidt dit op de periode van geruime tijd dat je haar kut gaat zitten. Afwachten en doorzetten is de truc!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:48 schreef Trachemys het volgende:
Nog wat advies voor de 'coup' waarmee mijn haar langzaam groeit naar 'iets langer'? Momenteel is het dus zo lang/kort dat het aan de zijkant de bovenrand van mijn oren bedekt en voor dat het, uitgerekt, net over mijn ogen komt, de langste plukken dan iig. Maar er zit geen model in. Wat te doen? Is er een soort van tussenstap?
Enne, ik gebruik nu ook haarlak... Gel om het nog enigszins wat model te geven en daarna een laagje haarlak om het vast te houden.
Mwoah, ligt eraan. Van die oldfashioned haarlak uit die spuitbussen wel idd, maar je hebt tegenwoordig ook andere producten op de markt. Het wordt wel een klein beetje plakkerig, ofcourse, net alsof je net met shampoo je haar hebt gewassen bijv, maar het blijft dan tenminste in model zitten. En als je van nature sluik haar hebt is de manier waarop het standaard valt niet altijd even gewenstquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Haarlak? geintje zeker? dat maakt je haar idd megahard en plakkerig, het zit wel in model maar er is weinig natuurlijks meer aan te ontdekken, ik vind het geen goed plan![]()
Mijn tip: Mousse!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:48 schreef Trachemys het volgende:
Nog wat advies voor de 'coup' waarmee mijn haar langzaam groeit naar 'iets langer'? Momenteel is het dus zo lang/kort dat het aan de zijkant de bovenrand van mijn oren bedekt en voor dat het, uitgerekt, net over mijn ogen komt, de langste plukken dan iig. Maar er zit geen model in. Wat te doen? Is er een soort van tussenstap?
Enne, ik gebruik nu ook haarlak... Gel om het nog enigszins wat model te geven en daarna een laagje haarlak om het vast te houden.
gebruik gel sprayquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:48 schreef Trachemys het volgende:
Heb ik ook! Ik zit nog half in eigenlijk, maar ik begin wel te merken dat het steeds beter gaat zittenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:03 schreef super-muffin het volgende:
bij mij gaat het nu pas een beetje leuk zitten vind ik zelf, ik ben door die periode heen dat het er niet uit zag heen.. en nu gaan we door voor nog langer!
Mijn kapper zei ooit eens: Jij hebt mooi haar om het te laten groeien, toen ik vertelde dat ik dat wilde. Dat zijn van die kleine dingen. Net als mensen om je heen die het mooier vinden dan vroeger (en er ook nog zo bij kijken dat je ze geloofdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:13 schreef MadGuy het volgende:
Jep hier hetzelfde! Gelukkig maar, anders zou ik het zo opgeven. Het helpt ook dat de kapper zegt dat het steeds beter gaat vallen. Je haar moet er natuurlijk ook een beetje aan 'wennen'.
eindelijk na 4 maandenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:03 schreef super-muffin het volgende:
bij mij gaat het nu pas een beetje leuk zitten vind ik zelf, ik ben door die periode heen dat het er niet uit zag heen.. en nu gaan we door voor nog langer!
ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Pff ik ben nu al 5 maanden niet naar de kapper geweest (afgezien van bijpunten + matje weghalen) en ik ben er nog steeds niet tevreden overHet valt steeds maar naar voren enzo, komt misschien ook omdat ik slag heb (en hoe langer het wordt, hoe meer het op krullen begint te lijken). Word er niet goed van!
Foto?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:24 schreef Joran-Joran het volgende:
Pff ik ben nu al 5 maanden niet naar de kapper geweest (afgezien van bijpunten + matje weghalen) en ik ben er nog steeds niet tevreden overHet valt steeds maar naar voren enzo, komt misschien ook omdat ik slag heb (en hoe langer het wordt, hoe meer het op krullen begint te lijken). Word er niet goed van!
ik ken het probleem, daarom is het bij mij nog steeds iedere keer niet gelukt, ik ben dus met een nieuwe poging bezig, heb ook slag, ook al worden het niet echt krullen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:24 schreef Joran-Joran het volgende:
zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:49 schreef Samson het volgende:
[..]
ik ken het probleem, daarom is het bij mij nog steeds iedere keer niet gelukt, ik ben dus met een nieuwe poging bezig, heb ook slag, ook al worden het niet echt krullen hoorIk ben bang dat het in dit geval gewoon nog langer duurt dan bij een ander met stijl haar, daarom zou ik ook wel ns willen weten hoe makkelijk het evt is om je haar stijl te laten maken bij de kapper, dan is het doorzetten misschien wat makkelijker, echter aan de andere kant, als je echt langer doorzet valt je haar (in mij geval iig) vanzelf weer wat stijler door het gewicht. Ach, het zal wel lukken, ik ga deze keer echt doorzetten!!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:10 schreef cLau- het volgende:
[..]
Foto?![]()
![]()
je kunt beter even teruglezen in al deze "ïk wil mn haar langer" topics, er zijn al heeeel veel tips gegeven voor dit probleem (gel, wax etc.) , uitdunnen is af en toe wel slim al je dikker haar hebt, het moet bij mij op een gegeven moment ook wel een beetje, anders krijg je idd zo'n prop op je hoofd en dat is ook niet mooi...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:01 schreef OldJeller het volgende:
Als je al jongen dik haar hebt en je wil het 'lang' laten groeien dus ongeveer een lengte dit tot je mond komt.. is het dan niet beter/mooier om je haar uit te laten dunnen??
Dan staat het niet zo bol/hoog als je het naar achteren hebt en het kost dan aanzienlijk minder gel/wax als je het naar achteren wilt doen.
Als je dus (half) lang haar hebt, wat kan je dan het beste gebruiken, gel of wax.. en wat voor soort/merk?
Ik gebruik(te) die rode pot brylcream voor een lange tijd, maar dat is moeilijk uit je haar te krijgen, ik vind het stinken en het is altijd zo vettig.. Nu gebruik ik (tijdelijk) zo'n grote pot flutgel waarvan je haar gewoon hard wordt, vind het niet echt wat.. en als je door je haar wrijft/strijkt, lijkt het na een tijdje net alsof je roos hebt..
Heb wel eens gehoord/gelezen dat als je (half) lang haar hebt je dan 'wetlook' gel moet gebruiken.. Welk merk enz??
Kan iemand alles even voor me ophelderen?
P.S. ik heb ook een slag in m'n haar vandaar dat het nog wel eens 'bol'/hoog wil staan als ik het naar achteren doe..![]()
het springt wel heel erg jah maar als het iets langer is gaat dat dan niet weg?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:56 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was vorige maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |